Nolan
A lány fekete tincsei minden mozdulat sornál az arcomba lógnak,én pedig kómás tekintettel meg bámulom a hullamzó melleit. Hangosan nyögdécsel,de csak én hallom,mert a házban tombóló zene elnyomja azt.
Pár pillanat múlva megragadom a csípőjét,majd ezután hátra vetet fejjel elengedi magát.
A fejét megpróbálja a csupasz melkasomra fektetni,ám én nem hagyom neki. Nem híányzik hogy egy hülye liba bealudjon rajtam. A karjánál fogva lelököm őt magamról,és csak egy panaszos nyüszítést kapok válászul. Meg sem halva őt felülök,és magamra kapom a főldön hevert alsó gatyámat. A hajamat csak hátra túrom,és vissza veszem a farmeromat,meg a fekete pólómat. Őltözködés közben hallom ahogyan mocorog párat,mire egy pillanatra hátra fordulok hogy rá nézhessek.
A kishülye szerencsére azonnal bealudt,és ha még ennél is nagyobb szerencsém lesz,a nevemre sem emlékszik majd. Gondolataim közt fel térdelek a matracra,mire a lányka szuszogva a hasára fordul,és szorongatva átkarolja a feje mellet heverő párnát. Óvatosan betakarom a meztelen testét,mert Lili házában hajlamosak az erőszakos emberek lenni. De képtelen vagyok fel fogni, hogyan képes ebben a hatalmas zsinatban ilyen könnyen szunyálni. Aztán eszembe jut mennyire ki ütötte magát,és ugyanekkor nyíllik ki a szoba ajtaja is.
Lili döbbent arcával nem igazán tudok kezdeni semmit,így csak lemászom az ágyról,és felhúzom a fekete tornacipőmet. Hallom hogy bezárja az ajtót,és oda sétál mellém.
- Most kolyan Nolan? Muszály volt pont az Apám ágyában? - akad ki rám csípőre tett kezekkel. Ha nem fogja be,én magam folytom őt meg. Ha ezt a csajt felébreszti,biztosan hozzá kezd majd az Anyázáshoz.
- Ezer bocs - állok fel,és az ajtóhoz kezdek iramodni.
- Várjunk - hallom meg hátan mögűl Lili döbenetes hangját - Ez itt Grace? - nem látom az arcát,de tudom hogy ép nyitva tartja a vörösre festet ajkát. Meg torpanok,és lassan felé fordulok. Kőrbe járatom a tekintem a szoba falain,mintha próbálnánk vissza emlékezni az alvó lány nevére. De sajnos nem ugrik be. Ezért csak vállat vonok - Nolan - Lili suttogva elém trappol,és a lányra szegezi hatalmas műkőrmökkel díszített újját - Ez a csaj még a tizen nyolcat sem tőltötte be - közli velem nagyra meresztett szemekkel. Először csak némán bámulok rá,és csak percek után esik le a dolog.
- Na ne szarozz - rázom meg a fejem,és bosszúsan a lányra pillantok. - Mi az hogy nincs tizen nyolc? - főrmedek rá. Forr a vérem,és nem kizárt hogy hamarosan valakit jegelni kellesz.
- Shh - csítit el Lili - Felébreszted - mondja,aztán az ajtóra mutat.
- Magasról teszek rá - teszem hozzá halkabban,de ettől fügettlenül is dühös vagyok.
- Mennyünk ki - Lili megragadja a kezem,mielőtt azt a szajhát kihúznám az ágyból,és jól lealáznám. Az ajtónál kirántom a kezem,és haragos pillantást lövelek felé.
- Nemérdekel hány éves - mondom, hangosan,hogy sikeresen halja a hangos zene közepette,miután bezárja a szoba ajtót. Azért jöttem el otthonról hogy le csillapodjak,nem hogy ezzen a tapadós csajon kattogjak. Elég volt az a másik,aki még ennél is idegesítőbb - Már úgysem volt szűz - nézek egy pillanatra oldalra - Had kiáltsa csak ki hogy megdugtam,mert egy szajha - vonok vállat. Lili a szemembe nézve a fejét ingatja,de én csak végig nézek rajta,aztán sarkon fordulok.
A házban a szokászoshoz híven zsemeg a nép,máris hatalmas a kosz fészek,a lányok meg csak rázzák a szűkebnél szűkebb ruhákban a bulkeszt. Meg forgatom a szemem,mert ez a buli is piszok unalmas. Nem beszélve a lányok éhes pillantásairól. De tényleg,mint valami piócák.
VOUS LISEZ
ÁTTÖRÖK
Roman d'amourEgy beteg lány,és egy kőszívű srác. Gianna Anyukája állást kap a gazdag Braxton család házában,mint takarító nő,és mint szakács. Ezzel eggyütt Anya és lánya nem csak munkát,de még helyet is kapnak. Gianna,viszont azzal nem számol, hogy a Braxton csa...