- Helo! A nevem Jisung!
- Az enyém meg Minho!
- A mai napi videóban pedig a jóga kihívást fogjuk megcsinálni, legalábbis megpróbáljuk. - mondtam a kamerába, néha Minhora pillantva, aki csak helyeslően bólogatott.
Van egy közös youtube csatornánk elég szép rajongó táborral. Ezért sem akartam bevallani neki, hogy szeretem. Ha visszautasít akkor az egész munkásságunknak annyi.
- Akkor viszont vágjunk is bele! - Vette át a szót legjobb barátom és leállította a felvételt. - Mi az első póz? - vigyorgott rám, majd előkerestem a telefonomon lementett képek közül az egyiket. Átrendeztük gyorsan a terepet, hogy elférjünk és átöltöztünk.
Épp vette le a pólóját, én pedig nem tudtam levenni róla a szemem.Nálunk az ilyen már nem annyira tabu, hiszen régebb óta ismerjük egymást, mint magunkat.
Mintha lassított felvételben néztem volna az egészet.
- Jisung-ah! Már láttad párszor a felsőtestemet. - nevetett fel és jobban felém fordulva felvette feszülős edzős trikóját, ami kiemelte izmos alkatát. Kipirosodott arcal gyorsan elfordultam és én is átvettem a ruháim egy kénylemesebbre.
- Na kezdhetjük? - rakta helyére a kamera állványt. Amire bólintottam és egy félmosoly kíséretében el is indítottuk a felvételt.
Az első pár pózt sikeresen végrehajtottuk,azt kivéve hogy sokszor elég izgató helyekre láttam rá. Később jött egy páros mozdulat is, ami úgy nézett ki, hogy Minhonak hanyatt fekve meg kell tartania engem a kezével és a lábával. Annyira nem is tűnt nehéznek a kép alapján. Pár sikertelen próbálkozás után végre sikerült pár másodpercre megtartania. Viszont ami az után történt... soha nem számítottam volna rá, de nem is bántam meg.
Kicsit meginogtunk és ráestem Minhora. Hosszú pillanatokig kicsit sokkosan néztük egymást, majd hirtelen fordított a helyzetünkön és én kerültem alulra. Valószínűleg úgy néztem rá mint aki a nevét is elfelejtette, mert mosolyogni kezdett, amit átvett egy sokkal perverzebb mosoly.
- Remélem nem rontok el ezzel semmit. - hajolt egyre közelebb és lassan, de szenvedélyesen megcsókolt.
Nem lehetett már valami nyugodt állalotban, mert nem sokkal később egy forró tenyeret éreztem meg hideg bőrömön, a pólóm alatt, mire felsóhajtottam egyet. Elvált ajkaimtól és nyakamhoz hajolva puszilgatni kezdte, majd kisebb-nagyobb szívásfoltokat hagyott a nyakamon, kulccsontomon és felsőtestemen. Hogy hogyan került le rólam a póló, arra nem is emlékszek.
- Min-Minho! - sóhajtoztam - ah-akarlakh! - nyögtem fel, mert lejjebb tolva picit tréningnadrágomat, végignyalt medencecsontomon.
- Máris Jisungie? - suttogta fülembe. - Még kényeztess egy kicsit te is engem. Aztán azt csinálok veled és úgy, ahogy csak szeretnéd! - nyálazta be két ujját és fégighúzta hasamtól a nyakamig.
Felállt, kikapcsolta a kamerát és levetkőzött. Alsónadrágja már majd szétszakadt farkától. Végül gyorsan levette azt is, majd a kanapéra leülve terpeszbe rakta lábait. Mivel már többször csináltam és láttam is, nem esett nehezemre, hogy rájöjjek mit is szeretne. Letérdeltem elé a földre és kínzó lassúsággal odahajoltam szerszámához, majd kezdetnek végignyaltam makkján, mire egy nagyot morgott. Makkját szopogattam és nyalogattam perceken keresztül, majd hirtelen lemélytorkoztam. Sosem láttam még Minhot ilyennek, pedig egyszer már szexeltünk. Csak arra nem emlékszik mert be volt rúgva, én meg nem mondtam el neki a barátságunk miatt, de ez egy másik történet. Nagyon hangosan és érzékien, bottomokat megszégyenítően sikított fel a hirtelen ingertől. Felkapott a földről és kutya pózba rakva engem a kanapén, gyorsan négy ujját benyálazva kettőt belém is tolt. Egyáltalán nem fájt, mert tegnap este játszogattam egy kicsit a szobámban a játékaimmal és az kellően ki is tágított. A harmadik ujját még jobban élveztem. Negyediket meg már be sem rakta.
-Jisungie~! Nagyon rossz kisfiú vagy, tudod e? - suttogta erotikusan a fülembe. - tegnap akkor jól hallottam, hogy játszadoztál? Elég tág vagy! - harapott bele fülcimpámba.
- Basszus! Áthallatszódott? - nyögtem egyet.
- Nem olyan vastagok a falak mit te azt hinnéd! Ezért nem lenne jó ha most Jeonginie benyitna, mert azt hiszi, kínozlak vagy ilyesmi.
- Nem olyan ártatlan ő már, nehogy azt hidd! Talán egy hete hallottam, őt és Chanie hyungot mikir kimentem inni. Elég durvák lehettek. Úgy sikított az élvezettől, ahogy most én is szeretnék.
Erre csak egy morgást kaptam és hirtelen belém rakta teljes méretét. Nem sokat várt, elkezdett mozogni. Gyorsan huzogatta magát ki-be. Szerintem az egész dorm tőlünk zengett. Minho morgásai még jobban arra késztettek, hogy elmenjek. Időközben megtalálta azt a bizonyos érzékeny pontom is, amitől alig tudtam megtartani magamat. Minho úgy gondolta, hogy fokozza az élvezetemet még annyival is, hogy ráfogott a farkamra és eezméletlen tempóban verni kezdte. Már nyögni is alig volt erőm, végtagjaim is összecsuklottak, Minho tartott a csípőmnél fogva,majd már nagyon a csúcson voltam, mikor Minho belém élvezett. Megéreztem forró spermáját magamban szétáramlani és ez volt a csúcspont. Minho kezébe élveztem. Még húzott párat a farkamon és lökött bennem párat, majd mihúzódott belőlem és én a kanapéra, őpedig rám esett.
- Hát Jisungie... szerintem te ezt jobban élvezted a hangokból ítélve, mint a tegnap esti kis akciódat.
- Egész életemben erre vártam. Persze, hogy jobban élveztem.
- Szóval tényleg szerelmes vagy belém? - gurult le hátamról és oldalasan mellém feküdve bámult rám.
- Szerintem elég egyértelmű. - pirosodtam el.
- Szerintem is, de szeretném hallani a te szádból is. - vigyorgott rám kacérul.
- Igen Lee Minho, szerelmes vagyok beléd!
- Tudod Han Jisung, én is szerelmes vagyok beléd! - hajolt hozzám közelebb és egy hosszú lassú, de annál érzelmesebb csókban részesített. Minden érzelmünk benne volt.
- Jisungie! Megtisztelnél azzal, hogy az aranyos kis pasim leszel, akit megvédhetek minden rossztól élete végéig? - nézett olyan mélyen a szemeimbe, hogy ha akartam se tudtam volna neki soha az életbe nemet mondtani. De nem is akartam. És még milyen jól is tettem!
YOU ARE READING
Stay Kids
FanfictionOne, two, three shots Shippek: -Jeongin x Chan - Seungmin x Hyunjin - Felix x Changbin - Jisung x Minho