Capitol 2

166 8 1
                                    

Deci,cum spuneam,m-am imprietenit si cu Andreea.Dar lucrurile nu au ramas asa,pentru ca va fi un nou membru in grupul nostru de prieteni.

Da,numele lui este "Valifigaro",este tot colegul nostru.Dar este cel mai nou dintre noi.Ar trebui sa-l invatam cu totii sa joace,dar pot doar eu,Dani si Milad sa facem asta.Andreea n-a mai intrat de saptamana trecuta.Dar nu ma ingrjorez,oricum discut cel mai mult cu Dani.

A doua zi am facut un fel pariu cu Dani.Care strange prima macar 200 de branze.Ca sa fim corecte,aveam amandoua 0 branze.Dar,bineinteles ca eu am castigat pariul pentru ca Dani imi scria,dar nu citeam mesajele.

Da,si daca va intrebati,eu am lvl 53,Dani are lvl 31,Milad are lvl 26,Vali are lvl 10,iar Andreea are lvl 40.

Dar nu v-am zis ceva ce am facut de la inceput:Am mers sa imi incarc cartela cu 2 euro pentru sms-ul de fraises.Am bagat codul primit in cont si am primit 102 de fraises.Cu ele mi-am personalizat 5 accesorii.La o zi dupa,venisem de la scoala si mancam.Eram cu telefonul si voiam sa ii trimit mesaj lui Dani,dar din greseala am trimis la numarul pentru fraises!!!!Mai primisem un cod pe care mi l-am activat in cont si am primit inca 102 de fraises.Inca 5 personalizari cu ele.

Eram asa de fericita ca aveam multe personalizari iar in prezent sunt personalizata cu rosu.Seman cu o...cireasa sau capsuna.Iar daca vreti sa vedeti cum arat,dati /profile Antostarfigg.

Acum astept eventul de Ziua Indragostitilor pentru ca stiu cum e (pentru ca mai avusesem un cont si l-am prins).Acolo,uneori,se dadea o mapa cu un restaurant in care,daca spuneai fraze corecte in franceza castigai titluri,de exemplu:I cheese you,Broken Heart,Latin Lover,Just Married etc.

Si atunci prinsesem si eventul de Paste.Era foarte dragut.Eventul se tinea in camera 801,iar acolo trebuia sa cauti oua,daca le gaseai primeai titluri foarte dragute:Chocovore,Cocorico,Cacao,Chocobunny etc.

Oricum,eventul meu preferat,care va ramane preferat,este Carnavalul.

Transformice-cel mai frumos joc. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum