Uz to bude rok vo spolu chodíme a chtela jsem Martinovi udělat překvapeni u nej doma a mela jsem kličky od jeho bytu a kdyz uz měl přijít domu tak se to cele pokazilo..... on měl i jinou holku.... celej ten rok.... ten rok co jsme byly spolu..... tak on chodil i s touhle😭😭😭 a v tu chvíli mi začaly docházet všechny ty vymluvy jak musel jit někam pryč neco zařídit apod.... lhal mi tak jsem v tu chvíli nemela sílu mu to vyčítat tak jsem byla zticha, stala jsem tam jak socha a v hlavě se mi honilo milion veci co mu reknu ale nic jsem neřekla jediný co jsem udelala tak jsem vzala načíst fotku, rozbila ji a odešla a za sebou praskla dvermi😭 nemohla jsem tomu věřit😭😭😭😭😫 vyběhl za mnou na chodbu aby mi to vysvětlil ale to se uz nedalo vysvětlit byl konec tak jsem vlezla do výtahu a jela dolu a v tom výtahu se mnou jel David..... s nim jsem byla v pohodě ten mi nic neudělal ale najednout se zasedl výtah a my sme v něm strávily celou noc a ani jeden sme neusnuly a celou noc sme si povídaly a uplne jsem zapomela na Martina🥰❤️ nad ránem tak v 6h jsem usnula na chvíli a popřela se hlavou o jeho rameno a nemyslela jsem na nic jen na to jak jsme s Davidem a omg najednout jsem si uvědomila ze mam školu to jsem vyskočila a chtela se dostat ven abych nepřišla pozdě ale ztratily jsme tam dalších 6h takze jsme tam byly skoro cely den ale ten čas, ten čas s Davidem za to stal a věděla ze to zahájilo ty rány a kdyz se výtah opravil šly jsme na oběd protoze jsme mely uz oba hroznej hlad💗 a co se samozřejmě nestalo?... zrovna v ty restauraci v ten čas byl Martin s jeho holkou ale me to bylo jedno protoze ja těm čas mohla byt s Davidem a nebyt nej tak probrecela jsem cely vecer ale on mi vykouzlil úsměv na tváři a věděla jsem ze ten den nemohl byt lepsi ale.... mýlila jsem se.... Martin v tu chvíli v ty restauraci zjistil ze jeho holka ma jiného kluka a s Martinem se rozešli a tak happyv jsem nebyla ani kdyz sme byly spolu protoze konečně dostal lekci a věděl jak jsem se cítila. Pak me další hodinu přemlouval abych se k němu zase vrátila ale nemohla jsem rict nic jiného než.......než ne.... uz jsem mu to nechtěla odpustit ke vsemh kdyz se se mnou rozešel v den kdy sme spolu byly 1rok......
ČTEŠ
Angel or bad boy?
AventureSnad se bude líbit a dočtete do konce☺️❤️(PS u tohohle jsem umirala smíchy je to fakt jen cely ze srandy a hodne jsem se nudila)