Dneska jsem se probudila do dalšího nudnýho dne. Poslední dobou jsem žila tak trochu ve stereotipy i když většinou můj život byl plný drog, alkoholu a sexu na jednu noc. Jo možná si někdo řekne že jsem děvka. Ale ne! Jen prostě nevěřím, že neco jako láska existuje, podle mě je to jen funkce kterou může člověk kdykoliv ukončit.
No ale teď už něco o mě. Jmenuju se Anita, je mi 21, společně s mojí nejlepší kamarádkou Terkou bydlím v Pardubicích, spoustu času ale taky trávím v Brně mám tam totiž můj druhý byt kde jsem bydlela dřív co si budem občas se tam schovávam před realitou a taky před Pardubickým světem. Jo jinak chodim na vejšku, ale na dlouho to nevidím, protože mě to vůbec nebaví.
Je 7 večer a já za chvilku vyrážím do nedalekýho klubu, kde bych měla hrát. Dělám Djku a občas nějakýmu začínajícímu rapperovi masteruju tracky. Vlastně by se dalo říct, že jsem hudebně nadaná, umím na kytaru, na bicí a na spoustu dalšího a dokonce umim i docela zpívat. No ale teď už dost vykecávání, i přes to že se mi vůbec nechce se zvedám z postele a jdu se přichystat. Jako první mířím do koupelny, kde si udělám základní hygienu, trochu se namaluju, což je co říct jelikož většinou mě nevidíte jinak než s full face makeupem. Obléknu si bílé rolákové tričko, černé síťované silonky (nebo jak já tomu říkám rybářský sítě) a černé džíny, docela takový basic outfit.
,,Anito!" Zařvala na mě Terka z koupelny. A jé je.
Já zas nevyndala vlasy z hřebenu. Ach jak ona to nesnáší.
,,Ano, Terezko!" Zakřičela jsem ironicky zpět na Terku.
,,Já tě zabiju!"
,,Cože? Jo jasně taky tě miluju, ale teď už musím tak pa"
Rychle jsem zabouchla dveře vlastně nekdy mi Terka už štve jak se chová jak má matka, i kdyžco si budem o celou naši domacnost se stará ona takže jí nemám co vyčítat.
Po pár minutách jsem už stála před klubem, vzala jsem za dveře a už mě do nosu praštila vůně trávy, alkoholu a vydychaného vzduchu. Moje cesta byla směr bar, kde jsem si chtěla dát něco na kuráž. Zasedla jsem k baru a u barmana jsem si objednala panáka Havany. No musim říct že ten barman docela ušel, co si budem pomalu ale jiste si musim nekoho vyhlidnout na dnešní noc.
Jo jinak jsem taky zapomněla říct, že dneska tu jsem jako předskokan, dneska tu totiž mají show kluci z milion + , ano znám je, dokonce i osobně protože to není poprvé co hrajem ve stejném klubu, ale nikdy jsem se s nimi moc nebavila, protože během show na to moc času nebylo, jo sice si s nimi obcas píšu a několikrát mi zvali k nim do studia, ale nechci vypadat jakože se k nim nějak vnucuju třeba kvůli famu nebo tak.
Pomalu jsem se presunnula do backu, kde jsem myslela ,že budu sama jelikož do mého vystoupení zbývají ještě 2 hodiny, takže mě docela překvapilo, že v backu bylo už pár kluků z m+
Rychle jsem nasadila úsměv a šla je pozdravit, byl tu Tokáč, JS, Hasan a Jakub. Každého z nich jsem objala u Jakuba jsem se teda trochu zastavila, přijde mi, že je čím dál tím víc sexy, no dneska bych si dala říct.
,,Halóooo!! Země volá Anitu" zamával mi rukou před obličejem.
,,No nazdár, jak je, už jsem vás snad sto let neviděla" Zamumlala jsem Jakubovi do ramene.
,,No tak já nevim kdo mi neodepisuje na zprávy" popichoval mě Jakub.
,,Jojo, ja vím no, hale kde máte vůbec zbytek?" Sedla jsem si na gauč vedle Jakuba.
,, No Dominik asi někde prcá nějakou kurvu a zbytek tu dnes nebude" Pronesl Jakub.
,,Ty děláš jak kdyby jsi nevyl úplně stejný děvkař jak Nik" vysmál se mu Tomáš.
,,Jo no " souhlasila jsem.
,,Takovej ja vůbec nejsem." Obejmul mě Kuba kolem ramen a ironicky se ušklíbl.
,,No nic klucí já vás na chvíli opustím" začala jsem se zvedat a už jsem si to mířila k východu.
,,No snad nejdeš hulit Anito?!" Zařval za mnou Hasík.
,,Co prosim, taková já přece vůbec nejsem." Zasmála jsem se v tom už jsem za sebou zavíral zadní dveře od klubu.
A už jsem v kapse hledala mého milovaného jointa, jen tak jsem seděla na obrubníku a hulila. Najednou mi někdo jointa vytrhl z ruky a přisedl si ke mě už jsem chtěla na osobu řvát než jsem si všimla známého tetování na krku.
,,Kurva Dominiku to je moje, ubal si svý!" Zamracila jsem se a sebrala jsem mu MÝHO jointa.
,,Taky tě rád vidím Anitko." Šibalsky se na mě usmál, jo asi jsem se zapomnela zmínit, že jsem se s ním minule málem vyspala.
,,Já tebe." Obejmula jsem ho. A ten parchant musel využít situace a jointa mi znovu ukradl.
,,Dominiku okamžitě mi ho vrať, víc trávy už nemám." Škemrala jsem. On si jen popotáhl z jointa a zvednul si ho nad hlavu. Moc dobře věděl že jsem bezmocná oproti takovýmu mrakodrapu.
,,Hm tak si pro něj pojď." Provokoval mě. Chtěla jsem mu ukázat že se jen tak nenechám, takže jsem se k němu rozešla a začala se po Nikovi sápat se snahou získat mojí poslední travu co mám.
,,Víš, že jsi strašně sexy?" Promluvil mi u obličeje, tak že jsem cítila jeho teplý dech. A začal si na prst namotávat mé rovné blonďaté vlasy. Vlastně jsem měla chuť si sním hrát tu jeho hru.
,,Vim" zašeptala jsem mu do ucha. Upřeně jsem mu hleděla do očí, brom jsem využila jeho nepozornosti a vytrhla mu brko z ruky a než stačil mrknout, už jsem za sebou zavírala dveře od klubu.
Ahoj🥀
Je to můj první příběh takže budu ráda jak za pozitivní tak i negativní komentáře, takže neváhej a piš! I když si myslím, že se příběh moc nechytne tak doufám, že alespoň tobě se líbit bude.Vaše A.💕
ČTEŠ
☆|BAD GIRL|☆ {Yzo, Nik Tendo, STEIN27}
FanfictionVšichni si myslí, že znát se s někým slavným je strašně super. Jenže opak je pravdou. Příběh o mladé Anit, která je obklopena skvělými lidmi,jenže v těžkých chvílí jí většinou pomůže jen jeden, její kamarád s výhodami. Anit se postupem času začne za...