- Bum Bum! Gözlerini aç .. beni duymuyor musun lan?
Özür dilerim Bum .. uyan hadi .Napacağım lan ben ?
Hastaneye götürsem ne olduğu anlaşılır neden bu kadar sinirlendim anlamıyorum herneyse daha ağır olaylarda yaşandı elbette toparlar o hep toparlar.
- Sakın öleyim deme , Şimdi pansuman yapacağım sana cevap versene lan!
Gerçi neden senin için uğraşıyorum ki sen başkasının sürtüğü olmuş birisin pis sapık asla kendine hükmedemedin dimi evinde bulduğum o saçma şeylerden anlaşılıyordu Ne kadar sapık olduğun baş belası Bum!
İşte pansumanı bitti şimdi şımarıp sevgilim gibi falan davranma tamam mı ?Sessizce yatmasına katlanamıyorum!
Öylece yatıyor şuna bak lan iş saatine de az kaldı yemeğimi yemeliyim böylede bırakamıyorum onu ölürse büyük sorun yaşarım ... kim Kapıyı çalıyor lan.
Kapıya yönelip açtığımda karşımda ki Seungbae idi bu adamdan kurtulamayacak mıyım?-Ne istiyorsun lan? Evimi nerden buldun sen.
"Bir polis olduğumu Ne çabuk unuttun Sangwoo .. Bum'u almaya geldim."
- (sırıtır ) Hangi sıfatla ?
"Tabi ki onun ev arkadaşı olarak onu evden aldığını görmediğimi mi sandın?"
- O halde güle oynaya benimle geldiğini görmüşsündür dimi?
"Onun aklı düzgün çalışmıyor Ve onu alıp doktora götüreceğim"
-Ona babalık mı ediyorsun bu kadar aciz misin?
"Babalık demeyelimde.. nerde çağır onu."
-Gelemez duşta .
"Ona ne yaptın ha?"
-Bir şey yapmadım sadece o erkeğini bırakmak istemedi ve dolayısıyla biraz kirlendi.
(Kahkaha atar)"Sangwoo onu incittin .
Şimdi bittin sen polis kimliğimle onu arayacağım çekil şurdan "-Arama emrin var mı canım?
"Has.. senin sabıkalı olduğunu düşünürsek buna gerek kalmaz !"
-Sabıkalı mı tertemiz adamım ben Seungbae ama senin sabıkaların çok etkileyici sende bir sapıksın.
"Kesinlikle öyledir çekil!"
-Evraklarını al gel evin sana hep açık.
"Döneceğim Sangwoo!"
-Bekliyorum.
Salak herif yukarı dönüp Bum'a bakmam Ve tüm evi temizlemem gerek Tanrım.-Hey Bum kalktın mı?
Ah.. hala uyuyor musun polisler gelicek napacağız hiç bilmiyorum sen böyle yatarsan tahminen ben hapisi sen kliniği boylayacaksın.Dudaklarını öptüm saçlarını sevdim Yanına yatıp uyumak istiyordum Aslında sadece ...
Ama sapık olmak istemem.
Neyse şu saçma işleri halletmeliyim aşağı gidip tam yataktan kalkarken beni Kemiksi eller tuttu Ve çekti.Sa Sangwoo.. ben benimle kal .
-Bum burdayım iyi olucaksın söz veriyorum.
Ss seni seviyorum.
-Bende seni seviyorum Bum.
Fakat polisler gelcek bu evi temizlemem gerek.Ben temizledim.
-Ne zaman?
Alışkınım kendimden dökülen kanları temizlemeye .. uyumalıyım.
-İyi olucaksın.
Gözlerim yeniden kapandı son gücümü harcamıştım sızlayan yanladım gittikçe katlanılması oldu.. direnemiyordun .
Duyduğum tek şey siren sesleriydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Novela JuvenilYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...