3. Festen❤️

28 2 0
                                    

I dag är det fredag och jag var i skolan och när jag kom så kom min kille och sa hej snygging. Å hej är du tillbaka? Ja het har jag, har du saknat mig? Ja och jag såg på Omar som på samma plats som i fredags.
-------------------------------------------------------------------------------------
På festen
Jag gick till festen och väntade på axel och där kom en bil och det var Omar, han kom mot mig och sa hej, vad snygg du är❤️ hej, tack sa jag och sen gick Omar in och då kom axel. När han kom så sa han kom nu går vi in och när vi kom in så var det en låt som spelades, vi dansade och axel sa hur kan du du vara vän med Omar? Ja han är snäll! När låten Var slut så gick vi och satt oss för att äta nått, axel gick och hämtade nått. Då kom saga min bästis och sa kom jag ska visa dej en sak med ett ledset min, när jag kom fram så såg jag axel med en annan tjej och jag sa hur kunde du? Vi började bråka, alla hörde oss och stod runt oss. Jag sprang mot utgången och då puttade jag Omar i armen, han sprang efter mig och sa stanna snälla❤️ och jag vände mig om och då såg jag Omar. Han frågade mig vad har hänt och jag sa axel var otrogen mot mig, Omar drog mig i armen och vi satte oss på en bänk. Omar sa om jag var i hop med dej skulle jag göra dej glad och aldrig göra slut med dej. Sen kysstes vi och han ställde sig på knä och sa vill du bli min? Jag svarade ja! När festen var slut så sa Omar att han skulle följa mig hem, när vi var vid min dörr så kysste han mig och viskade att han kommer och hämtar dej 7:30, och sen så sa han älskar dej och gick och vi höll i varandras händer, han gick och hans hand började glida ifrån min hand.

Om ni vill veta vad som händer med Sandra och Omar så läs vidares syns i nästa novell ~Sandra❤️

Killen på festenWhere stories live. Discover now