- Talia -
Minden terv szerint halad. Lydiaval elkezdtem megtervezni a bulit, míg a többiek felkészítették a tóparti házat. Sokat agyaltunk azon, hogy legyen-e valamilyen témája a bulinak, de végül egy egyszerű születésnapi bulinál maradtunk. Az osztályból meghívtam mindenkit, illetve mondtam nekik, hogy hívjanak meg annyi embert, amennyit csak tudnak. Lesz kaja, pia zene, csak minél nagyobb tömeg legyen. Scott és Stiles a terven dolgoznak Derekkel a Háznál, hogy mi hogy legyen, és hogy vonjuk be Henryt is ebbe a dologba.
- Jól vagy? - Kérdeztem, mire rám kapta a tekintetét és bólogatott.
- Persze, miért ne lennék? - Kérdezte nevetve.
- Csak úgy sugárzik belőled az aggodalom és megrémít. - Fogtam meg a kezét. - Szóval?
- Henry miatt aggódok egy kicsit. - Fordult felém. - Mi van akkor, ha tudja, hogy Lola ott van és azt is tudja, hogy ő a testvére.
- Ha Henry tudná, Lola sose került volna a kezük közé. Erről jut eszembe, Parrish?
- Deatonnel van. Megpróbálják kiszedni ebből a folyamatos transzból, Argent is velük ment. - Mondta Lydia
- Sziasztok! - Köszönt Eli mosolyogva, mögötte a többiek. - Mi jót csináltok? Segíthetünk?
- Ami azt illeti igen. Holnap lesz a születésnapi buli és el kéne hozni a sört meg a fényeket.
- Mennyi az a sör mennyiség? - Kérdezte Tyler Eli mögül.
- Olyan - nézett rám Lydia - 40-50 liter. - Teljesen kiakadtak, mikor Lyds kimonta a mennyiséget.
- Ennyien lesznek? - Kérdezte Eli leesett állal.
- Lehet többen is, majd meglátjuk. - Álltam fel.
- Hová mész? - Kérdezte Lydia.
- Felhívom Jamest, hogy hol van. - Mondtam. - Ma reggel csak úgy lelépett és nem értettem. - Lydia bólintott én pedig egyből megindultam az erkélyre és tárcsázni kezdtem James számát. Három csengés után felvette
- Igen? - Szólt bele a telefonba.
- Hol vagy? Reggel olyan hamar leléptél.
- Ó igen bocsi, Alecel eljöttünk körbe nézni.
- Hogy mit csinálni? James megbeszéltük, hogy nem mentek sehova! Ismernek titeket, pláne, hogy Alec még náluk is volt! Van fogalmad róla, hogy milyen őrültséget csináltok?
- Nyugi már nem lesz baj, csak a sulinál néztünk körbe egy kicsit, és nem hiszed el mit találtunk!
- Irányuljatok meg vissza, és elmondhatjátok! - Azzal leraktam. Ideges vagyok, mert tudom, hogy Scott is az lesz, ha megtudja, hogy James és Alec csak úgy elmentek. Most őt hívom fel, érdekel, hogy hogy állnak.
YOU ARE READING
Farkasom - // Teen Wolf FANFICTION //
Werewolf- Ez túl sok, mindenkit egyszerre veszítettem el, majd megtudom, hogy mind ezt egyetlen ember követte el. - Lassan alig tudok beszélni. - Olyan sok a stressz, egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért hal meg mindenki a közelemben. - Megint átkarolt...