deel 13

33 5 0
                                    


Pp Sallah

Normaal werk ik aan dingen in een andere kamer maar nu is Amina hier en ze slaapt ik ga werken aan me bureau in mijn kamer zodat ik haar kan in het oog houden. Gisteren heb ik hun bij mij genomen dit is veiliger ik zei aan de baas dat ik van thuis ga werken hij weet van de vijanden maar gelukkig niets over Amina & Chaimae wat ze hebben gedaan. Amina lag vredig te slapen in mijn bed ze was zeker moe ze had niets geslapen tot 12 uur middags toen verplichte ik haar te gaan slapen een beetje. Ik keek naar de lijst die me baas op stuurde al onze concurenten en nu achterhalen wie van hen 2 kinderen zou ontvoeren Manar is ook nog maar 16 jaar oud welk mens heeft het lef een kindje te ontvoeren. Ik zocht rustig verder maar vond geen clue toen zag ik dat Amina heel snel bewoog en begon te huilen en nog harder bewegen ik stond op ik zag en hoorde haar roepen mama! Papa ik stond gelijk op een ging naar haar Amina Amina ze schoot huilend wakker ik legde me naast haar shtt het was maar een droom ik ben hier ze keek me aan en kwam tussen mijn armen liggen ga nou maar verder slapen zei ik en gaf een kusje op haar hoofd. Toen ik zag dat ze sliep stond ik op toch even naar het bedrijf gaan moet Faissal het nieuws nog brengen dit word een schok voor hem hij wou juist haar leren kennen. Onderweg naar het bureau zat ik met veel vragen en ook hoe ga ik het aan Faissal zeggen dat zijn dochtertje ontvoerd is. Even later kwam ik aan alle meisjes keken me geilend aan geen tijd voor die bitches ik moet snel zijn want anders zijn de meisjes misschien dood. Faissal deed gelukkig snel open waar over wou je zo snel mogelijk spreken? Zet je dit ga je niet graag horen maar je dochter en Manar zijn ontvoerd! Wat ben je serieus? Ja wllh broer hij keek op door wie? Geen idee ben ik aan het proberen achterhalen als ik iets weet laat ik je het weten beloof ik je. Mijn baas riep me naar zijn bureau gisteren nacht ging Faissal nachts weg en hij bleef uren weg ik weet niet wat hij ging doen maar hij liet me niets weten weet jij wat er gaande is? Geen idee ik zat gewoon thuis raar Faissal verlaat het bedrijf bijna nooit en als hij het doet dan laat hij het altijd weten maar ik denk we moeten ons geen zorgen maken Faissal is een van onze beste mannen en trouwste klopt zei de baas nog wat nieuws over de ontvoering? Nee ik heb echt geen idee wie het kan zijn en heb ook geen gevoel gehad alsof iemand ons toen achtervolgde het moet dus iemand zijn die Chaimae of Amina kent en precies wist waar ze wonen kan niet anders zoek het verder uit ik wil weten wie het was hoe gaat het met Chaimae? Gaat goed ze is boos op Amina ik wou bijna haar verraden snel zei ik omdat Amina het raam in de badkamer open liet en de man/vrouw vandaar binnen kwam me baas keek me aan ze kon het niet weten he maar Amina is toch je vrouw van waar kent ze Chaimae? Amina is me verloofde ja en kent ze niet had gewoon gevraagd of ze daar mocht blijven want haar eigen huis was nog minder veilig lief dat je verloofde dit deed maar ze heeft zichzelf wel in gevaar gebracht ermee. Ik ging naar huis en dacht na wat zou Faissal gedaan hebben ken hem niet zo hij laat normaal altijd wat weten.


Pp Faissal

Ik kwam thuis aan en me dochter sprong op mij ja ik heb haar zelf genomen omdat ik alle tijd met haar wil ophalen en nee ik wou Chaimae geen pijn doen ik zou haar ook graag bij me willen maar als me ouders haar zien dan gaan ze boos worden en allemaal dingen over der zeggen weet je waarom mijn ouders haar niet mogen? Omdat mijn vader beste vrienden was met haar vader ze deden alles  samen onder anderen drugs maar ja Chaimae haar vader verliet het bedrijf en ging werken met Amina der vader mijn vader voelde zich verraden want alles verliep achter zijn rug Chaimae heeft geen contact met haar ouders want toen uitkwam dat hij met drugs bezig was verbrook ze alle contact en ging ze bij haar tante wonen idk of ze  nu al contact hebben terug. Maar een ding weet ik zeker het verleden van onze vaders gaat mijn gevoelens voor haar niet veranderen ik hou van haar.  Manar kwam naar mij ik snap dat je tijd met Yousra wil maar je kan ons niet gewoon weg ontvoeren omdat het je plezier doet ga gewoon eerlijk met Chaimae spreken ze gaat wel begrijpen ja je begrijpt het niet Manar mijn ouders als ze erachter komen misschien doen ze haar wat en dan is me dochtertje haar eigen moeder kwijt dat zou ik mezelf nooit vergeven. Manar stond op jij kunt ook mij niet van me zus weg houden je weet dat ze alleen mij heeft en Sallah dan zei ik ja maar je weet toch ze moeten trouwen uitgehuwelijkt dus je zus houd niet van hem? Geen idee hoezo? Omdat Sallah echt van je zus houd hij heeft alles voor der over maar ja is niet wederzijds dus. Ik zei ik weet het niet zei Manar misschien heeft ze dat wel hoe moet ik het weten maar vermoed dat ze ook van hem houd ik heb haar nooit zo zien stralen bij een jongen is ook der eerste vriendje serieus zei ik? Ja kijk jongens probeerden wel  en ze sprak er wel mee maar nooit had ze relatie met een van hen er was altijd iets verkeerd aan de boy en bij Sallah doet ze echt anders en straalt ze echt. Zelfde bij Sallah wist je hij is maagd he hij neukt de meisjes niet ik ens wel maar hij neemt hun mee en spreekt met hun daarom willen sommige dat hij hun kiest maar mijn baas weet er niet van ik en Aymane wel en we liegen altijd dat hij hun neukt wow dat wist ik niet zei Manar maar spreekt hij veel over me zus? Ja kapot veel gast mijn oren ik hoor elke dag tienduizend x van ze is de beste en mooiste hahaha echt cuties hun 2 wanneer is hun trouw eig? Idk of door gaat he want me zus zou nooit trouwen zonder mij erbij no way ik ga je vrijlaten tegen die dag ik beloof je het wanneer  is het ? Binnen 1 week perfect dan heb ik genoeg tijd met me dochtertje gehad en ga ik Chaimae alles zeggen beloofd Manar knuffelde me bedankt!

Veraad jij me🔪of blijf je me trouw🥰Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu