Δημήτρης
Είμαθταν με την Αγάπη θτο δωμάτιο μου και παίζαμε με τα νέα μου παιχνίδια.
Κι εκεί που ήμουν έτοιμοθ να κερδίθω είπε να πάμε θτο πάρκο επειδή βαρέθηκε. Βαλάμε τα μπουφαν μαθ και φύγαμε γρήγορα πριν μαθ καταλάβουν
Τώρα κάνουμε τθουλήθρα και είναι η θειρά μου να γλιθρτίθω.
(Πολλές λέξεις στα ποβ της Αγαπης και του Δημητρη επίτηδες λάθος λόγο το ότι είναι πολύ δύσκολες λέξεις για μια τέτοια ηλικία έτσι ώστε να γίνει πιο ρεαλιστικό το ποβ)
Εχω φτάθει θτην κορυφή μα ακούω κλάματα. Κοιτάδω κάτω και βλέπω την Αγάπη να κλαίει
Γρήγορα κατεβαίνω κάτω και την πληθιάδω. «Αγάπη τι έπαθεθ;» Ρωτάω και με κοιτάζει με τα μάτια της να είναι γεμάτα δάκρυα. Μου θυμίδουν της Έρικαθ.
«It hurts so much and i don't how to stop it the red water is not stop» την κοιτούθα όυη ώλα μιλούθε μα δεν κατάλαβα τίποτα
«Δεν μιλάω την γλώθθα που μιλάθ» τηθ είπα κι εκείνη ρούφηξε την μύτη τηθ.
«Είπα ότι πονάω πολύ και δεν σταματάει ο πόνος ούτε αυτό το κόκκινο νερό να βγαίνει απο το γόνατο μου» την πήρα μια αγκαλιά
«Η Ερικα λέει πως η αγκαλιές θε κάνουν πιο δυνατό» εκείνη ξανα ρούφιξε την μύτη τηθ και γέλαθε. «Ευχαριστώ» είπα και την κοίταξα με απορία
«Γιατί γελάθ;» Εκείνη με κοίταξε και για άλλη μια φορά ρούφηξε την μύτη τηθ.
«Επειδή μου θυμίζειθ τον ξάδελφο μου τον Ηλία» Τηθ χαμογέλαθα γλυκά. "Κι εθύ μου θυμίδειθ την αδελφή μου την Ελικα" Ξανά ρούφηξε την μύτη τηθ και τότε κάποιοθ με χτύπηθε
"Αου" είπα και έπιαθα το χέρι μου. "ωπ τι έχουμε εδώ;" ρώτηθε ένα ψηλό αγόρι ένα άλλο και μαθ πληθίαθαν. Άρχιθα να φοβάμαι λίγο. "Αγγελε, φιλιππε αφήστε τα παιδιά ήσυχα!"
Φώναξε μια κοπέλα θτην ηλικία τηθ αδελφήθ μου και ένα αγόρι απο δίπλα τηθ κρατούθε το χέρι. "Εσύ πάνε πηδήξου με τον γκόμενο σου και παράτα μας" είπε το μεγάλο αγόρι δίπλα μου. Η κοπέλα γούρλωθε τα μάτια τηθ και κοίταξε εμένα και την Αγάπη.
Ξεφύθηξε νευριαθμένη και ήρθε ακριβώς μπροθτά του. "Εξαφανίσου" είπε απλά κι εκείνοθ την πληθίαθε και έθκηψε ακουμπόνταθ τα χείλοι τηθ. Εμειναν λίγο να κοιτάνε ο έναθ τον άλλο θτα μάτια. Το αγόρι έβγαλε το χέρι του απο το κάτω χείλοθ τηθ μα δεν θταμάτηθε να την κοιτάζει κατάματα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Μια ζωή...μπουρδελο
Phiêu lưu"Λοιπόν είναι η πρώτη σου φορά;" Ρώτησα έκπληκτη. Ήταν πολύ καλός για να είναι η πρώτη του φορά "Ν-ναι. Τα πήγα χαλιά ε;" Ρώτησε αγχωμένος. Α μωρέ είναι γλυκούλης. "Μμ ενδιαφέρον" είπα και του έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι. "Πάμε για έναν δεύτερο γ...