Natsu'nun Haykırışları

1.6K 93 16
                                    

Her şey o zaman başladı. Natsu'nun babası olan ejderha, yani İgneel'in, gözlerinin önünde parçalanmasıyla. Bugüne kadar hissetmediği bir duygu karmaşasına girmişti. Öfke... Hüzün... Yalnızlık... ve Acı...

Bu fiziksel bir acı değildi. Bu kalbinin derinliklerinde olan bir acıydı.

Bu acıya daha fazla dayanamayarak, İgneel'den geriye kalan parçanın yanına gitti. Ve kafasını İgneel'in burnuna koyarak "Neden!? Neden beni yalnız bırakıyorsun!? Ölemezsin! Ölmemelisin! Bana söz verdin! Bana geri döneceğine söz verdin! SÖZ VERDİN!!!" Natsu'nun hıçkırıkları boş arazide yankılanıyordu.

İgneel son gücünü kullanarak konuşmaya başladı. "Nat-su. S-senden çok özür dilerim. Herşey için ama bunu yapmak zorundaydım. *öksürür* Maalesef tüm cevapları kendin bulmalısın. Ş-şunu bilmelisin ki sana her zaman inandım. *tekrar öksürür* Fazla zamanım kalmadı." İgneel'in vücudundan yavaş yavaş sarı ışık huzmeleri süzülüyordu. Ve vücudunun geri kalan parçaları da yok oluyordu.

Natsu ise sadece, çaresizce "Hayır gidemezsin...." diye sayıklamaktan başka bir şey yapamıyordu.

İgneel'in vücudu tamamen yok olduğunda, Natsu şok olmuş bir şekilde "Olamaz... Bu olamaz" diyerek İgneel'den arta kalan ışık huzmelerini elleriyle tutmaya çalışıyordu.

Ve ışık huzmelerinden gelen son söz ise "Seninle gurur duyuyorum oğlum."

Natsu yavaşca ayağa kalkarak "Yüzünü kara çıkarmayacağım, baba."

Acnologia sonunda kendisine gelerek pis bir gülümseme eşliğiyle "Buraya gel İgneel'in oğlu, buraya gel. Seni de onun gibi yok edeceğim!"

Natsu daha çok sinirlendi ve kontrolünü kaybederek "İgneel'in öcünü ALACAĞIM!!!"

Birdenbire Natsu'nun etrafında, gökyüzüne kadar ulaşan bir alev belirdi ve ardından da bir ejderha kükremesi.....

Merhaba! Beni çeviri kitabımdan da tanıyanlar var. Çeviri için ço üzgünüm aile içi bir kaç aksaklık oldu ve çevirdiğim hikaye silinmişti ama birazını kurtardım. Her neyse bu kendi kafamdan yazdığım ilk hikaye umarım beğenirsiniz. Bu hikayeyi ancak tatillerde yazabilirim yani fazlasıyla geç gelebilir. Şimdiden anlayışınız için teşekkürler ^_^

Awakening Nalu FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin