10

14 6 6
                                    

Ay şunların tatlılığına . Çok minnoşlar . Hepsi ayrı tatlı yağ (tmm BTS hayranıyım )
Çok boş yaptık şimdi bölüme geçelim 💞... Bilinmeyenin ağzından hiç yazmamıştım. Bu bölüm ondan başlıyoruz . Hadi bakalım 😍

*******
Bilinmeyenin ağzından***

Onu ilk gördüğümde uçurumun kenarında başını bacaklarının arasına almış ağlıyordu. İlk başta takmamıştım , şu sevgilisinin arkasından ağlayıp 5 dk sonra susan kızlardan sanmıştım çünkü onu . Ama o aralıksız 5 saat ağlamıştı bende o 5 saat gözümü ayırmadan onu izlemiştim. Ağlaması iç çekişlere döndüğü zaman kafasını çekmişti bacaklarının arasından . O gözleri hiç unutamıyorum kıpkırmızıydı o gözler. Kahverengi saçları dağılmış , göz altları şişmişti. Ama yine de güzeldi (klişe  geliyorum demiyor jsjdmd)
Yavaş hareketlere kalmış yerinden ve uçurumdan aşağı bakmış ve tebessüm etmişti. Çok ağır gelmişti onu aşağı bakıp tebessüm ettirmek . Acaba intihar etmeyi mi düşünüyordu . Sol tarafım rahat durmamıştı ve onu guldireceğime söz vermiştim . Sonra evine kadar takip etmiştim . Evi evime yakındı . Bu benim için avantajdı . Diğer günlerde o uçuruma gelmiştim bir umut o gelir diye . Gelmişti ama bu sefer ağlamıyordu . Kilitli bir defter tutuyordu elinde sıkı sıkıya . Siyah bir defterdi 1 saat kadar ona yazıyor ve gidiyordu . Merak etmiştim ne yaşayıp bu hale geldiğini ama onun yanına gitmeye çekiniyordum. 3 yıl böyle sürdü . Uçuruma gittim hemen hemen her gün , bazen takip ettim . Arkadaşlarını ve ailesini öğrendim . Ta ki o güne kadar uçuruma gitmiştim ama bu sefer farklıydı yanında defteri yoktu . İlk gördüğümde ki gibi ağlıyordu . Bir türlü niye ağladığını bulamıyordum . Ağladı ağladı ve sonra telefonuna baktı sonra acı bir gülümseme ile yanına geri koydu . Sonra kalktı ve kollarını açtı . Yapmaz diye düşündüm ilk önce . Korkmuştum hemen telefonu çıkartıp bir deli cesaretle hiç düşünmeden mesaj attım . İlk önce kolları yana düştü ve yavaşça yere çöktü . Telefonu eline aldı ve mesaja baktı . İlk önce kaşları çatıldı , sonra yukarı çıktı . Mimikleri çok güzeldi  . O başlıca güzeldi benim için ( tmm abarttım ama ne yapayım durduramıyorum kendimi skskkd) .
Sonra attığı mesaj ile kalbim ağırlaştı gidemezdi . Daha onu güldürememiştim bile . Koşa koşa gittim ve beline sarıldım . Onu kendimle birlikte toprağa çektim . Ağlaması bağırtılara dönüşmüştü . Çekilmeye çalıştı ama ona daha çok sokuldum . Yavaşça konuştum onu korkutmaktan çekiniyordum . Dediklerim onu yatıştırmıştı. Yavaşça onu bıraktım ve  ayağa kalktık . Tabiki de maske takmıştım . Şaşırarak baktı bana ve mimikleri çok iyiydi bu beni güldürmüştü. Arkamı dönüp uçurumun oradan uzaklaşırken yüz ifadesini hatırladıkça gülümsüyordum . Sakin bir yere geçtikten sonra ona mesaj attım . Sonra onu evine kadar takip edip kendi evime geçmiştim . Şu an seçimimin o olduğuna seviniyordum çünkü o çok güzeldi benim için (bla bla yeni klişelerde bugün . 😘😘)

*****#*#

Bugün çok klişelerden gittim yağ niye öyle oldu . Ee sevdiniz mi ? Bilinmeyenin kızımızı tanıma serüvenini . Sorularınız olursa sorun . Yorum ve oylarınızı bekliyorum . Sizi çok seviyorum ♥️💜🧡 ... 





UÇURUM~texting (ARA VERİLDİ~)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin