Am ajuns.... aici ii chiar frig ! Cobor jos din autocar si mă pun in fața lui, din celelalte cobor restul si vin la mine.Di: Copii , cand va auziți numele mergeți la doamna Bob si ea va spune numarul cabanei si camera. Fete cu fete si baieti cu băieți. Ne vedem mâine dimineață la ora 9:00 la micul dejun, sa nu uit....sa va odihniti bine in seara asta , maine mergem pe partie cu micul de jun! Spune iar apoi incepe sa numească elevii.
***
Deja a trecut 4 zile de cand sunt aici. Nu s-a intamplat nimic neplacut, totul a fost bine! Am stat foarte mult cu Xenia si Amanda...Elle a fost mult prea ocupată cu fratele meu . Iar prin ocupata va refer la știți voi ce :)) Eu si Will pare ca suntem doar prietenii in unele momente , sărutările lui nu-mi produc nici o scanteie iar el a observat asta... nu e interesat de mine ca la incepur si totusi suntem suflete pereche? Stiu că-l iubesc si el ma iubește dar nu e iubirea aceia pe care io împărtășești sufletului tau pereche... nu pare ca o sa m-ai meargă mult .... El pentru mine ii ca un frate /prieten dar il iubesc mult prea mult... a fost langa mine si stiu ca si el crede asta..Ma rog maine plecăm inapoi iar in seara asta am de gand sa stau cu prietenii mei sa vorbim si sa radem.
****
X: Asta a făcut? Il omor cu mana mea!!!
S: Hoo! Nu e vina mea ca ea nu își tine hainele in dulap!
E: Era rochia pentru balul bobocilor , urma sa o imbrac!
A: Lasa iți fac eu alte rochii! Apropo trebuie sa vi sa incerci când ajungem rochia pentru incoronare!
Deja ma simt incomod cu chestia ca Will trebuie sa ma însoțească ca fiind iubitul meu si sărutul de final... trebuie sa o închei pentru ca ne mințim.
E: Will trebuie sa vorbim! Spun in timp ce ma joc cu degetele de la mainii.
W: B-bine! Spune si se ridică, toți se uita la noi ciudat dar ii ignor plecând cu Will afara.
E: Will trebuie sa-ti zic ceva....
W: Si eu.....
E/W: Nu m-ai merge! Rămân uimită cand il aud.
E: Cred ca ne vom despărți, nu?
W: Da...adică nu m-ai ie scanteia aia între noi chiar daca suntem suflete pereche..
E: da... dar sa nu crezi ca nu te iubesc.. o fac si chiar mult doar ca nu indeajuns..o fac ca pe un frate ..
W: Păi atunci atât a fost... si eu te iubesc mult! Prieteni buni?
E: Prieteni buni!
*******
A trecut toată vacanța! Ne intoarcem la castel si deja am emotii...cu toate ca sunt înconjurată si sustinuta de prietenii mei care aparent au fost foarte surprinși atunci când au aflat ca eu si will neam despartit si chestia cu suflete era falsă ... trecand peste asta , acum stau pe scaunul din fata a autocarului si astept sa treacă ora asta si sa ajung la catel.
Dupa 2 ore
Stau deja îmbrăcată in rochia pentru incoronare , urma sa fie ziua cand voi deveni regina... mama ! Tata! Sper ca sunteti mandrii de mine. Ma uit la poza cu voi doi si pot observa ca semănăm.Sper sa gasesc orasul vrajitorilor... dar nu cred ca pot singura
¿: Prințesă a venit timpul!
Spune si ma ia de maba si ma conduce pana la usa cea mare .... este deschisa si se afla o sala marecu multe scaune iar in fata drumului erau cateva scarii iar aooi un scaun mare si rosu cu Aur. Ma uit la fiecare persoana in parte si erau fericiți, prieteni mei erau in primul rand...
Ursitoarea: Prințesă Eclary! Promiti ca vei ajuta acest regat? Că-l vei păzi? Ca ii vei ajuta?
E: Da! Jur pe cartea marelui vrajitor!
Urs: Asta viind spuse ! REGINA ECLARY! inglinati-vă măreției ei!
Sfarsit!
Glumeam!!!! E sfarsitul primului capitol :)))
To be continued....
CITEȘTI
Liceul Eclary
Teen FictionLiceul Eclary, este un liceu deosebit, la care pot să învete doar cei aleși. Este o școală autoritara si de groază, asta crede Clara Lopez , o adoleșcenta de 17 ani . Ea locuiește cu matusa si unchiul săi , deoarece ea și-a pierdut parintii in ur...