Lily
Vianoce na počudovanie dopadli dobre. To som nečakala,, Vieš dnes je posledný deň prázdnin a ja mám na teba otázku.'' povedal Scorpius keď sme už ležali na posteli.
,, Počúvam.'' povedala som.
,, Vezmeš si ma ?" Spýtal sa ma .
Okamžite som sa posadila a pozerala som na neho s otvoreními ústami.,, Myslíš to vážne?" Opýtala som sa pre istotu.
,, Samozrejme , no tak vezmeš?" Vypytoval sa ma ďalej a pri Tom sa hrabal v šuplíku .
,,Jasné že Áno !" Hneď ako som to dopovedala predomna vystrčil ruku s karbičkou.
............... ........... ......... ............. .................
,,Ahojte a dobre sa účte . Hlavne ty Scorpius." Lúčila sa s nimi pani Malfoyova .
,,Dobre mami neboj."
,, Dovidenia!" Skríkla som ešte.
,,Poď Bella nájdeme Vivi." Povedala som.
,,Vivi!" Skríkla som a hodila sa jej okolo krku.
,,Ahojte." Pozdravila sa chraplavo .
......................................................................
,,Vivi prečo si taká tichá?" Opýtala sa Bella.
,,Poviem vám to ale nikomu to nehovorte . " Povedala , a my sme napäto počúvali.
,,Uniesli Roya." Povedala a zas sa rozplakala.
,,Kto ?" Opýtala som sa okamžite.
,, Bývalí smrtožrúti ." Povedala cez vzlyky.
,,Nie."
,, Áno."
,,Aurori ho hľadajú, ale zatiaľ ho nenašli ."
Postavila som sa a prišla k Vivi.
Vtiahla som ho do medvedieho objatia.,, Prepáčte, ale idem za chalanmi . Idem im niečo oznámiť ." Žmurkol na mňa Scorpius a ja som vedela že môžem povedať niečo radostné.
Vyšiel z kupé a ja som začala :,, Scorpius má požiadal..."
,,O čo?"
,,Ruku."
Najprv na mňa nechápavo pozerali potom sa ozvala Viva :
,, Gratulujem!"
Scorpius
Bolo mi ľúto Viviani . Uniesli jej barta. Záhadou mi však ostáva aký smrtožrúti. Myslel som že sú všetci v Azkabane.
Vošiel som do kupé kde sedel Franciss,Frank a Albus.,,Čaute ! Jak sa darí? Teda to bola blbá otázka boli sme spolu na Vianoce."
,,Presne ! Rozmýšľaš niekedy?"
,,Sem tam , aj včera večer som rozmýšľal keď som tvoju sestru-"
,,Fuj!"
,,Ani nevieš čo ide povedať . Určite by nám tu nehovoril koľko krát otrtkal Lily." Ozval sa Frank.
,,Keď som tvoju sestru požiadal o ruku."
,,A kde máš tú ruku?" Spýtal sa Albus lebo mu to asi nedošlo.
,,Debil."
,,Počkať! Vy ste sa zasnúbili! Ale veď ty si siedmak a ona šiestačka! Nebudete mať ešte dosť času ?" Vychril zrazu Al.
DU LIEST GERADE
5 rokov nenávisti✔️(Editing)
FanfictionToto je Scorpius x Lily( Scolily)dúfam že sa bude príbeh páčiť vopred sa ospravedlňujem za gramaticke chyby..ak sa bude páčiť nechajte prosím vote.