Bölüm 4:

93 4 2
                                    

Dolu dolu bakan gözlerine karşı bir kez daha gülümsedim. Benjamin"bu gün çıkışta beraber gidelim mi?" dedi servisle gittğimi söyleyecektim ama kırıcı olacağımı düşünüp "evet" dedim."peki yanında oturabilir miyim?" diye masum bir şekilde sordu kafamı sallayarak onayladım. Neden buraya taşındıklarını anlattı daha sonra kardeşlerinden bahsetti keyifli bir şekilde konuşurken zil çaldı,ilk kez zilin çalmasını istememiştim. Beraber kantine gidip bir şeyler alıp bahçeye çıktık hava iyice soğumuştu bir şeyler konuşarak aldıklarımızı yedik. Keyifli bir şekilde dolaşıp konuşurken zil çaldı bahçede sallanarak ve yavaş adımlarla ilerlemeye başladık sınıfa geldiğimizde o boğuk gürültülü ses yüzüme çarpmıştı. Sıramıza ilerlerken dersin ne olduğunu sormuştu "kimya" diye cevapladım sıkıntılı bir şekilde of çekti ve bu onu olduğundan daha tatlı göstermişti. Sıramıza oturduğumuzda öğretmenin nasıl biri olduğunu sordu bende klasik okulda reyis gibi dolaşan bir öğretmen olduğunu söyledim. Bayan Pedersen hakkında konuşurken kapıyı açıp girdi,hep birlikte ayağa kalktık ve bayan Pedersen "oturun" dedikten sonra oturduk. Benjamin'i farkedip kendisini tanıtmasını istedi Benjamin "buraya Vejle'den geldim ailemin işi için buraya taşındık" dedi ve yerine oturdu. Benjamin'i dinleyen öğretmen konuşması bitince ders işleyeceğini söyledi. Sınıftan "daha kitaplarımızı almadık ki " gibi bir sürü itirazlar duyulsada ders işlemeye başlamıştık. Çantamın dolu gözükmesi için koyduğum ajandayı çıkartıp tahtadakileri yazmaya başladım. Yazı yazmaktan şişmiş olan parmağıma bakıp zilin çalmasını diledim. Bayan Pedersen bir kaç bir şey söyledikten sonra zil çaldı. Bu ders ciddi anlamda yorulmuştum, Benjamin'e baktığımda oda yorgun gözüküyordu. Yazısını merak ettiğim için defterine baktım ilk başlarda ciddi anlamda güzel yazıyordu ama sonlara doğru doktor yazısı gibiydi buna karşılık yüzüne bakıp gülümsedim "elin çok ağrımış olmalı " dedim gülümseyip "hemde çok" dedi gülümseyip arkama yaslandım dinlenmeye çalıştım. Öylece otururken zil çalmıştı çok geçmeden bayan Pedersen gelmişti selamlaştıktan sonra yine derse giriş yaptı bu sefer Benjamin ile anlaşmıştık bir yarısını o bir yarısını da ben yazacaktım. Her zaman olduğu gibi dersin sonu bayan Pedersen'ın konuşması ile bitmişti son ders olduğu için çantamı alıp Benjamin ile beraber okuldan çıktık. Yolda giderken konuşuyorduk birbirimizi daha yakından tanıyorduk bir instagram hesabı olduğunu ve bir çok takipçisinin olduğu söyledi kullanıcı adını aklımda tutup bakacağımı söyledim. Okul, evimize fazla uzak olmadığı için neredeyse yaklaşmıştık , yol boyunca keyifli bir sohbet içindeydik. Evimin önüne geldiğimizde birbirimize saat 16.00'da korulukta buluşma sözümüzü yineledik.

Y.b kısa oldu farkındayım ama tatilde de sınavlara çalışıp ödevler ile uğraştığı için kısa oldu görüşlerini bildirirseniz sevinirim

Korudaki ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin