Part 1

92 1 0
                                    

Det nøttebrune håret mitt flagret i vinden og floket seg til foran fjeset mitt. Jeg sprang så fort og så nesten ingenting når jeg løp. Jeg måtte vekk, vekk fra foreldrene mine som bare ser på aksjer og penger, men som aldri bryr seg om meg! Bare de gav meg litt kjærlighet og oppmerksomhet! Men sånn var det ikke.. Vi er rike , veldig rike! Mamma og pappa Eide et luksushotell med toppleilighet, der vi bodde! De har 6 basseng, 400 rom og ja , penger! Vi bodde i by'n eller Trondheim. Jeg likte meg her, men et problem var jo foreldrene mine... Jeg løp inn i en café, tydeligvis starbucks. Tok frem lommeboka og voilà 4000kr dukket opp. Ikke det at det er kjipt med penger men det er bare det at hele tiden er det penger! Jeg kjøpte en kaffe og en bolle, og ja jeg er avhengig av kaffe! Jeg gikk ut og det var plustselig veldig folksomt. "Isac..Elliot" leste jeg høyt på en plakat. Mange skrikende jenter løp forbi med plakater.
Noen dyttet borti meg " Åi! Shit, beklaget så mye!!" Gutten med de blå øynene kikket raskt opp på meg " Hei! Isac, Isac Elliot!" Jeg stammet navnet frem " Em.. Emmily.." Det var jo kjendisen alle snakket om! Ikke det at jeg ikke har hilst på kjendiser! "Han var nydelig! Nei, Emmily hold fokus! Du vet hva som skjedde sist gang og det var ikke bra! " Han små lo " Takk for at du sier jeg er nydelig Emmily!" Å nei! " Shit beklager det altså!" Han kikket på meg mens han hjalp meg med å plukka opp posen med bollene å lommeboka. "Hei, kunne jeg fått nummeret ditt?" Han rødmet og smilte litt. " Ja! Selvfølgelig.. Det er ******** " Jeg rødmet jeg og. Når vi hadde plukket opp tingene så sa vi fort Hade og jeg gikk sakte hjem. Tenk hvis han ringer med gikk det i tankene mine..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så Hva syns dere? Første boka mi her! Sleng med en kommentar hvis dere vil ha mer! Å ja, dirty kommer senere;)
Liten del pga, sånn at jeg ser hva dere syntes:)

Isac, I love youWhere stories live. Discover now