A ma éjszakai projektem egy friss film megnezése volt, s igazából innen jött az ötlet, hogy neki ugrok ennek a blognak, vagy ajánlónak (nevezze mindenki, ahogy szimpatikus). Pár szót mondanék így a film kivesézése előtt:
1. Nos először is ezen blogban egyéni véleményeket teszek közzé, amelyek szinte teljesen szubjektívek lesznek. Megvizsgálom valami szinten objektíven is, de ugye nem szakmám a filmezés, habár érdekel és jó is lenne, de nem az.
2. Nincs meghatározva milyen időközönként fog kikerülni újabb cikk, hiszen ez sok dologtól függ, de elsősorban attól, hogy tudok e filmezni.
3. Ha van egészestés, amit ajánlanátok és érdekel esetleg róla a véleményem nyugodtan írd le a címét, s mindenképpen sort kerítek rá, hogy meglessem.
Nos első körben ennyit szerettem volna a cikkekkel kapcsolatban közölni és most jöhet az első film.
Mindig az ördöggel
A filmet Antonio Campos rendezte, akiről bevallom ezelőtt én még nem hallottam, s ahogy utána néztem sem láttam olyan filmet, amit ismertem volna tőle. Mindenesetre megjegyezném, hogy ez egyáltalán nem hátrány, hisz így nincsennek magas elvárások a filmjeivel kapcsolatban, akár Tarantino, avagy Nolan esetében.
A szereplő gárda egészen színesre sikeredett és bevallom kicsit féltem, hogy a sok "nagy" név csak azért van, hogy megnézzék az emberek, bár ezen téren kellemeset csalódtam.
Szereplő gárda
Tom Holland - Nem fér hozzá kétség, hogy első sorban én is Tom miatt futottam neki a filmnek. Valljuk be az utóbbi időben egészen felkapott lett, s nem véletlenül. Mindamellett, hogy egy nagyszerű pókembert kaptunk személyében, de a Lehetetlen című filmben is jót alakít; nem beszélve azokról a filmekről, amiket várunk és a közeljövőben jelennek meg (Uncharted, Cherry).
Robert Pattinson - Nos én először nem tudtam, hogy ő is szerepelni fog benne, de aztán amikor elsőnek láttam az előzetest megragadt rajta a tekintetem. Pattinson karrier története igen hosszú és mély, de az utóbbi időben sokat hallhattuk a nevét az új Batman, a Világító torony és a Tenet kapcsán. Megjegyzem, hogy az utóbbi kettőben zseniálisan helyt állt. Ráadásul az V.Henrik című (szintén Netflixes) filmben is kapott egy egészen érdekes szerepet. Egy szó, mint száz az ő színészi játéka is bőven kellett Tom fiú mellett, hogy ez a film azt nyújtsa, amit kell.
Bill Skarsgård - Bill lényeges áttörése véleményem szerint Pennywiseként jött, habár játszott a beavatott sorozat egyik részében (nem akarok hülyeséget mondani, de azt hiszem a harmadik), illetve még jó néhány filmben. Mindenesetre úgy gondolom, hogy Bill is megéri a pénzét és remek alakítást láthattunk a filmben tőle is, mint a Tom Holland által megszemélyesített Arcon Russel apja: Willard Russel.
Sebastian Stan - Ha azt hitted ennyi volt az ismertebb név, tévedtél; ugyanis "véletlenül" beugrott a filmbe a tél katonája is, hogy egy korrupt rendőrt játszon, aki annak ellenére, hogy ugyan nem sokat van képernyőn egészen kulcsfontosságú figurává vált.
Harry Melling – Mi sem, azaz ki sem hiányzott jobban, mint a Harry Potter sorozatok idegesítő "malackája", Dudley. Melling egyébként nagyszerűen játszotta (SPOILER) az őrült vallás fanatikust, aki képes embert ölni akár, hogy azt a hit erejével visszahozhassa az életbe (persze sikertelenül).
Eliza Scanlen - Nos női színészek közül egyedül őt fogom említeni, hisz bevallom a többit nem igazán ismerem (De, hogy ők is felkerüljenek a listára: Mia Wasikowska, Haley Bennett, Riley Keough). Eliza az éles tárgyak sorozatban játszott, amely egy egészen érdekes misztikus fikció és szerintem, ahogyan itt is (a maga kevés idejében), úgy ott is megcsillogtatta tehetségét.
YOU ARE READING
A Netflix Bugyraiban
RandomNetflix filmek tárháza. Avagy én mit gondolok az általam látott, vagy részletekről ajánlott egészestés netflix filmekről.