Ми приїхали перші, я все перевірив і побачив Дейдру і Сасорі які якраз підходили до нас.
-Я тебе вітав тому більше подарка немає! Навіть не Надійся. - він усміхнувся і обняв мене.
Поки ми чекали інших Дей мене відвів в сторону.
-Що він тобі подари? - по ньому було видно, що згораї від цього.
-Ну, машину.
-Яку?! Ти і машина?!
-Ну, так вийшло. А машина «2019 Chevrolet Corvette C8».
-Нічого собі. Конешно машинка не з дешевих.
-Да, сам був в шоці. Доречі...
-Що?!
-Ми тепер живемо разом.
-Коли встигли?!
-Сьогодні. - я улибнувся.
-Афігеть! Я обов'язково маю побачити ту квартиру чи особняк!
-Побачеш. Не переживай! - я ухмильнувся і пішов зустрічати Конохамару. Доречі я побачив як Сасорі і Какаши про щось говорять але коли сіроволосий побачив Конохамару то напрягся.
-Хелоу! Я тебе вітаю! Головне тобі щасчтя томущо без нього ти розіб'єшся!
-Ну дякую. - він мене обняв, а потім вручив подарок.
За ним зразу зайшли Яхіко, Нагато і Конан.
-Ми тебе всі щиро вітаємо! Тобі вже двадцять ти канешно старієш! Ну взагалі всього тільки найліпшого! І щоб жив добре і щасливо! - Все це говорила Конан а ті двоє просто вручили подарок і проспівали Хепи Боздей.
Доречі з тими трьома я познайомився десь рік тому. Я просто зависав в Дея і прийшли вони. Це був холодний зимовий день і тоді я вперше попробував торт з снігу. Більше такого не їв бо зуби ломило ужасно.
Ми досить добре поспілкувалися, а там і здружилися. Хотя після того як ви їли один торт з снігу тяжку не подружитися, хоть вони не настільки близько мені але серівно вони дуже класні. Люди вони просто шикарні. Обожнюю їх бо вони реально інколи роблять такі тупі речі без яких би мені булоб не так цікво жити.
-Ну, що йдемо за стіл.
-Да пішли бо того придурка не дочекаєшся! - прошиптав Сасорі і якраз в цей момент до нас підійшов Хідан.
-Так без мене не пити!
-О, заявилося. - поркрехтів Нагато. Вони були дуже давно знайомі і завжди конкурували так як вони двоє допомагають гонщикам. Ну як ви поняли від Хідана я вже нейшов так як більше з ним працював хотя Нагато тоже дуже добре виконує цю роботу. Доречі Дейдра з Нагато працює, а Сасорі як і я з Хіданом.
-Я тебе щераз вітаю! - він мене обняв і вони з Нагато як завжди почали спорити.
-Так, все сідаємо за стіл! - проричав я і всі сіли.
Нагато, Яхіко і Конан сіли напроти Хідана біля нього Сасорі з Дейдрою. Ну Конохамару сів теж туди. А ми з Какаши біля тих трьох.
Ми сиділи пили, жартували ну і їли. В цій обстановці Какаши і Конохамару розслабилися і навіть перевидавалися словами.
Потім Яхіко включив музику на колонці яку вони приьащили і ми пішли в пляс. Коли всі танцювали то ми з Какаши відійшли бо я хотів запитати як йому находитися в компінії цих людей. Виявилося, що нормально а він такий заморожений бо голова болить. Незнаю як і звідки Конан дістала таблетку але коли Хатке її випив то його майже зразу відпустило і ані пішов нормальний вде тусити.
Я був дуже радий як проходить все. Навіть взяти то як Хідан і Нагато на спор пили водку з рюмок без рук. Вийшла доречі печія. Дальше Какаши і Конохамару зробили батл танців і це було дуже смішно і не очікувану. Смішно бо нітой, нітой не вміє танцювати а не очіковано бо вроді люди які типу мають конфлікти зараз таке витворяють.
Ще Конан і Дейдра пробували заліза ти на бісєтку, а ми з Яхіко їм допомагали і в результаті ті не змогли залізти а ми з ризиком змогли і були довольні.
А потім майже на кінці того свята Сасорі і Хідан ще найшли десь мило і пішли мити голову в озері. Вони доречі тоді вже були в стельку. Це було дуже ржасно дивитися і підтримувати їх так як вода вде була дуже холодна.
Ми дуже довго казалися і закінчилися туса тільки біля третьої і ми почали розходити. Так як Хатке майже не пив то він вів машину, а я вже вирубувався.
Не пам'ятає як ми приїхали і як я взгалі дойшов по тим сходам. Тільки я доторкнувся подушки то зразу заснув і почув як мене накривають ковдрою.
Проснувся я зранку з класним головним болем але потім Какаши попросив горнічну принести мені таблетку і коли голова трохи втихомирилися я почав згадувати вчорашній вечір.
-Да доборе ми потусили. - я усміхнувся і подивився на Какаши.
-Да, не завжди так зможеш.
-Угу. - він нагнувся до мене і поцілував після чого я передівся в спортивні штани і кофту ми пішли їсти.
-Кухар шикарно готовить.
-Самого ліпшого шукав. - усміхнувся Какаши коли жував.
Коли ми закінчили він поразив мене на вулицю знайомити з водійом.
-Щнайомся це Даруі. Коли ти будеш не вкондиції, або треьа щось завести або наоборот відвести, а в тебе немає часу то просиш його. Ну і коли тобі просто лінь їхати можеш просити його, щоб відвозив тебе.
-Приємно познайомитися. - я протягнув рук.
-Мені теж. - він усміхнувся і пожав руку.
Дальше ми пішли в будинок в гостину і я набрав Дея, щоб він приїхав.
Домовилися ми на четверуту Какаши був не проти.
-А, доречі сьогодні година шоста до мене приїдуть друзі.
-Доьре, нарешті з кимось з твоїх друзів познайомлюся. - я усміхнувся і сів на коліна до Хатаке.
-Кх, мені треба ще з квартирою розібратися.
-А, що з нею розбиратися?
-Ну здати.
-За це не переживай. Я вже з цим розібрався тому не напрягає голову чим не треба. - він усміхнувся і поцілував мене. А я був в шоці.
Ми так досить довго просиділи і я пішов збиратися. Вдягнув за мість цієї непонятної фудболку нормальну чорну, а штани не став міняти і пішов зустрічати Жейжру бо він написа зо підїжає.
Коли я спустився на перший то Какаши говорив з кимось.
-Так впускайте, це до нас. - я поняв, що він говорить з охоронником і возмутмвся.
-Скажи їм, щоб без дозволу його впускали!
-Добре. Ненервуйся. - я усміхнувся і пішов на подвір'я де Якраз припаркувалася біло волосий.
-Ніхрина собі! Оце особнячок!
-Сам був в шоці.
-Але ти скажи тим придуркам, що я V.I.P персона і впускали мене без проблем. - він скоро в недовольно гримасу.
-Вже зробив. Пішли покажу тобі особняк. - він махнув ноловою і ми зайди в будинок. Зараз почнеться екскурсія.
————-
Я нарешті вирішила почати писати другу історію😸 Думаю в понеділок почну💫
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Romance~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...