Jeongin: ve aslında arabadan söylediğin şey nedeniyse de ayrılmadın.Ben: ne demeye çalışıyorsun? ve bunlarla neden ilgileniyorsun?
Jeongin: çünkü............
🍀
Jeongin: çünkü senin bir seri katil olduğunu düşünüyorum.
Ben: öyle düşünüyorsun ama benden korkmuyorsun. Bu arada tahminlerin iyiymiş.
Jeongin: NE GERÇEKTEN BİR SERİ KATİL MİSİN?
Ben: dur sakin ol neden şaşırdın. Öyle durmuyor muyum.
Jeongin: hayır öyle durmuyorsun sadece bir az sıcak kanalı değilsin onuda zamanla olursun.
Ben: benle uğraşmayı bırak da kendi hayatınla ilgilen yani bir seri katilin yanındasın unuttun mu?
Aynı soğuk halime geri döndüm. Otobüse gelesiye kadar bir şey söylememişti bu ne büyük bir gelişme. Otobüs kapısını açar açmaz hemen adımı attım ki kolumdan tutulup geri adım atmam bir oldu. Hemen arkamı dönüp Jeongin' in karnına çok güzle bir tane geçirdim. O sırada da otobüs gitmişti.
Ben: ne yaptığını sanıyorsun. Bu son otobüstü. Şimdi nasıl gideceğiz söyler misin bana
Jeongin: sadece yürüsek daha iyi olur diye düşünüyorum.
Ben: neresine iyi. Neyse olan oldu şimdi tabana kuvvet.
Önden hızlı hızlı yürüyordum. Bir kaç sokağı geçtikten sonra Jeongin isyan etmeye başlamıştı bile. Onu susturup yoluma devam ettim. Arkada kalan Jeongin' e bakmak için arkamı döndüm ama başka birisini daha gördüm hemen Jeongin' in yanına varıp kolundan tutuğum gibi çekiştirmeye başladım.
Jeongin: ya yavaş olsana ya yoruldum ben.
Ben: arkamızda birileri var susup beni takip et sadece.
Jeongin: tamam
Arada sırada farkettirmeden arkama
bakıyordum. Ana caddeye çıkmaya çalışıyordum. Ama bir türlü yolu bulamıyorum.Ben: caddenin nerde olduğunu biliyor musun
Jeongin: hayır
Ben: şimdi telefonunu çıkar ve abilerinden birini ara ve biz otobüsü kaçırdık de ve bizi almaya gelsinler.
Jeongin: sen neden aramıyorsun
Ben: çünkü ben ararsam benim kimi arayacağım belli. Ve bizi takip edenler bunu biliyor tamam mı? Şimdi dediğimi yapar mısın.
Telefonunu çıkarıp arama yaptı ve konumu attı. Caddeye gelmelerini söylemişti. Arkaya baktığımda bize yaklaştıklarını gördüm. Ve Jeongin' i çekiştirip daha hızlı olmasını söyledim. Bir daha arkaya baktığımda onların koşmaya hazır olduğunu gördüm. Hemen önümü dönüp yanımdakine koş dedim ve koşmaya başladık. Başka yöne gitmesin diye de kolundan tutup benimle beraber koşmasını sağladım. Yan sokağa dönüceğimiz sırada omzumdan tutulup geriye çekilmem bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REVENGE ( Stray Kids )
FanfictionYalnızlık hiç güzel bir şey değil aynı karanlıkta kaybolmak gibi