Deel 12

40 5 0
                                    


Pp Amina

Ik werd wakker en besefte me gisteren avond ik ben opgesloten in me eigen huis en kan nergens naar toe gaan ik had normaal afspraak met Ceyda die moest ik afzeggen hier door. Ik ging naar beneden en zag Yousra en Chaimea samen spellen ze keken op naar me Yousra sprong op me maar Chaimae keek alleen boos naar me natuurlijk krijg ik de schuld en begrijp ik ook wel maar ja ik begon aan het ontbijt en dacht aan wat Sallah zei je hebt mensen in gevaar gebracht een traan ging over me wang heen. Manar kwam naast me staan en zag de traan dan keek ze naar Chaimae die nog steeds boos keek ze begrijp het meteen kom zo naar boven je moet me nog wat uitleggen zei Manar. Ik volgde haar naar boven en zette me op haar bed vertel wat is hier gaande? Kijk Manar ik had Chaimae naar het bordeel gestuurd om daar te werken maar ja Sallah kwam er achter en bracht haar naar hier hij zegt als iemand hem heeft gevolgd dat we in gevaar zijn en vermoord kunenn worden ze keek me geschrokken aan is Chai boos op je? Ja omdat ik haar daar heb gekregen Manar keek me aan jij bent niet alleen schuldig zei ook als ze wat slimmer was had ze nee gezegd toen je het haar vroeg. Waar ben jij mee bezig? Taak voor school zei ze en we mogen me twee werken je raad nooit met wie ik werk? Souf? Ja hahah lachte ze heb jij eigenlijk nog contact met Alex vroeg ik ? Nee sinds hij een vriendin heeft doet hij zo afstandelijk en negeert hij me wie is zijn vriendin? Ceyda wait Ceyda mijn slachtoffer die ik verdedig? Ja die ze keek verdrietig jaloers? Nee ik heb het leuk met Souf zei Manar snel hoe gaat het met Noura? Geen idee ik wil haar huis niet binnen door haar vader dus ja heb weinig contact met haar ze ziet me wel op straat maar komt ze groeten? Nee hoor ze verwacht altijd dat ik eerste ben mhm nu is prima zo ik focus me vooral op werk.  We gingen nog ontbijten al was het al best koud geworden omdat we lang zaten te spreken dit had ik nodig een gesprek met mijn zusje.  Na het eten wou Yousra spelletjes spellen dat deden we ook we probeerden ons zelf niet te vervelen niemand kwam ons ontvoeren te laat gejuicht.

In de nacht

Ik hoorde geluid rond het huis en keek Manar raar aan wat is dat? Geen idee Chaimae en ik gingen beneden kijken en Manar en Yousra lagen in haar kamer. Toen we terug boven kwamen waren de meisjes weg en stond het raam open het was daarnet niet open? Nee klopt zei Chaimae die paniekerig werd ik keek alle kamers en zag toen dat het raam in de badkamer op en stond Chaimae keek me aan hoe zijn die binnen gekomen? Ja het geluid die we hoorden was toen ze de ladder namen om hier in te komen. Ze keek me boos aan als er iets met Yousra gebeurd vergeef ik je het nooit meer. Ik belde Sallah op het was 3 uur snachts.

Sallah: Waarom bel je zo laat nog?

Amina: Manar & Yousra zijn ontvoerd.

Sallah: Wat?

Amina: Ja hun raam uit hun kamer staat open en ze zijn weg

Sallah: Wacht ik kom


Even later zaten we met 3 in de woonkamer we hadden alles verteld over de badkamer hij keek ons aan zien jullie wat jullie hebben gedaan? Amina zei Chaimae nee beiden als jij verstand had zou je op haar vraag toen nee gezegd hebben jullie zijn allebei in de fout. Ik ga proberen hun te vinden....

Veraad jij me🔪of blijf je me trouw🥰Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu