CAP 24

1.1K 80 3
                                    

   Toată noaptea nu am putut dormi. Ma geandeam în continuu la ceea ce imi mărturisise Jimin.
   Cumva, eram speriată, dar și îngrijorată pentru el. Era adevărat ceea ce mi-a spus? Sau era doar o aberație de a lui?
   Însă, după tonul vocii sale, triste, și după expresia lui, părea că îl frământa lucru acesta, și ca îl doare.
    ****
La 6 dimineața, ma ridic de pe canapea, și urc ușor scările.
Nu se auzea nici-un zgomot din camera lui, semn ca el dormea .
  Deschid ușa, încercând să nu fac vre-un zgomot apoi intru.
  Jimim dormea liniștit, de parca era  un copil inofensiv.
   Geamurile erau deschise, iar pe jos era aruncat un pachet de țigări gol, și o scrumiera plină de chiștoace.
   Închid geamurile, pentru ca se lăsase racoare, trag draperiile, apoi îl învelesc mai bine.
   Aș fi vrut să aflu mai multe despre el. Despre trecutul lui, părinții săi, și cum naiba de s-a ajuns să își riște viața pentru niște droguri.
   Însă, dacă a-și încerca să vorbesc cu el, despre lucrurile acestea, sunt sigură ca nu mi-ar răspunde, și ca ar pleca, naiba știe unde.
   Ma enerva extraordinar de tare ca era mereu asa îngâmfat, și ca nu voia să vorbească cu mine.
   ***
Era 10:30, iar eu incercam săi fac ceva de mâncare lui Jimin. Speram ca de data asta, să nu mai facă figuri, și să înțeleagă ca eu chiar imi dau silința da a ma revanașa față de el.
  Într-un final, îl aud cum coboară scările, și casca.
   Eu :'Neața.
Evident, nu-mi răspunde.
Eu :Te simți bine? Iti este rau?
  Jimin :Ma doare capul, asa ca veziți de treaba ta.
  Trec cu vederea, și continui de pregătit masa.
  ***
După ce termin și mâncarea, îi întind farfuria, și ma așez și eu.
  Eu :Sper ca de data asta s-a îți placa, dacă vrei, iti pot face și un ceai ceva, ca să te simți mai bine.
   Nu spune nimic, dar începe să mănânce.
  Spre mirarea mea, nu a mai făcut mofturi, ba chiar a mâncat tot.
  Jimin :Ce te uiți asa? Nu-ți fa iluzii ca ai gatit tu atât de bine, am mâncat doar pentru ca imi era foame.
Zambesc.
  Eu : Ma multumesc și cu asta.
 Jimin :În seara asta am treabă cu tine.
   Înghit în sec.
Eu :La ce te referi.
  Își dă ochii peste cap.
Jimin :Va trebui să ma ajuți.
Eu :De data asta eu nu ma mai bag. Fă-ți singur treaba cu drogurile.
  Jimin :Nu e vorba despre asta! E și mai distractiv.
  Trebuie să ucid pe cineva, iar tu ma vei ajuta cu asta. Nu vei face mare lucru oricum.
 

Tu esti salvarea mea/P.JM/✨Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum