15. Megtörténik? +18?

711 38 2
                                    

-Tudom hogy úgysem hallod de nagyon szeretlek. - Mosolyogtam rá és megfogtam a kezét. El telt pár perc és újra megszólaltam. - Jaj drága babám nagyon szeretlek. Remélem hamar felébredsz és újra velem leszel. - Ekkor furcsa módon hirtelen megszorította a kezem. Szinte szívbajt kaptam. Hall engem?

- Taehyung életem értelme te hallasz engem? - Kérdeztem szipogva. Ennyi volt előtört bennem a sírás. - Fáj valamid életem? - Ekkor megint megszorította a kezem és pilláit szép lassan nyitotta ki. Én meg azt sem tudtam hirtelen hogy hol vagyok. - Ju-Jungkook- nyöszörgött életem. - Itt vagyok Tae. - Könyesettek be a szemeim. - Hol vagyok? Mi történt? - Bombázot a kérdéseivel. - Kórházban vagy. Elütött egy hülye autó. - Mondtam neki. Ez után fel áltam és kiszaladtam szólni egy orvosnak hogy fel kelt Tae.

......

És ismét itt vagyunk. 2 nappal ezelött ébredt fel a szerelmem. Annyira hülye vagyok. Ez az egész nem történt volna meg ha én nem a hülye játékkal foglalkozom. Most itt ülünk egy taxiban és megyünk haza felé. Nem szólunk egymáshoz. Igaz is. Mit mondhatnék ezek után neki?

Haza értünk és Taehyung egyenesen a szobájába vette az irányt. Sóhajtottam egyet és el indultam a konyha felé. Haragszik rám. És van rá oka. Annyira szeretem őt, ő a mindenem. De most utál engem. Végülis van oka rá. Most csak abban tudok reménykedni hogy majd megbocsájt.

Csináltam magamnak szendvicset és megettem. Taehyung-nak valamit főzök de mit? Azt se tudom mit csináljak neki. Azt még megse kérdeztem tőle hogy szereti e a rákot. Ja biztos szereti. Akkor azt csinálok neki.
....

Megcsináltam mindent és most viszem fel neki. Egy rózsa is van nálam mert kell az is.
Fel értem és bekopogtam. Most várok amíg ki nyitja az ajtót.
- Ki az? - kiabál bentről Tae.
- Úgy csinálsz mintha nem tudnád. Ketten lakunk csak itt rémlik valami?- Kérdeztem tőle. - Jaaa, ja. - Mondta elnyújtva a Ja szót. - Akkor be megyek. - Mondtam neki és benyitottam. Ott ült az ágy szélén és nézte a padlót. - Hoztam neked kaját. - Mondtam neki és le tettem a tálcát az asztalra és leültem mellé.
- Jungkook szeretnék kérdezni valamit. - nézet a szemembe. De a szeme az... könnyes volt. - Miért sírsz? - Mondtam neki és már énis majdnem elsírtam magam. - Akkor kérdezhetek valamit? - Mondta és megint lehullot gyönyörű arcáról egy könnycsep. - Kérdez bátran. - Mondtam neki és küldtem felé egy mosolyt. - Szeretsz engem? - Mondta és elkezdett sírni. - Mi? Persze hogy szeretlek életem. -
Akart mondani még valamit de nem hagytam. Vadul tapadtam ajkaira. Viszonozta csókomat aminek nagyon örültem. Amikor elváltunk egymástól elővettem a szexi hangomat és suttogtam fülébe egy olyan dolgot amit lehet hogy még fogok bánni még.
- Tégy magadévá Taehyung.

...
...
...
...
...
...





Itt a 15 -sok rész. Remélem tetszik. Sajnálom hogy ez rövid lett. 🥺💜 Bocsi a hibákért.
Hamarosan hozom a következő részt. Sok puszi. 💜

A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤Onde histórias criam vida. Descubra agora