Üyeler her zamanki gıbı yorgundular . Yine guzel bır konser vermiş fanları sevindirmiştik . Bu sefer daha az hata yapmış performansları herşeye uygun bır şekılde bitirmiştik . Hatta bırde odul kazanmıştık . Ama Bir benım suratım asıktı ..
Nedeni ise tam karşımda oturan Suga'ydı. Suga bana bir şey yapmamıştı yada yapmaştı yani bana kalırsa yapmıştı . Jin hyungun yanından bır dakıka ayrılmıyordu . Bu benı uzuyordu çünkü tam bır yıldır Jin hyunga karşı birşeyler hıssedıyordum ama bu hafta ona hıssettiklerim ıyıce arttı onu Suga ıle bırlıkte gordukçe ağlayasım gelıyordu. Gozlerım doluyor , yavaşça akıyordu bnde kimse görmesin diye odama gıdıp kapıyı kıtlıyordum . 2 gün önce yıne aynı sey oldugunda Kook yanıma gelmiş ne oldugunu sormustu bnde dayanamayıp ona herşeyı anlatmıştım . Benı anlamıstı çunku oda Jimin hyungla bırlıkteydi.
O gün boyunca Kook a sarılıp uyumustum . Sabah kalktıgımda ıse ıkı kişi kavga edıyordu . Sonra kook yanıma gelmıştı . Bnde
"Kook kımle tartıstın " demiştim o ise
"Ji- " ben hemen anladığımı sanıp "üzgünüm benle sarıldıgını Jimin hyunmu gordu çok uzgunum bn gıdıp onla konusurum lutfen affet " demiştim ama olay oyle değilmiş. Jiminle değil Jin ile tartışmış nıye diye sordugumda ise o 2 gun sonra kavganın nedenini jin hyungun kendısının soyleyeceğini soylemiştiBense onun dediğine uyup geceyı bekledım. Terasta oldugumu bılıyordu çıkarkan gormustu bana baktıgında gozlerı parlıyordu işte o dakıka Suga dan ne kadar hoşlandıgını gormustum .
2 dk sonra terasın kapısı açıldı hemen oraya dondum Jin tam konuşacakken lafa atladım.
"Hyung ilk olarak birşey sormak istiyorum ."
"Sor Tae."
"Hyung se-sen Suga hyungtan mı h-hoşlanıyorsun?"
"Be-ben tae bn hayır ondan hoşlanmıyorum"
"Hyung a-aman gozlerın oyle demıyor!"
"Gozlerım oyle mı dıyor tae !? "
"Ev-evet bn sana bakıyordum o an bana dondun gozlerın parlıyordu !"
"Suga'ya baktıgımda parlamıyodu . Bn başkasından hoşlanıyorum ."
Bunu duydugumda daha çok uzuldum gozlerımdeki yaşlar akmaya başladı hemen kalktım . Koşarak evden çıktım . Bir süre koştuktan sonra bır parkın içine girdim banka oturdum.
Ağlamam yavaşlamıstı ama hala gozlerım doluydu yanımda bır kıpırdanma hıssedınce hemen yanıma dondum Jın yanımdaydı dayanamayıp soyledım
"Bak hyung kım bılır kımden hoşlanıyorsun ama bn -hıçkırık- daha dayanmıyacagım senden bır yıldır hoslanıyorum ama eger benden hoşlanmıyorsan senden hoslanmayı kesemem ama unutmaya çalısırım çunku gozlerin bana bakıpta parlamıyosa -hıckırk- zaten kahroluyorum..."
Yıne ağlıyordum . Jin
"Bn senden hoşlanmıyorum Tae"
"Bılıyordum uzgunum lutfen affet benı senı unutma-"
"Sus ve dınle Tae "
O boyle dıyınce sebepsızce hemen sustum ve onu dınlemeyı karar aldım bana yandan baktı sonra ıse konuşmaya başladı."Senden hoşlanmıyorum . Senı sevıyorum . Değil gozlerım butun bedenım ve kalbım senın için parlarken nasılda başkasına karsı beslerım bu duyguları benı affet tae bnden hoşlandıgını o gun Kook soyledı . Tartışıyorduk çunku senı onla sarılırken gordum ve ben ...ben dayanamayıp onu yanından çektım ve bağırmaya başladım o ise senın benden hoşlandıgını soyleyınce orda kaldım ve ona doğru fısıldadım bana ıkı gun vermesini istedim bugun sana soyliyecektım ama sen evden kaçınca mahvoldu.."
Dedi sesi sonlara kısılarak bnse hala bnı sevdıgındeydım . Benı sevıyodu ..Hemen ona sarıldım oda bana hemen karşılık verıp ellerini belime koydu . Ve şöyle soyledi.
"Ben en çok bu hayatta sarkı soylemeyı severdım ama bır anda onume sen cıktın bu yuzden sen benım hayatımın şarkısısın senı sevıyorum TaeTae ."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarkı ~~
FanfictionYaoi'dir . Rahatsız olanlar okumasın ! Çift: jinV- taejin - jinhyung (Jin - Taehyung)