Ceren Yaldız 20 yaşında badgirl sesi çok güzel ve gruplarında ana rapçi ve ana dansçı kareografilerio yapıyor ve rap partları söylüyor. gruplarındaki takma ismi:Lisa kardeşi yada ablası falan yok bir kuzeni var ve ikiside birbirini kardeş gibi görüyorlar kuzeninin ismi Samet yarı türk(baba tarafı)yarı tarafı koreli(anne tarafı)babası mafya kendide kısaca mafya kendi adamları var ve birini öldürmeye gidebiliyor silah kullanmayı ve benzeri kesici aletleri kullanabiliyor.ve bir Tiktokır.
Yaren Alaca 20 yaşında badgirl sesi çok güzel ve gruplarında ana vokal vokal partları söylüyor gruplarındaki takma ismi:Mina kardeşi veya abal abisi yok yarı türk(baba tarafı)yarı tarafı rus(anne tarafı)babası mafya kendide mafya kendi adamları var ve birini öldürmeye gidebiliyor silah kullanmayı ve benzeri kesici aletleri kullanabiliyor.ve bir Tiktokır.
Buse Korkmaz 20 yaşında badgirl sesi çok güzel ve gruplarında oda ana vokal vokal partları söylüyor gruplarındaki takma ismi:Rose kardeşi veya ablası abisi yok yarı türk(baba tarafı)yarı tarafı australyalı(anne tarafı)babası mafya kendide mafya kendi adamları var ve birini öldürmeye gidebiliyor silah kullanmayı ve benzeri kesici aletleri kullanabiliyor.ve bir Tiktokır.
Özgür Balakar 20 yaşında badgirl sesi çok güzel ve gruplarında leader dansçı ve rapçi ve rap partları Ceren ile birlikte söylüyor gruplarındaki takma ismi:Jennie kardeşi veya ablası abisi yok yarı türk(baba tarafı)yarı tarafı italyalı(anne tarafı)babası mafya kendide mafya kendi adamları var ve birini öldürmeye gidebiliyor silah kullanmayı ve benzeri kesici aletleri kullanabiliyor.ve bir Tiktokır.
Berfin Öztürk 20 yaşında badgirl sesi çok güzel ve gruplarında lider , visual vokaldir vokal herşeyi o planlar ve vokal partları o söyler gruplarındaki takma adı:Luna kardeşi veya ablası abisi yok yarı türk(baba tarafı)yarı tarafı ispanyalı (anne tarafı)babası mafya kendide mafya kendi adamları var ve birini öldürmeye gidebiliyor silah kullanmayı ve benzeri kesici aletleri kullanabiliyor.ve bir Tiktokır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya CerCel(ASİ AŞK)
Randomokula şarkı kapışması için çalışmaya gelen badgirller ve okulda olan badboylar yeni gelen badgirllerle şarkı kapışmasında tanışırlar ve arkadaş olurlar sonrada aşk olur ama badgirller ve badboyların babaları mafyadır ve çocukların herbirinin tiktok...