اي نو اتأخرت بسبب حجات كتير حرفيا.
من ضمنها ان النوت اللي كنت بكتب فيها افكار الرواية اتمسحت سو اضطريت اني استنى عشان اجمع الافكار.
والله كنت العن التلفون لانه حذفها و كنت هعيط بس
اني واي جمعت افكار جديدة جست عشان الرواية موقفهاش و كدا.سوو...انا اسفه يعني بسبب التأخير و في ناس كتير دخلو كلموني و يطمنو ايلفيو.
بس عايزة اقول حاجة مهمة و هي ان الرواية ممكن اتأخر فيها جداا زي كدا.
لاني بدأت دروس و كدا حتى النهاردة كان عندي درس فزياء خلصت الدرس و قلت لازم اخلص بارت و انزله ع الاقل النهاردة عشان الرواية.
انا اصلا رجعت من تلات اسبيع ف الموضوع اي نو مقرف.
عايزة بقا شروط تفتح نفسي للبارت الجاي عشان اعرف انزله.
الافكار الجديدة حلوة و جميلة و ممكن البارتات تطول في الرواية يعني بسبب افكاري.
الشروط :
20v + 100c = new part ❤️✔️
طبعا ورداتي يقدرو يعملوها اي نو.
و معلومة لو الشروط متعملتش..مفيش بارت !!
بس كدا.قرائه ممتعه❤️
" حُبك حَق مُبين على فُؤادي حَاكمٌ وكُل شيءٍ سِواك باطل،فَهل تَقربت يَا من تُزلزل دَواخِلي بِمبسمِك ."
*****
تأخر..هو تأخر جدا.
اجلس بين الفتيات نشاهد فيلم بعد رقص شديد و اشياء اخرى.." سول انظري لتلك اللقطة من الفيلم..تبدو رومانسية جدا "
ويندي همست بجانب اذني عندما نظرت لشاشة التلفاز كان البطل يقبل البطلة..حسنا هذا لطيف و لكنني لا اريد ان اكمل." اها..يبدو لطيف"
همست بالتالي ابتسم لها و هي ابتسمت بسعادة.
اردت ان اتسحب و اخرج من الغرفة و اجلس بالحديقة التي بالفندق.تأكدت ان جميع الفتيات يشاهدن الفيلم بل مندمجين معه لذلك تسحبت ببطئ لخارج الغرفة.
ذهبت لحديقة الفندق و جلست انظر ليدي.
بقيت ساعة تقريبا ببقائي في الحديقة و لم ابعد تفكيري عن جيمين لما تأخرو هكذا..
شعرت بيدين على كتفي لانتفض و انظر ورائي و كان هو ليس غيره.