Part 1

1 0 0
                                    


   Muhteşem bir yıl geride kaldı , hayatı hem zorladı hem güçlendirdi. Açıkçası herkes gibi ben bu yıldan nefret etmiyorum çünkü abartıldığı kadar büyük bir hayal kırıklığı bırakmadı içimizde. Aslında bu yıl bize birçok fırsat sundu ama biz o fırsatları tekmeleyip durduk , neden mi çünkü biz dünyaca faklıyız , kimimiz gerçekten çalışırken kimimiz gerçekten uğraşarak başarıya ulaştı. Püsür insanlar sınıfta kalırken çalışanlar meyvelerini topladı. Açıkçası ben püsür kısımdaydım fırsatları yakalamak yerine tekmeleyip durdum.

   Diyeceksiniz ki '' Fırsat mı , hangi fırsattan bahsediyo'sun kardeşim alayımızı kırdı geçirdi. '' ama alakası yok çünkü bu yıl bize bir çok fırsat sunuldu bu fırsatı biz kendimize sunduk:

   Öğrenciler ; eve gönderildi , birçok tatil günü ve online eğitim belirlendi yani ders çalışmak seneye iyi başlamak notları yüksek tutmak gibi fırsatlar , siz elinizde telefonla sosyal medyada harcadığınız vakitte bunları yapabilirdiniz kendinizi zorlayıp daha iyi bir seviyeye gelebilirdiniz ama yapmadınız çünkü pü sür sü nüz . Öğrenciler için fırsatlar bunlarla da bitmedi bu boş zamanınızda uyku düzeninizi vücut dengenizi beslenme düzeninizi yerine getirebilirdiniz, şu dönemde sağlık her şeyden önemli eğer sağlığınızı kaybederseniz her şeyiniz gider ne aile kalır nede arkadaş . Her gün görüyoruz insanlar sağlık için konulan kuralları hiçe sayıyor bir çok örenci okuşa gitmiyor ama cafeler her zamanki gibi öğrenci kaynıyor. İnsanlar biraz durumun ciddiyetini fark etse kim kalır maskesis kim kalır sosyal mesafesiz iş ciddiyette farkındalıkta. Öğrenci öğrenciliğini bilmeli online derslere katılmaktansa arkadaş ortamı sosyal medya tercih ediliyor. Unutmayın gelecekte bunlar kurtarmayacak sizi bir c****et dedektifisiniz ve suçlu sizsiniz!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CO-mediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin