Miért?

3 0 0
                                    

Miért csinálunk bármit is? Miért építünk karriert is akár ha felesleges mert 1 ember elronthatja, vagy akár el is rontja. Miért? Minek próbálkozunk ha felesleges? Nézzük az én példám, hogy ne a semmibe beszéljek. Küzdöttem valakiért aki akkor még azt hitte csak szórakozok. Most pedig nem csak hiszi hanem úgy is gondolja. Küzdöttem azért hogy ne lépjen a rossz járatlan útra hanem maradjon a kijárt jó úton, és mi lett? Hát lelépett és akkor már beszélhettem neki nem érdekelte, pedig én voltam az aki midig ott volt mellette. De ezek szerint a semmiért mert most már csak egy nyomi elfeledett barát vagyok. Megint feltenném a kérdést hogy MIÉRT? Azért hogy le égjek elõtte és mások menõnek gondolják hogy lekoptatott egy barátot? Sajnos igen. De miért? Lehet nem is volt felesleges mert így lesz akihez vissza fusson majd mikor belátja hogy nem az az õ útja. Én leszek az majd aki a kijárt úton várja majd hogy én megmondtam, vagy én leszek az aki várja majd hogy kezei közé fusson a megnyugvásért és azért hogy valaki végig hallgassa. Ez a döntés rajtam áll, és nem kell hogy én legyek a jó fiú nem kell hogy megbocsájtsak neki. De még is meg fogok. Miért? Hogy belássa valaki mindvégig szerette és vissza várta. EZÉRT. Lehet mégsem felesleges minden. lehet semmi sem az csak mi érezzük így. A lényeg az hogy küzdünk valakiért illetve valamiért, mert idõvel meghálálja majd és akkor büszkék lehetünk magunkra, ennyi. EZÉRT.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miért?Where stories live. Discover now