Chapter 53

540 36 5
                                    

'THIS IS THE VOICE .. OF HOL-LAND' Fay zingt vrolijk mee met de intro. Ik lig op de bank met dominique tegen me aangenesteld. Ze ligt op mijn borst en ik heb me armen om haar heen geslagen.

Na een tijdje slap gelul beginnen de optredens, wanneer O'G3NE opkomt kwijlt Fay helemaal weg. Ze danst mee op het liedje of naja 'mee' het is totaal uit de maat haha.

'Do blijf je slapen vannacht?' ik zie haar hoofd draaien 'heel graag lieverd' hoor ik de mooiste stem op aarde zeggen. 'Ik bel even mijn vader' zegt ze en loopt vervolgens even naar de keuken om daar te bellen. 'Pap ik blijf vannacht bij Owen slapen ... uhu ... nee doe normaal .. jaja .. okee .. jup tot morgen'. Ze geeft me een knikje en zegt dat het goed is, daarna komt ze weer bij me op de bank liggen en kijken we weer verder. Als ik na een tijdje kijk naar Fay  zie ik dat ze slaapt, ik tik Do aan 'kijk hoe lief' en ik wijs naar Fay. Ze ligt helemaal opgerold in haar favoriete hoekje op de bank, met een handje onder haar hood en haar duim in haar mond. 'Zullen we haar in bed leggen' stelt Dominique voor, ik stem in en met Fay op Dominique's armen lopen we de trap op.

heel kort ik weet het ja, maar binnenkort worden ze weer langer.

Volgende part bij 15 likes :)

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu