Nisa Selin Elidemir
Sabah lale ve emirin başımda anırmaları, pardon bağırmalarıyla
uyandım.
Lale:Selin hadi uyan ya..
Emir:Seliiin hadi kalk geç kalıcaksınız ya.!!!
Emirin son söylediği şeyle birden gözlerimi açtım bugün maç vardı ve benim başım çatlıyordu. Yataktan bi hışımla kalkıp kendi kendime yöylenerek banyoya girdim hızlı Bi duş aldım odaya geri döndüğümde Emir de Lale de yoklardısaate baktığımda 10.30du ve maç onbir de başlıyordu ama bizim en az on beş dk önce orda olmamız gerekiyordu. Üstüme rahat birşeyler giyip aşağı indim herkes oradaydı.
Kimse bişey demeden arabaya bindik çünkü beş dk sonra kulüpte olmamız lazımdı.Selin:Ya siz neden benim bu kadar içmeme izin veriyorsunuz ki..
Lale:Kızım bilmiyomusun kendini durdurmak mümkün mü seni.
Haklıydı birşeyi yapmak istiyorsam illaki yaparım.
Emir:Tamam neyse olmuş olan bi daha olmaz di mi selincim.. Hele ki maçtan önceki gece.
Emirin sesindeki ciddiyet sinirimi bozmuştu. Kızmıştı bana belli ve haklıydı da maçtan önceki gece bu kadar içilir mi..
Selin:hıhı.. olmaz.
Emir:Güzel.* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Klübe varmıştık tam zamanında. Hemen laleyle soyunma odasına gittik ve üstümüzü değiştirdik.
Formaları:
Barış Murat Yağcı
Kızlar soyunma odasına giyinmeye gittiklerinde biz de tribünlerde yerimizi almıştık. Emir iyi bi insandı selin de. Kimseyi hayatımda istemiyorum derken ben, onlar benden habersiz hayatımı en orta yerine girmişlerdi bile. Bundan şikayetçi olduğum söylenemez ama pek te memnun deilim.. Korkuyorum gene aynı şeyleri yaşamaktan..
Kızlar gelmişti maçın başlamasına beş dakika vardı ama benim dikkatimi çeken şey giydikleri şortun kısalığıydı neden bu kadar kısaydı ki bunlar. Bayağı gerilmiştim benimle birlikte Emir ve Berkan da aynı şekildeydi. Berkanın laleyle baktığını görünce emirin üstünden bi tane geçirdim kafasına.
Barış:Önüne dön lan hayvan herif nereye bakıyon.
Berkan:N nereye bakcam ya Allah Allah.
Emir ise o sırada etrafa bakıyordu biri seline bakıyor mu diye.
Benim baktığımı görse ağzıma sıçradı herhalde ama elimde olan bişey değil gözüm kayıyo.Maç başlamıştı ve öndeydik kızlar cidden çok iyi oynuyordu. Maçın sonunda da doğal olarak kazanmıştık. Şimdi de dışarıda kızların gelmesini bekliyorduk. Kızlar geldiğinde de kutlamak için bi kafeye gittik.
Berkan:Valla tebrikler kızlar çok iyiydiniz.
Barış-Emir:Aynen
Kızlar başını eğdi ve gülümsedi aynı anda aynı hareketleri yapmaları komikti.Biraz daha oturup sohbet ettik sonra eve gittik.Emir akşam yemeğini hazırladı biz de masayı kurup hep birlikte masaya oturduk. Yemeğimizi yedik ve film açıp izlemeye başladık.
Saat 23.00dı ve herkes yavaştan dökülüyordu bizim de yarın maçımız olduğu için odalara çekildik. Kendimi yatağa bırakır bırakmaz uyumuşum.
Ben geldim,
Farkındayım bayağı kısa oldu ama şu aralar hiç vaktim olmuyor.
Merak etmeyin her gün düzenli olarak bölüm atıcam ama bu seferlik affedin...
Sizi seviyorum
Umarım beğenirsiniz:) :) :) :)
(414 kelime)