4. Bölüm

532 33 6
                                    

Ali Rahmet tam cevap verecekti ki Şirin ve Mustafa yanlarına geldi bu yüzden susmak zorunda kaldı. Şirin ve Hünkar teşekkür edip oradan ayrılıp kulübe gittiler. Ali Rahmet ve Mustafa'da iki güzel kadının ardından baka kaldılar...

______________________

Hünkar ve Şirin kulübe geldikleri gibi bir masaya oturdular tatlılarını sipariş edip beklemeye başladılar. Bu sırada Şirin hala Ali Rahmet ve Hünkar'ın bakışlarında takılı kalmıştı en son merakına yenik düşüp sormaya karar verdi.

Şirin: Hünkar bir şey sorucam.

Hünkar: Sor tabi.

Şirin: O tamirhanede ki çocuk kimdi?

Hünkar:  Hangi çocuk?

Şirin: Of Hünkar bilmemezlik yapma.

Hünkar: Haa sen Ali Rahmet'i diyorsun. O şey ya bizim aşçımız Fidan ablanın oğlu.

Şirin:Hmm. Ne dedi sana da senin yanaklar al al oldu?

Hünkar:Ne diyecek canım bir şey demedi.

Şirin:Of Hünkar söyle işte ne nazlandın.

Hünkar:Hiçte nazlanmadım. Bir şey demedi diyorum.

Şirin:Ha boş boşuna al al oldu yanakların.

Hünkar:Of Şirin ya. Elbise çok yakışmış dedi.

Şirin:Bunda utanılacak ne var Allah aşkına.

Hünkar:Ben, sen ve diğer kızlar haricinde kimseden iltifat duymadım birden öyle söyleyince ne bileyim ya utandım işte of.

Şirin:Tamam tamam sustum.. Yakışıklı çocuk ama.

Hünkar:Allah sahibine bağışlasın ne diyeyim.

Şirin tekrar konuşacaktı ki garson tatlılarını getirdi sessizlik içerisinde tatlılarını yemeye başladılar. Şirin Mustafa'yı Hünkar ise Ali Rahmet'i düşünüyordu.. Düşünürken arada gülümsüyordu...

__________________________________

Mustafa:Ali Rahmet hadi getir aletleri bakalım şu arabaya hanımlar gelmeden bitirelim.

Ali Rahmet hala Hünkar'ın arkasından bakıyor aşık bir şekilde gülümsüyordu Mustafa gülümsemesini fark edince yanına gitti.

Mustafa:Bakıyordum da beğendin kızı.

Ali Rahmet:Ne dedin abi?

Mustafa:Ohoo sen aşık olmuşsun bizi bile duymuyorsun.

Ali Rahmet:Ne aşkı abi kime aşık olmuşum anlamadım.

Mustafa:Yok bir şey yok.. Diyorum ki git aletleri getir de arabaya bakalım.

Ali Rahmet:Hemen abi

Ali Rahmet hızla aletlerin olduğu yere gitti ve takım çantasını alıp geldi  çantayı Mustafa'ya verdi ve arabaya bakmaya başladılar kısa bir süre sonra arabayı tamir etmişlerdi. Oturup bir yandan kahve içip sohbet ediyorlar bir yandan da hanımların erken gelmesi için dua ediyorlardı...

______________________________

Şirin ve Hünkar tatlılarını yemiş kalkmışlardı kasanın önüne geldiklerinde Hünkar gülerek Şirin'e bakıyordu.

İlk Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin