PART - (6)

436 53 8
                                    

Zawgyi

အေနခက္လာတာမို႔ ေကာ္ဖီကိုသာ ေမာ့ေနမိသည္။ အခုထိကိုယ့္ဆီမွာရွိေနတဲ့ သူ႔မ်က္လုံးေတြကိုမဖယ္ေသး အာ...ဘယ္လိုတုန္းကြာ!

Bezz!!!

ကိုယ့္ဖုန္းသံကပင္ ကိုယ့္ကိုတုန္လႈပ္သြားေစခဲ့တာ nameၾကည့္မိေတာ့ အိမ္ေတာ္ကကားဆီက

*Helloဦးေလး! ဟုတ္..အာ ဟုတ္လား
အင္းပါ အဆိုလည္းကြၽန္ေတာ္အငွားကားနဲ႔
ျပန္လိုက္ပါ့မယ္ Nae!!*

အိမ္ေတာ္ကကားကကိုယ့္ကိုလာႀကိဳရင္း လမ္းမွာပ်က္သြားတာမို႔ ..ဘယ္တတ္ႏိုင္မလဲ? အငွားကားနဲ႔ျပန္ရမွာေပါ့..... ေရွ႕ကသူ႔ကိုရီျပရင္း

*ဘာျဖစ္လို႔လဲBae..*

*ေအာ္ အိမ္ကကားပ်က္သြားတာ အဲ့တာ
လာမႀကိဳႏိုင္လို႔ဖုန္းဆက္တာ အငွားကားနဲ႔ပဲျပန္...*

*ကိုယ္လိုက္ပို႔ေပးမယ္*

ကံတရားကပဲကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကို
နီးစပ္ေစခဲ့တာလား.... အခုသူ႔ကားေပၚေရာက္ေနတဲ့ကြၽန္ေတာ္....

*ဦးက ကြၽန္ေတာ့္အိမ္ကိုသိလို႔လား?*

ကိုယ့္ကိုလဲမေမးပဲ ကားကိုေမာင္းေနတာေလ ေမးမိေတာ့ ကိုယ့္ဘက္လွည့္ကာၿပဳံးျပရင္း

*Baeရဲ႕အႀကိဳက္ေတြေတာင္သိတဲ့ကိုယ္က
အိမ္ေတာ္ေလာက္ကေတာ့ေအးေဆးပဲမဟုတ္ဘူးလား? ဟင္*

သူေျပာမွကိုယ္အေနရခက္လာသည္။ အဲ့တာလည္းဟုတ္တာပဲ ကိုယ္ကကိုရွည္ပီးေမးမိတာ...

*ဒါနဲ႔ေလ ဘာလို႔ အဲ့လိုေတြလိုက္လုပ္ေနတာလဲဟင္*

သူကဘာလဲဆိုတဲ့သေဘာနဲ႔ေမးဆတ္ျပေတာ့ လြယ္အိတ္ထဲကကဒ္ေလးေတြကိုထုတ္ျပမိသည္။ ကားကိုလမ္းေဘးခ်ရပ္လိုက္တဲ့သူ......သူ႔ကားခါးပတ္ကိုျဖဳတ္ပီး အနားတိုးလာတာ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ကိုယ့္မ်က္ႏွာနဲ႔သူ႔မ်က္ႏွာ ထိလုထိခင္အေနအထားအထိ......အရမ္းနီးစပ္လြန္းေနတာမို႔ ကိုယ့္ေခါင္းကေနာက္ဆုတ္ေလ သူကတိုးေလ ...မ်က္လုံးအခ်င္းခ်င္းကလဲ စကားေတြေျပာေနမိၾကတာ ေမးမိတာမွားၿပီလား?.......

*ဘာေၾကာင့္ထင္လဲ?*

ျပတ္ေတာင္းပီး ေအးစက္လွတဲ့သူ႔အသံ...ရင္ေတြခုန္ေနခဲ့တာ အဆတ္မျပတ္ျဖစ္ေနခဲ့ေပမဲ့ ....အသိတစ္ခု.... ေႏြးေထြးရမဲ့သူ႔မ်က္ဝန္းေတြက ေအးစက္ပီး ဝမ္းနည္းရိပ္ေတြဖုံးလႊမ္းေနတာ ဘာေၾကာင့္လဲ..... ကိုယ္စိုက္ၾကည့္မိတဲ့သူ႔မ်က္ဝန္းထဲ ျပည့္အိုင္လာတဲ့မ်က္ရည္စေတြ သူ႔ရင္ဘတ္ကိုတြန္းကန္ထားတဲ့လက္ေတြကအားမရွိလွ....ေဆးလိပ္နံ႔သင္းသင္းရတဲ့ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေတြက ကိုယ့္ႏႈတ္ခမ္းပါးကိုထိမိတဲ့အခ်ိန္ မ်က္ဝန္းေတြေမွးမွိတ္ခဲ့မိသည္.... မ်က္ႏွာႏွစ္ခုၾကားထဲစီးဆင္းခဲ့တဲ့ေႏြးေတးေတး အရာက သူ႔မ်က္ရည္စေတြလား...တြန္းကန္ကာ ေမးခ်င္ေပမဲ့ ႐ုတ္တရက္ဆိုသလို ကိုယ့္မ်က္ႏွာကို သူ႔လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔အုပ္ကိုင္ရင္း မြတ္သိပ္စြာ သူနမ္းေနခဲ့သည္... တခါတရံ ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းကိုပဲ အသည္းအသန္ စုပ္လ်က္ ကိုက္လ်က္......ကိုယ့္လက္ေတြက သူ႔ခါးဆီမွာရစ္ပတ္ရင္း....အနမ္းေတြကိုတုန႔္ျပန္ေနခဲ့မိသည္ ....

G.O.R.G.E.O.U.S 💋🍂 (UNI+ZAW) [completed]Where stories live. Discover now