Part 49

559 32 6
                                    

Πλευρά Ντράκο

Κοιτάζομαι με τον πατέρα του Μάρκους μέχρι που το βλέμμα μου πέφτει στην Ερμιόνη. Χαμογελάω και ακουμπάω το χέρι μου στους ώμους της.

"Αγάπη μου, από εδώ είναι ο κύριος Πίτερ." η Ερμιόνη χαμογελάει και δίνει το χέρι της για χειραψία

"Ερμιόνη Γκρέιντζερ, χάρηκα." λέει και ο Πίτερ ανταποδίδει

"Επίσης είναι και ο πατέρας του Μάρκους." συμπληρώνω και η Ερμιόνη γυρίζει και με κοιτάει. Τα χάνει λίγο όμως προσπαθεί να μην το δείξει. Βγάζω από την τσέπη μου χρήματα και του τα δίνω.

"Πιστεύω είναι αρκετά για να έχουμε αυτό το άλογο για όση ώρα θέλουμε." λέω και σηκώνω την Ερμιόνη ψηλά ώστε να ανέβει στο άλογο. Ο πατέρας του Μάρκους φεύγει και ύστερα ανεβαίνω στο άλογο μπροστά από την Ερμιόνη.

"Ήξερες ότι είναι δικό του αυτό το μέρος;" με ρωτάει και την κοιτάω

"Έχει σημασία;" την ρωτάω και κουνάει αρνητικά το κεφάλι της ενώ γελάει. Της δίνω ένα απαλό φιλί στα χείλη και στη συνέχεια πηγαίνουμε με το άλογο πιο μακριά. Είναι τόσο όμορφα. Το άλογο τρέχει και ακούω την Ερμιόνη να γελάει δυνατά. Γελάμε μαζί μέχρι που σταματάω το άλογο ώστε να πάρει μια ανάσα όπως και εμείς το ίδιο. Έχουμε σταματήσει μπροστά από ένα καταρράκτη όπου γυρω υπάρχουν μεγάλα δέντρα με βράχια. Πλησιάζω να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου.

"Είναι τόσο όμορφα εδώ. Υπάρχει τόσο πολύ ηρεμία." την ακούω να λέει καθώς έρχεται και κάθεται δίπλα μου. Ακουμπάει το κεφάλι της στον ώμο μου και χαϊδεύω τα μαλλιά της.

"Έχω καιρό να νιώσω τόσο πολύ ηρεμία μαζί σου." συνεχίζει να λέει και σηκώνει το κεφάλι της για να με κοιτάξει στα μάτια. Κοιτάζω και εγώ τα δικά της ενώ χαμογελάμε ο ένας στον άλλον.

"Πόσο πολύ με αγαπάς;" την ρωτάω και πλησιάζω τα χείλη μου στα δικά της

"Πάρα πολύ." απαντάει και την ξαπλώνω κάτω καθώς φιλάω τα χείλη της

"Θέλω να κάνουμε μπάνιο στο ποτάμι γυμνή." γελάει μόλις ακούει αυτή την φράση

"Είσαι τρελός. Κάνει κρύο." γελάω αρκετά όμως όταν με βλέπει να ξεντυνομαι και να πλησιάζω μέσα στο νερό τα χάνει. Αφού έχω μπει μέσα την παρατηρώ να σηκώνεται όρθια και να βγάζει την μπλούζα της. Δαγκώνω τα χείλη μου όταν την βλέπω ολόγυμνη και ανυπομονώ να έρθει μέσα. Κολυμπάει προς το μέρος μου μέχρι που φτάνει και κρατιέται από τους ώμους μου.

Black Love {Dramione Fanfiction}Where stories live. Discover now