Buna sunt Antostarfigg si va voi povesti cum am aflat eu de Transformice-un joc cu soricei.
Era iarna si stateam la o prietena.Ea se juca un joc pe nume "Transformice".Am retinut numele si l-am cautat.Primul rezultat de sus era "Transformice!>>".M-a directionat catre un joc cu soricei foarte dragut.Mi-am facut un cont de fata pe nume "Antostarfigg",cu tot cu parola.La inceput mi se parea o ilzuie otica pentru ca soarecii se miscau,mapele se schimbau iar eu nu intelegeam nimic.Dar cu timpul m-am acomodat cu jocul si am invatat,dar singurul lucru pe care nu il stiam era sa ma urc pe pereti.Pana cand,a venit o mapa cu pereti de..lemn,cred,atunci am invatat sa ma catar.
Acolo mai erau si shamani.Care,din cate stiam atunci,trebuiau sa faca constructii pentru ca soriceii sa ajunga la branza.A venit o data si randul meu,dar eu pe atunci faceam constructiile foarte greu.Bine,am invatat si partea cu shamanii.Pana sa invat a fost foarte dificil.
O noua zi de Transformice.A venit atunci si toamna,cu ea si eventul de halloween.Nu prea mi-a placut pentru ca...era cam plictisitor.Dar am castigat multe titluri.Si au fost si multe accesorii noi:un cutit pentru cap,masca de fantoma,os in cap etc.
Apoi a venit iarna si cu ea eventul de iarna.A fost o mapa in care cadeai si in timpul ala,trebuia sa aduni cat mai multe cadouri.Eu,ca de obicei,am reusit sa iau multe.Le-am desfacut si am primit multe lucruri dragute si bune de folos.Accesorii noi..nu prea,decat..nimic :)
Dupa cateva zile vorbeam cu o colega de a mea,Dani si am vrut sa ii spun de joc.Ok...si-a facut cont cu numele "Danipisicuta:".Atunci vorbeam intruna noi doua.La o seara dupa m-a sunat si mi-a spus ca si colegul nostru,Milad joaca Transfomice.Eram foarte fericita ca aveam cu cine discuta.Iar intr-o zi o vad pe Dani ca statea cu o fata.Am intrebat-o de unde se cunosc,iar ea mi-a zis ca o stie de la canto.Utilizatorul ei este "Andreearabu".M-am imprietenit si cu ea.
CITEȘTI
Transformice-cel mai frumos joc.
RandomBuna!Sunt Antostarfigg si va voi spune cum am aflat eu de Transformice-joc cu soricei. Eram la o prietena iar ea se juca acest joc.Am memorat cuvantul "Transformice" iar cand am ajuns acasa l-am cautat.Primul rezultat de sus era "Transfor...