Taehyung szemszöge:
A cellatársam most nincs itt mert elvitték nem tudom hova. Ülök az ágyon és gondolkozom. Hirtelen szakít ki valaki a gondolkozásomból. Ki nyitja a cella ajtót és bejön rajta. Én nagy szemekel bámulom az illetőt.
Jungkook le ül mellém de meg sem szólal. - Miért jöttél ide? - Kérdeztem tőle. - Na és te miért vagy itt? Azt hallottam már nem vagy gyilkos, erre tessék. - Nézet szemembe. - Miattad jöttem ide. Mert tudtam hogy itt vagy. - Mondtam a szemébe nézve aztán megcsókoltam. Ő viszonozta csókomat amitől nagyon boldog lettem. 1 perc eltelt ami óta csókolózunk de ő hirtelen elhúzódott tőlem amit nem tudtam hova tenni. - Figyelj Taehyung. Nincs közünk egymáshoz. És nem is lesz. - Mondta ki azt a mondatot amitől a szívem darabokba hullot.
Miért teszi ezt velem?Mit vétettem?
Na mit?
Én nem tudom.
Elment. Itt hagyott engem megint. De azért reményt keltet bennem. Akkor miért viszonozta a csókomat? Nem értem őt komolyan.
J hope szemszöge:
Annyi minden történt amióta Jungkook elment. Elkültem őt. Rosszul bántam vele. De igazam volt. 1 éve nem láttam. Nem láttam őt se, és Taehyung-ot sem.
Vajon mi lehet velük? 1 év eltelt. Hírekben sem láttam Tae-t. Már nem bűnöző? Nem értem őt se. Miért változott meg? Hol van most? És Jungkook hol van? Mi van ha együt vannak? Miért teszek fel ennyi kérdést?Barátaim sincsenek már. Ami szomorú. Miután hallotam azt a kis incidenst hogy Tae vagdosta a haverjaim ujját azóta sokkban vagyok. Miért tette? A barátaim azóta nem szólnak hozzám. Mert szerintük miattam volt az egész. Ez igaz is. Minden miattam van. Jobban oda kellet volna figyeljek Taehyungra már az elején. Ott kellet volna legyek vele.
Épp Taehyung anyukája hív. Igen velük jó kapcsolatban vagyok. - Háló? - Szóltam bele a telefonba. - Jaj J hope. Képzeld olvastam az újságot és találd ki mi volt benne. - Mondta Tae annya, elég sírós hangon. - Mi volt bent? - Kérdeztem. - Elolvasom figyelj. - Mondta aranyosan. - Okés. - Válaszoltam. De őszintén félek. Tuti biztos hogy Tae van bent az újságban. - Kim Taehyung a veszélyes sziopata sorozat gyilkos fiú, 1 év után újra lecsapot. Nappal az élelmiszerboltaban egy vásárlót ölt meg. Egy boros üveget tört szét, és annak darabjait az egyik vásárlóba szúrta bele. Megerősitették hogy a fiú Japánban van. Nem kell aggódni a fiú nincs Koreában (Seoulban). A rendörség is végre el tudta kapni a fiút. Jelenleg börtönben van és 19 év szabadságvesztésre ítélték. - Most ki vagyok akadva. Taehyung börtönben van? - Mi?? De akkor Tae-t lecsukták? - Kérdeztem és majdnem elsírtam magam. - Igen. - Sírta el magát és le tette a telefont.
Ezt nem gondoltam volna.
Miért kell ennyit szenvedni?
Most még ez is.El mentem itthonról hogy kiszellőztessem a fejem. A parkba mentem mert ott leszoktam nyugodni. Most nem nagyon ment. El vesztettem Taehyung-ot. El vesztettem Jungkook-ot. Annyira szerencsétlen vagyok. Épp hazafelé megyek amikor meghallok pár ismerős hangot. El indultam a hang felé. Amikor megláttam hogy kik vannak ott, majdnem elájultam. De csak hallgatóztam tovább.
- Suga: De ez így nagyon szar. - Mondta a fiú. Nem értettem még semmit. Mi a szar? Az életem? Azt tudom.
- Rm: Tudom de nem tudunk mit tenni. - Mondta azt hiszem Namjoon.
- Jin: Megszöktesük. - Most Taehyung-ról beszél?
- Rm: Taehyung egy okos fiú. Még tud szökni egyedül is. Meg amúgyis sok idő telt már el. Miért nem szököt még meg? - Ja akkor ezt értem. De télleg miért nem szököt meg? És hogy kapták el ilyen gyorsan? Meg tudot volna szökni. Ő ebben profi.
- Jin: Nem tudom.
- Jimin: Valami ott tartsa. De miért marad ott? Emlékszek amikor bevalotta nekünk hogy szerelmes Jungkook-ba. Azóta meg az fiú ködé vált. - Hogy tudtam. Szerelmes Jungkook-ba. Na ez nagyon fájt.
- Jin: Ja. Emlékszek Tae mennyit szenvedet amikor megtudta hogy már nincs itt. - Énis szenvettem sokat.
- Suga: Ez az élet. Fájdalmas.
- Sajnos igen. Remélem Taehyung kiszökik onnan és újra jóba leszünk.- Jin: Ja. Hiányzik a geci. Na mindegy. Menjünk.
- Indultak el. Én meg gyorsba elfutottam.Haza értem. Azt mondták hogy Taehyung szerelmes Kook-ba. De azt akkor nem tudják hogy Jungkook is szerelmes Tae-be?
Az úgy jó. De hol lehet Jungkook?
Remélem nincs baja. Szeretem őt. Ő a volt legjobb barátom.
Bárcsak itt lenne Jungkook.
És bárcsak Taehyung belém szeretne. Szép kis álom. De sajnos ez a borzalmas valóság.
......
......
......
......
......Itt a kövi rész. Remélem tetszik.
Nagyon sok bocsi a hibákért.
Nem tudom miért de nekem nagy szokásom minden részt 700 szavasra írn ebbe a könyvben. 😂 Az a minimum.
Na mindegy. Hamarosan hozom a következő részt. Fúúú mi lesz még itt. 😨😞
Sokat fognak még szenvedni de túlélik. 😁💜
Boldogok lesznek szóval ja. De az még messze van. Am nem. Majd kiderül..
😂😂😂
VOCÊ ESTÁ LENDO
A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤
TerrorKim Taehyung egy aranyos srác aki a légynek sem ártana. Ám de ez mind megváltozik amikor V elmondja a legnagyobb titkát. Taehyung-ot a szülei miatt olyan nagy lelki fájdalom éri hogy teljesen megváltozik, és az angyalból egy igazi elvetemült ördög l...