– Mivel már mindenki megtalálta a párját, kezdődjön a feladat! A szokásos lesz! Első csapat: Bakugou és Midoriya. Ellenük: Kirishima és Yaoyorozou. Az elsők a hősök, a másodikak a gonosztevők. Akkor mehet!
♠
4 perccel később:
– Deku! Most hol vagy?
– Most megyek fel a 4. emeletre. Kirishima elvezetett oda. Elég gyanús – szólt bele Deku az adóvevőbe.
– Ne agyalj most ezen! Jövök föl!
– Ne Kacchan! Kiri-kunnal van valami – hallani lehetett Deku hangján, hogy elsápadt.
– Mi van? Mi a franc folyik ott? – kérdeztem idegesen.
– Kirishima... Meg akar ölni...
Bakugou szemszöge:
– M-micsoda?! – szűkültek össze a pupilláim.
– K-kacchan... Gyere fel... Légyszi... – nyökögött a vonal túlsó végéről a zöldike.
Nem haboztam egy percig sem, így utamat a lépcső felé vettem. A lehető leggyorsabban fel kell érnem a negyedik emeletre. Kirishima miért akarná megölni Dekut? Hiszen ez csak egy gyakorlat!
Amint felértem, megláttam a brokkolim, ahogy a phsziopatán vigyorgó Kirishima elől próbál menekülni.
– Ne bántsd Dekut, te rohadék! – ordítottam, majd Ejirou arcába robbantottam, aki erre csak megrázta a fejét.
Rám nézett, majd Dekura és a rakéta mögötti Yaoyorozoura. Úgy tűnt, mintha most ébredt volna fel.
– Huh? Mi történt Bakubro? – nézett rám.
– HAH?! MÉG TE KÉRDEZED? MEG AKARTAD ÖLNI DEKUT, TE IDIÓTA! – förmedtem rá.
– Mi?! – hökkent meg Kiri, mire lenézett a tenyerében pihenő késre. Lehorgasztotta a fejét, és kiejtette a kezéből a kést.
– Kirishima-kun... – állt fel Deku.
– Gomene'... Midoriya... – mosolyodott el a vöröske keserűen, majd összeesett.
– KIRISHIMA! – rohant a vörös mellé Deku – KIRISHIMA! KELJ FEL! HALLOD? – rázogatta meg a fiút, de semmi.
– Jobb lenne, ha elvinnénk Recovery Girl-hez – javasolta Yaoyorozou, aki időközben mellém sétált.
– Tch~... Felőlem – morogtam, majd Dekuval a nyomomban — akinek nyakában Kirishima lógott — elindultunk a rendelő felé.
Hátrafordultam, hogy mégegyszer végigmérjem a helyiséget, hogy nem látok-e semmi gyanúsat, de sikerült kiszúrnom valamit. Pontosabban valakit. Momo ujjait összetéve vigyorgott ránk, de amint észrevette, hogy figyelem, rögtön elfordult.
Mi a fasz baja van ennek?!
– Oi, Ponytail – szólítottam meg – Mi a faszért vigyorogsz magadban, hah?!
ESTÁS LEYENDO
★ Sᴇᴄʀᴇᴛ Lᴏᴠᴇ ★ (𝖡𝖺𝗄𝗎𝖽𝖾𝗄𝗎) [BEFEJEZETT✔]
FanficMidoriya Izuku már vagy 1 éve elment egy hosszabb idejű gyakornoki programra Mirio Togatával. De gyakornoki program ide, gyakornoki program oda, a zöld hajú fiú csak egy valakire tudott gondolni. Bakugou Katsukira. A fiú már kiskoruk óta terrorizált...