5 lat później
-Mamo mamo !-słyszę ,jak i delikatnie się budzę. Otwieram oczy i widzę moją 5-letnią córkę przecierającą oczy przyciskając mocno pluszowego misia do piersi .
Wygląda dokładnie jak Chris .Ma jego jasnoniebieskie oczy i ciemnobrązowe włosy .Ona jest piękna.
-Coś nie tak kochanie?-pytam
-Tęsknie za tatusiem -wydyma wargi czołgając się do mojego łóżka i wślizgując się pod kołdrę .
Chris wyjechał dwa miesiące temu ,aby nakręcić swój pierwszy fil od narodzenia Lilii .Zawsze był zbyt paranoikiem ,żeby zostawać mnie samą z dziećmi ,ale wiem ,jak bardzo kocha aktorstwo ,więc nalegałam i w końcu się podał .Po prostu nigdy nie spodziewałam się ,ze będę tak samotny .Chociaż codziennie dzwoni i prowadzi rozmowy wideo .
-Wiem ,ze wiesz ,ale tatuś wraca jutro do domu kochanie. Spróbujmy się teraz przespać ,dobrze?
Kiwa głową i szybko zasypia .Całuję ją w czoło i wkrótce również odpływam.
Budzę się następnego ranka i spoglądam na zegar .Zdając sobie sprawę ,ze Chris będzie w domu za mniej niż godzinę ,cicho wyskakuje z łóżka ,uważając ,żeby nie obudzić Lilii ; ponieważ prawdopodobnie przydałoby jej się trochę więcej snu ,udaję się do pokoju naszego syna Logana .
Logan ma 3 lata i bardziej przypomina mnie niż Chrisa .Ma moje czekoladowe oczy i jasnobrązowe włosy .Ale zdecydowanie ma towarzyską osobowość Chrisa.
Kilka dni temu dowiedziałam się, ze jestem w ciąży po nieobecnych miesiączkach i porannych nudnościach .
Chociaż nie mogłabym być szczęśliwsza. Lilii i Logan to najlepsze rzeczy ,które mi się przydarzyły -poza Chrisem -i nie mogę się doczekać ,kiedy powiem ,ze Chris spodziewa się naszego 3 dziecka .Po przygotowaniu Logana i Lilii ,niecierpliwie czekam na przybycie Chrisa .
Słyszałam około stu,, kiedy tatuś tu będzie?''
Aż w końcu usłyszałam szamotanie kluczy ,po czym pchnięto frontowe drzwi i mój przystojny mąż pojawił się naszym domu.
Lilii i Logan podskoczyli i podbiegli do swojego taty .Podniósł ich obu i pocałował mówiąc im ,jak bardzo za nimi tęskni ,kiedy gonie było .
-Tęskniłem też za moją piękną żoną -szepce mi do ucha Chris ,obejmując mnie mocnym uściskiem .
Odpowiadam ,przywiązując usta do jego ust ,brakuje mi jego miękkich pocałunków .
-Eww -słyszymy jęki Lilii i Logana zza naszych pleców .Powoduje ,ze się śmiejemy i rozdzielamy .
Resztę dnia Chris opowiada dzieciom wiele historii o kręceniu hollywoodzkich filmów ,które je zafascynowały. Aż w końcu nadszedł czas spać.
Kiedy Chris i ja włożyliśmy ich do siebie i powiedzieliśmy dobranoc ,nadszedł czas ,aby przekazać Chrisowi moją ważną wiadomość .
-Tak bardzo za tobą tęskniłem ,kochanie - powiedział Chris ,wtulając głową w zgięcie mojej szyi i obsypując ją lekko pocałunkami .
-Ja też za tobą tęskniłam ,Chris -mówię ,odwracając się twarzą do niego .
-Muszę ci coś pokazać-mówię podekscytowana ,wstając z łóżka ,zostawiając za sobą zdezorientowanego Chrisa .
Chwilę później wracam do sypialni ze smukłym prostokątnym pudełkiem w dłoni i powoli mu je podaję .
-Co to jest ? -Chris pyta sceptycznie
-Po prostu otwórz! -chichoczę ,na co on jest posłuszny i zaczyna ostrożnie otwierać pudełko .
Jego brwi złączyły się w zdezorientowanie po czym jego twarz się rozjaśniła ,gdy delikatnie podnosi pozytywny wynik testu ciążowego .
-Będziesz miała.....
-Kochanie ,tak jestem w ciąży ! -mówię podekscytowaniem ,przerywając jego niespokojną wędrówkę .Chichoczę ,kiedy kładzie swoją dużą dłoń na moim płaskim brzuchu .
-Alex ,to jest niesamowite !Tak bardzo kocham Lilii i Logana ,ze nie mogę się doczekać ,aż kolejna mini wersja nas będzie tu spacerować -mówi .
Całuje mnie namiętnie i chciałabym móc być tej chwili na zawsze .
-Kocham cię -szepcze ,chowając zbłąkany kosmyk włosów za moje ucho .
-Też cię kocham -odpowiada szczerze .
Koniec
CZYTASZ
Chris Evans
عاطفيةOna - młoda 17 letnia dziewczyna która przeprowadziła się do Los Angeles On -26 letni aktor który zakochuje się nie znanej dziewczynie