Annemin Yeni Kızı.

2.1K 86 68
                                    

Canlarım uzun süre yoktum panomda bahsetmiştim, güzel mesajlarınızı dualarınızı aldım çok çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum ve çok özledim. Merak etmeyin bomba gibi döndüm...

Bu arada Fenomen Kocamın Bir önceki bölümü okumadıysanız lütfen okuyun birkaç saat önce attım  gözden kaçırmış olabilirsiniz....

Şimdiden söyleyim kitabı bıraktığım falan yok  Fenomen Kocama devam edeceğiz. Daha işlenecek konularım var ve uzun süredir yazmadığım için birikti. Bu yüzden hızlı ve uzun bölümler yazmaya dikkat edeceğim.

Mafya çocuklarına gelecek olursam o da kafamda kurgusunun oluştuğu ve çok seveceğiniz bir kitap olacak ama onu 22 kasımdaki gireceğim kpss sınavından sonra yazacağım ve hergün bir bölüm gelecek.

Bu arada bir projem daha var ondan da bahsetmek istiyorum. Bu kitabım lise son sınıf öğrencilerini konu alacak.

 Bu kitabım lise son sınıf öğrencilerini konu alacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konusu ;

******
On yedi yaşındaki İzmirli güzeller güzeli Eva boşanmış bir ailenin tek çocuğudur. Babası Erdal beyle yaşıyor, annesiyle de çok sık olmasa da görüşüyordur. Babasıyla aralarındaki baba kız ilişkisi her genç kızın imreneceği cinsten, güven ve sevgiye dayanan bir temele dayanmaktadır. Onlar baba kız sıradan ve mutlu hayatlarına devam ederken, Erdal beyin yıllar sonra  üniversiteden arkadaşıyla karşılaşmasıyla hayatlarındaki her şey kökünden değişir.

Erdal bey üniversiteden arkadaşı Selçuk Acarla karşılaşıp, eşi Mine Acarla da tanıştıktan sonra kızına geri çeviremeyeceği bir teklifte bulunur. Bu teklif her genç kızın hayalini kuracağı cinsten bir tekliftir. Kızı Eva'ya güzellik yarışmasına katılmak isteyip istemediğini soran Erdal bey, Eva'nın sevinç çığlıklarından sonra  tasını tarağını toplamaya başlar ve kızıyla birlikte İstanbulun yolunu tutar. Onu  bir senelik bu süreçte güzellik yarışmasına hazırlayacak olan güzellik yarışması koçu ise hep bir kız annesi olmak isteyip olamayan ünlü güzellik uzmanı Mine Acarın ta kendisidir.

Babasının teklifini kabul eden Eva babasıyla birlikte on sekiz yaşını tamamlayana kadar İstanbulda Acar ailesinin evinde kalacak ve eğitimine Acar ailesinin sahibi olduğu Özel Acar Lisesinde devam edecektir.

Fakat tek bir sorun vardır. Acar ailesinin kendisiyle aynı yaştaki serseri oğlu Kerem Acarla evde ve okulda nasıl baş edecektir ?


Kurgu nasıl yorumlayın bakem Hazal Asmin yine uydurdu bişeyler jdhcuwhxys

Fenomen Kocam (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin