1.Bölüm

818 37 129
                                    


JUNGKOOK'TAN

- Dün mahkeme vardı. Bir sürü şahitler çıktı. Babanın başka suçlarıda çıktı. Sonuç. Müebbet yedi güzelim. Adam bile öldürmüş. Sana yaptıkları yanına kalmadı. Sen üşüyor musun? İyisin değil mi?

Dolu gözlerime aldırmadan gülümsedim.

- Seni seviyorum. İyi uyu tamam mı?

Alnından öpüp, yanından kalktım. Ve yoğun bakımdan çıktım. Üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp, hemşirelere verdikten sonra son kez ona bakıp, hastaneden çıktım.

Dört yıl geçmişti. Koskoca dört yıl. Bitkisel hayattaydı hala. Yaşadığına dair bir çok tepki göstermesine rağmen uyanmamıştı. Biz ise bir umut bekliyorduk.

Geçtiğimiz yıl, aortta kanaması olmuştu. Ve tekrar ameliyata almışlardı. Ve uyanma olasılığı dahada düşmüştü. Bizse ne kadar olayın etkisinden çıkamamış olsakta, bir araya geldiğimizde bu konuyu açmıyorduk. Ancak Jimin biraz değişmişti...

Babasının ilk mahkeme sonucuna sadece dört yıl olarak karar verilmişti. Ve hepimiz bu haberle şok olmuştuk. Dört yıl yaşattığı on iki yılı düzeltmezdi ne de olsa.

Hepimiz kafa kafaya verip dilekçeler yazıp durduk. Ve mahkemeye bir hafta kala, bütün suçları gün yüzüne çıkmıştı. Adam bile öldürmüştü. Ve çıkan sonuçlar, şahitler ve şahitlerin itirazlarıyla müebbet yemişti.

Keşke o da o anı görüp, bu sevinci yaşasaydı...

Doktorun söylediğine göre, büyük bir hayat savaşı vermeye devam ediyormuş. Başka biri olsa, bitkisel hayatın en fazla birinci yılında hayatını yitirebilirmiş. Güçlüydü.

Sevgilim her haliyle çok güçlüydü...

Bense öğretmenliğe aynı okulda devam ediyordum. Tek değişiklik bizim haylaz beşlininde artık orada olmamasıydı.

Tabi Eun'a olanlar hepimizi etkilemişti. Jimin, Eun'un odasını kilitlemiş kimseyi sokmuyor, geceleri kardeşinin odasında yastığına sarılarak uyuyordu. İçine kapanmıştı biraz. Eski neşesi yoktu. Zaten olmasınıda beklemiyordum. Kendini işine vermiş, bizim üstümüze titremeye başlamıştı. Başımıza bir şey gelmesinden deli gibi korkuyordu. Kardeşinden sonra böyle olması çok normaldi...

Yoongi, Eun'dan sonra hiç konuşmaz olmuştu. Bir araya geldiğimizde kısa cevaplar veriyor, bir köşede öylece ruh gibi oturuyordu. Eun'a çok değer veriyordu...

Eun woo ve Dragon ne kadar üzgün ve yorgun olsalarda bunu belli etmiyor, aksine ortamda konudan konuya atlayıp, bizi konuşturuyorlardı.

Taehyung. Onu daha önce hiç böyle ciddi ve soğuk görmemiştim. Ameliyat sonrası bitkisel hayata girdiğini öğrendiğinde, fazlasıyla değişmiş, sadece derslerini düşünür olmuştu. Onunla konuştuğumdaysa 'Eun her zaman dersimi çalışmamı ve geleceğimi hayal ederek güzel şeyler başarmamı söylerdi. Artık kardeşimin yaşama tutunmasından başka hiçbir şey umurumda değil' diyerek konuyu kapatmış, olgun biri olmuştu.

Baekhyun ve Haneul ise sevgili olmuş, Eun'un önceden, onlara mutlu olmalarını söylediği için  daha fazla uzatmamış, derslerine olaklanmışlardı. Güzel bir ilişkileri vardı.

Suho. Eun'un ameliyatından sonra İngiltereye gitmiş, eğitimine orada devam etmişti. Ve bir kız arkadaşı vardı. Eun'u ise sürekli sorup, duruyor, haber vermemizi istiyordu.

Jin evlenmiş, ufak bir bebekleri olmuştu. O da Jimin'e destek oluyordu. Şirketi birlikte yürütmeye başlamışlardı. Bay Park hisseleri aralarında bölüşmüş, Bayan Park ile kafa dinlemek istedikleri için şirketi onlara devretmişti. Yine de arada kontrol ediyordu.

My Teacher Bay Jeon2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin