Gelmiştim...şuan ya mezarım ya da gül bahçem olucak olan yerdeydim.
Ölüme kendi ayaklarım ile giderken, bu durumdan hiçbir şikayetçi değildim.
Bin bir çeşit çiçek arasından, bana ölümü fısıldayacak çiçeği arıyordum.
Kendi içimde savaşmamı gerektirecek olan çiçeği arıyordum. Biraz ilerde simsiyah olan çiçeği gördüğümde, derin bir nefes aldım.kim bilir, belki de bu alacağım son nefesti.
İster istemez tırmıştım ve korkuyordum, abimin intikamını alamamaktan.Çiçeğe her yaklaşımda,sanki beyinim uyuşuyormuş gibi hissediyordum.
Ölüm, ilk defa gözüme güzel görümüştü.
İlk buraya geldiğimde, başarmıştım ama emin değildim. Bu büyülü çiçek ile konuşmuştum ve o zamanlar daha çok küçüktüm. Çiçek yavaş yavaş açmaya başlayınca şaşırdım. Bunun böyle olmaması gerekirdi. Sonra duyduğum şeyler ise beni daha fazla şok içerisinde bıraktı."Jennie...yine geldin. Ne için geldin"
Önünde hafif eğildim ve konuşmaya başladım.
"Ben, kraliçeyi yenmek istiyorum ama bunun içine sana ihtiyacım var"
"Anlıyorum ama ya yine aynı olursa?"
"Ben, bu durumu göz önüne alarak buraya kadar geldim"
"Tabi ki, bundan onur duyarım. Ancak başka bir isteğin daha var galiba?"
"Ben, sonumu görmek istiyorum. Kısa süreli dahi olsa"
"Tamam, şimdi rahatla. Belirli bir süre sana izin veriyorum, sonra uyanacaksın"
Başımla onayladım ve kırmızı dumanın etrafını sarmasın izin verdim.
Şuan 3.kişi olarak olucakları izliyordum.Yazar anlatımı;
Jennie ve taehyung, en sonunda iki tane alv kılıcını ve ölüm çiçeğini almış ve kraliçe ile savaşa girmişlerdi.
Taehyung ve birkaç yaratık, kuklalar ile uğraşırken jennie ve kraliçe savaşıyordu.Jennie'nin bir elinde siyah bir eldiven vardı. Vücudunun her yeri kapalı iken, sağ eli yani kılıcı tutan eli çıplaktı.
Eğer çiçek, o eline değerse jennie, sonsuza dek bir uykuya hapis olucaktı.Kraliçe siyah buzları kızın üstüne yollarken jennie, sanki yıllardır eskimeyen bir kılıç ustasıymış gibi kılıcı ile buzları kırıyordu.
Aynı şey taehyung içinde geçerliydi.Boşta kalan kuklalardan biri, jennie'ye arkadan saldıracakken taehyung, kılıcı bir Boomerang gibi fırlatmış ve kukla'nın iplerini kesmişti.
Kraliçe jennie'ye büyük bir siyah buz topu attı. O top tam jennie'yi öldürecekken jennie'nin içine giren lisa,rose ve jisoo üçlüsü, jennie'nin gücüne güç katmıştı.
Jennie şuan, hem uçabiliyor hem de karanlıkta saklanabiliyordu ve bunlar,özelliklerinin sadece bur kısmıydı.
Jennie, bir anlık şaşırsada hemen kendini toplamış ve kraliçeye karşı dikenler fırlatıyordu.
Ölüm çiçeği, jennie'ye doğayı kontrol etmesine izin vermişti.Jennie, yerden çıkarttığı sarmaşıklar ile kraliçeyi, yakalamıştı ancak o sırada taehyung aklına geldi.
Arkasını döndü, taehyung her ne kadar karşı gelmeye çalışsa da kılıcı olmadığı için birazdan kuklanın yemi olucaktı.Jennie, kraliçeye baktı sonra da taehyung'a. Kısa bir süre düşündükten sonra hızlı adımlarla kılıca doğru yürüdü. Tabi bu sırada samaşıklardan kurtulan kraliçeyi görmemişti.
Jennie, taehyung'a kılıcı atmış ve taehyung kurtulmuştu.
Jennie tam arkasına dönücekti ki,kraliçenin buz parçacıkları, jennie'nin çiçeğini ve eldivenini düşürmüştü.Jennie,arkasını döndüğü gibi kraliçe'ye kılıcını attı ve hızlıca gölge olarak oraya ışınlandı. Kraliçe tam saraydan çıkıcaktı ki, jennie çıplak eli ile tuttuğu çiçeği, kraliçenin boynuna attı.
Kraliçe, cırtlak sesi ile bir çığlık atmış ardından bir toz bulutu olmustu.
Kraliçe, yok olduğu gibi taehyung ve jennie, eski siyah evin kapısına ışınlandı.Bu süreç içerisinde yaratıklar da ışınlanmış, kızlar da jennie'nin içinden çıkmıştı. Taehyung, jennie'yi yerde yatarken bulunca, buruk bir tebessüm edip, artık bir tehlikesi olmayan ormandan,evine doğru yol aldı.
Kim jennie, o gün orada öldü ve eğer taehyung'a yardım etmeseydi, belki de ölmeyecekti. En azından abisinin intikamını almıştı...
Jennie'den
Gözlerimi açtım, derin derin nefes alıyordum be titriyordum.
Daha da garibi taehyung, şuan eli ile ateşimi ölçüyordu.
Sana asla yardım etmeyeceğim kim taehyung."Ahh jennie,uyandın"
Ona göz devirdim ve arkada beliren seulgi'ye tebessüm ettim.
"Başardın jennie,çiçek şu vazoda. Yarın kılıçlar için yola çıkarsınız. Bugünde burada kalın"
"Tamam seulgi, taehyung"
" ne oldu jenjen?"
"Sana asla yardım etmeyeceğim"
"Niye öyle diyorsun? Alındım ama"
"Cehenneme kadar yolun var!"
Dedim ve arkama dönerek, kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Umarım, yakında bu uykunun sonsuz olduğunu bilerek kapatırdım gözlerimi...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
615 kelime....Evettt! Biliyorum bu bölüm çok iyi olmadı, sorry
Hadi öptüm, sizi seviyorum🥀❤🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜️CONTROL⚜️
Детектив / Триллер⚜️O gece siyah ve beyaz,karışmadan önce son kez kadeh tokuşturdu. ⚜️O gece ateş ve su,buharlaşmadan önce son kez gözgöze geldi. ⚜️O gece ay,ilk ve son kez ışığını kızın göz yaşlarına doğrulttu. ☯︎Kim taehyung&Kim jennie☯︎ yaratıklar,hayaletl...