Örümcek ısırığı🥀

55 19 129
                                    

"J-jennie,bu sesler de ne?"

"Örümcekler,zehirli örümcekler"

"Buradan çıkış yolu yok mu?!"

"Vardı!ama yıkıldı.biraz zaman kazanabilirsem diğer geçidi bulabilirim"

"Sana nasıl zaman kazandırabilirim?!"

"Şurada ki sopalrı görüyor musun?onların ucunu lava değdir,onları sen Ve beni koruma adına korkut!"

"Aish lanet olsun!tamam"

O dediğimi yaparken,örümceklerin daha gelmediği duvara koştum ve kolyemi duvara doğru tutum.
Buralarda kolye parladığında oralarda bir geçit var demek olurdu.
Deniyordum ama olmuyordu.
Arkamda o gıcık sesleri duyunca kendimi kormuya aldım ama düşündüğüm şey olmadı.
Tae,elinde ki meşale ile o örümceği uzaklaştırmıştı.

Bu lanet şeyler,güneş gibi ışık saçan şeylere yaklaşamıyordu.
El feneri falan yok mu ya?!

"Hala Bulamadın mı?"

"Kolaysa sen bul!"

Tam o sırada hafif bir ışık geldi kolyemden. Kolyemin ucuna bastım ve oluşan anahtarı orada ki herhangi bir yere sokmaya çalıştım oluşan tık sesi ile taş hareket etmeye başladı.
Gelen ışık ile örümcekler geri giderken tae bana baktı.

"Aferim erkek avcısı"

Gerçekten mi? Ama benim dikkatimi çeken,tae'nin arkasında ki örümcekti.
Ve onu uyaramadan tae,aldığı ısırık ile gözleri kocaman açıldı.
Isırdığı için ölen örümcek ile şok olurken hemen tae'nin yanına eğildim.

"N-nasıl olur?"

Tae'nin gözleri hafif  kırmızı olmaya başlamıştı.
O ölebilirdi...

"Bekle"

"Sanki beklemekten başka birşey yapabilirim?!"

"Ciddi misin?seni burda bırakır,giderim"

Lafım ile susmuştu,sonra yere düşen iki damla benim canımı acıtmıstı.
O ağlıyordu,sevdiğimi kabullenemedigim çocuk,gözlerimin önünde ağlıyordu.
Çenesini tuttum ve kafasını bana çevirdim.

"Ağlama!"

"Canım acıyor jen,lütfen yardım et"

Bu çocuğun yardım et,kelimesi dışında birşey bilmiyor muydu?
Daha fazla üstelemeden,kolunu omzuma aldım ve ayağa kaldırdım.
Sürüklemeye başlarken,rose ile iletişime geçmeye çalışıyordum.
Şuan bana yardım edebilecek tek kişiye oydu. O öncesi bu evrende yaşıyordu.
Buraları bildiği gibi bu ısırığa ne iyi gelir onu da bildiğini düşünüyordum.
Sonra önümde bir peri kızı gibi rose belirdi.

"Ne ol-taehyung!"

"Örümcek ısırdı!ne yapmam gerek?"

"Jen vaktim kısıtlı,bu yerden çık ve dümdüz Ya da boşver ben seni oraya götüreceğim"

"Ne?!"

Gözlerim tekrar açıldığında vir evdeydik,sonra kapı açıldı ve bir kadın içeri girdi.

"Ben seulgi,o çocuğa yardım edeceğim"

"Ah tamam"

Dedim Ve taehyung'u kanepeye yatırdık. Çok güzel bir kızdı, sonra aklıma ölüm çiçeği geldi.
Onu en erken şekilde almam lazımdı,tek bile olsam...

"Ben ölüm çiçeğini almaya gideceğim,o burada kalabilir mi?"

"Tek başına yapabilir misin?"

"Evet efendim,yapabilirim"

"O zaman jennie,şunu bilmelisin ki ölüm çiçeğine giden yolda artık başka şeylerle karşılaşmazsın ama"

"Evet?"

"Ölümün bahçesine geldiğinde ve ölüm çiçeğine yaklaştığında,o çiçek ile ne yaparsan sonu sana bir rüya gibi gelicek ama o rüyadan uyanamazsan,ölüceksin!"

Ne olduğunu görücektim,kötü birşey görsem bile yapmam lazımdı.
En sonunda ölsem bile en azından abimin ölüsü için çabaladım derdim.
Zaten ölücektim ama intikamımı alarak ölmek istiyordum.
Sonucu ne olurasa,olsun...
Kafamla onayladım ve gidecekken,seulgi beni durdurdu.

"Onun karşısına bu kıyafetlerle çıkamazsın,güzel birşeyler giymen lazım.o çiçek seçicidir."

Arkamı döndüm ve döndüğüm gibi seulgi eli ile birşey yaptı ve kıyafetim değişti,gerçketn güzeldi.
Seulgi bana güzel gülüşünü sunarken ben de ona hafif tebessüm ettim ve çok amaçlı kolyemi pusula gibi kullanarak ölümüne bahçesine doğru yol aldım...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Niye kısa yazdığımı zaten açıklamıstım,sadece birgün yazmamama rağmen sanki aylardın yazmıyomus gibi hissettim dhsjjss.

Jennie'nin elbisesi

⚜️CONTROL⚜️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin