နာက်င္မႈ ေတြရဲ႕ အစလို႔ ေျပာလို႔ ရတဲ့ ေန႔ေလး တစ္ေန႔က .......
"ေနာ္.....မားမား ေနာ္....."
မား လက္ေမာင္းေပၚ ပုခံုးေလး မွီ လို႔ ခၽြဲ႕ခၽြဲႏြဲ႕ႏြဲ႕ သူေျပာေတာ့ ....
"အင္း......ခဏပဲ အေဝးႀကီး မသြားနဲ႔ ေျ ခေထာက္နာေနလို႔ေနာ္ ....ႏို႔မို႔ မားပါ လိုက္မွာ ......မဟုတ္လို႔ သား ေကာေကာ ေတြ ျပန္လာရင္ မားကပါ ၾကားထဲက အဆူခံ ရဦးမယ္ ....ပီးေတာ့ သိပ္လဲ မၾကာေစနဲ႔ ခဏေန သားေကာေကာေတြ ျပန္ေရာက္ေတာ့ မွာေနာ္ ...."
"ဟုတ္ကဲ့ ပါ မားရယ္ ငယ္ေလး သိပါတယ္....ျမန္ျမန္လဲ ျပန္လာမယ္ အေဝးႀကီးလဲ မသြားဘူး ဟုတ္ပီလား ...."
မား....ရဲ႕ ပါးေလးကို တခ်က္ ေမႊးၾကဴပီ း အိမ္ထဲက အေျပးေလး ထြက္လာခဲ့ ေတာ့ ....
"အ႐မ္းမေျပးနဲ႔ သားငယ္ ေခ်ာ္လဲ မယ္....." ဆိုတဲ့ မားရဲ႕ အသံ
"ဟုတ္ ........." လို ျပန္ေျဖရင္း..... ျခံတံခါးေလးကို ဆြဲ ဖြင့္လို႔ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ......
ဒီ ညေနခင္းေလးက သာယာတယ္လို႔ ေျပာရမလား ပဲ ......မိုးမရြာတဲ့ ညေနခင္းေလး ေနလဲ တအားမပူေတာ့တာမို႔ ခပ္ေအးေအး ေလး လမ္းေလွ်ာက္ေနမိတယ္....တခါတခါ အျပင္ထြက္ဖို႔ အေရး က်ားမွီး ဆြဲ ရတဲ့ ထက္ ပိုခက္တဲ့ ရိေပၚ ရဲ႕ အျပင္ထြက္ခြင့္ေလး ဟာ ...ရာသီ ဥတု အေျခေန ေကာင္းတဲ့ ရက္ရယ္ ...အိမ္မွာ ေကာေကာ
ႏွစ္ေယာက္မရွိတဲ့ ရက္ရယ္ ဆံုမွာသာ အျပင္ထြက္ခြင့္ရတာ ျဖစ္ သည္ေလ..... မိ္န္းမငယ္ေလးေတြ လို ထိန္းခ်ဳပ္ခံထား ရတဲ့ သူ႔ဘဝကို တခါတေလ စိတ္ပ်က္မိေပမယ့္
တခုခု ဆ္ု အစိုးရိမ္ ႀကီးတတ္ လြန္းတဲ့ ေမေမရယ္ ေကာေကာဝမ္က်ိဳးခ်န္ သူေခၚတာ ကိုကိုႀကီး ရယ္ ....ေကာေကာဝမ္ေဟာက္ရႊမ္း ေခၚ ကိုကိုငယ္ရယ္ .....သူကလဲ ခ်စ္ေတာ့ သူ႔တို႔ စိတ္မဆင္းရဲ ရေအာင္ လိမ္မာ ေပးရတာေပါ့ ေနာ္ ......
ေယာက္က်ားေလး ႏွစ္ေယာက္ ေမြးလာပီးပီ မို႔ မိန္းခေလးလိုခ်င္တယ္လို႔ ေမ်ာ္မွန္းထားတဲ့ အခ်ိန္ ေမြးလာတာ ေယာက်ာၤးေလးေပမယ့္ ျဖဴျဖဴးေဖြးေဖြး ေခ်ာေခ်ာလွလွ ေလးမို႔ သူ႔ကို အားလံုးက တယုတယ .......ထို႔ျပင္ ငယ္ငယ္ေလးက နဲနဲ ခ်ဴခ်ာသည္မို႔ အစိုးရိမ္ ႀကီးၾကတာလဲ အဆန္းမဟုတ္ .......
အေတြးနဲ႔ ေလ်ာက္လာတုန္း သတိ ထားမိလိုက္ေတာ့ သူ ခပ္ေဝးေဝးေရာက္လာပီပဲ .....ၿခိမ္း....ခနဲျမည္လာတဲ့ မိုးၿခိမ္းသံေၾကာင့္ သူ ေကာင္းကင္က္ု ေမာ့ ၾကည့္မိေတာ့ .....မဲတက္လာတဲ့ မိုးသားရိပ္ေတြ .....အယ္ ...မရြာနဲ႔ ဦးေနာ္ မိုးမိလို႔ မျဖစ္ ....ေနမေကာင္းျဖစ္ရင္ သူပါမစ္ေတြ ႐ုတ္သိမ္း ခံ ရမွ ျဖင့္ ......
ခပ္သြက္သြက္ ေလး အိမ္အျပန္ဘက္ လမ္းျပန္ေလ်ာက္ ေနရင္း ......ဆႏၵမျပည့္ဝစြာ မိုးဖြဲ ေလး ေတြက ခပ္ျပင္းျပင္း က်လာေလရဲ႕ ....... ေခါင္းကို ငံုလို႔ ခပ္သြက္သြက္ေျပးေနစဥ္ ...လမ္းအေကြ႕ တေနရာ က်ေတာ့ က်ြီ ခနဲ ဘရိတ္ အုပ္သံနဲ႔ အတူ စက္ဘီး တစ္စီး က ရိေပၚ ေရွ႕ ဘြားခနဲ .....
လဲက်သြားတာနဲ႔ အတူ နာက်င္မႈေၾကာင့္ ရိေပၚ မ်က္ရည္ေလး အဝဲသား .....တကိုယ္လံုးလဲ မိုးေရေတြ ရြဲရွြဲ စိုလို႔ ......
လဲက်ေနရက္သား က ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မိုးေရေတြ ၾကားထဲ မွာ စက္ ဘီးေပၚက ေကာင္ေလး..............ေရစက္ေတြေၾကာင့္ ဝိုးတဝါးျဖစ္ေနတာေတာင္ စူးရွ ေနတဲ့ သူ႔ မ်က္ဝန္းေ တြက သိန္းငွက္ေတြ အလား
" ထႏိုင္လား ....."
ခပ္ဆတ္ဆတ္အေမးက ေဒါသ ထြက္ခ်င္စရာ......
"ေျပေနတာ ျမင္လို႔လား....မထူေပးပဲ ....ေဆာရီး ေတာင္ တခြန္းမေျပာဘူး ..မင္းက ဘယ္လိုေကာင္လဲ ..."
အရွိန္မျပင္းေပမယ့္ ထိုင္ရက္လဲက်တဲ့ အရွိန္က ၿမွီးေညႇာင္႐ိုးနာသြားေစတာေၾကာင့္ စိတ္တိုတိုနဲ႔ ျပန္ရန္ေတြ႕ေတာ့ ..... စက္ဘီးကို ေဒါက္ေထာက္ပီး သူ႔ကို လက္ကမ္းေပးတယ္ ....ပုတ္ထုတိပီး ဆတ္ခနဲ သူထထိုင္လိုက္ ေတာ့
" ေျပေနတဲ့ ဟာကိုပဲ ...."
ခပ္တိုးတိုးေရရြတ္ပီး စက္ဘီးကို ေဒါက္ျဖဳတ္ပီး လွည့္ထြက္ သြားတာေၾကာင့္ ရိေပၚ မွာ ေဆြ႕ေဆြ႕ခုန္ေဒါသထြက္ရင္း ...
" လူမႈေရး နားမလည္တဲ့ေကာင္ ....လူကို ဝင္တိုက္ပီး ေဆာရီး တခြန္းေတာင္ မေျပာဘူး ...လမ္းမွာ စက္ဘီး ေမွာက္ပါေစ ..... ဟြန္းးးးး"
ပြစိ ပြစိ တစ္ေယာက္ထဲ ေျပာရင္း ႂကြက္စုတ္ ႐ုပ္ကေလးနဲ႔ အိမ္ျပန္လာေတာ့ မားက
" မိုးေတြ မိလာတယ္ ....သားငယ္ ...အထဲ ျမန္ျမန္ဝင္ ေရ ျမန္ျမန္ခ်ိဳး ဖ်ားမယ္....တကဲထဲ တခါ လႊတ္တယ္ တခုမဟုတ္ တခု ျဖစ္လာတယ္......ဟူးးးးး "
ေျပာေျပာဆိုဆို နဲ႔ သူ႔ အခန္းထဲ ဝင္လိုက္လာပီး အက်ႌ ထုတ္ေပး ....ေခါင္းသုတ္ေပးပီးတာနဲ႔အေႏြးထည္ ထူထူေဘးေပးဝတ္ ေဆးတိုက္ပီး .....သူ႔ ကို သိပ္ရင္း ....
"ကံေကာင္းတယ္ သားေကာေကာတို႔ ျပန္လာတာ ဒီေန႔ ေနာက္က်မယ္တဲ့ ....."
"ဟုတ္ "
ေခါင္းေလး အသာၿငိမ့္ရင္း ...မ်က္လံုး မွိတ္လိုက္ေတာ့ ေပၚလာတာက စူးစူး ရွရွ မ်က္ဝန္းတစံု......
ထိုေန႔က ဝမ္ရိေပၚ ေလး တစ္ေယာက္ ေဆး အရွိန္ေၾကာင့္ အိပ္ေပ်ာ္ပီး အ္ိမ္မက္ထဲမွာ ေကာင္းေလးတစ္ေယာက္ ကို ေဒါသ ထြက္စြာ ေျပာဆိုေနေလ ရဲ႕ .....ေနာက္ေန႔ မွာလဲ ကံ အေၾကာင္းမလွစြာ ဖ်ားတာမို႔ ေက်ာင္း တပတ္ေလာက္ ပ်က္လိုက္ရသည္တဲ့ေလ .......