5

647 30 0
                                    

După două săptămâni.
Luni dimineața.Ora 7:00.

N/t pov*

Mă trezesc când alarma începe să sune.Astăzi este prima zi de lucru după două săptămâni de stat acasă.Mă ridic din pat și merg să îmi fac rutina.Fac un duș,apoi merg să îmi aleg hainele.Deschid dulapul și aleg aceste haine:

Mă îmbrac și merg să o trezesc pe Hea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă îmbrac și merg să o trezesc pe Hea.Intru în camera ei,apoi mă apropi încet de ea.Când ajung lângă patul ei încep să o zgudui.

N/t:Trezește-te.Hai că trebuie să merge la lucru.

Hea:Încă cinci minute.

N/t:Nu.Acum te trezești.

Hea:Bine,bine.Acum mă trezesc,doar taci din gură.

Hea se ridică din pat și merge să facă un duș și să se schimbe.Între timp eu am pregătit micul dejun.Nu după mult timp o văd pe Hea intrând în bucătărie.Se pune la masă și începe să mănânce,eu făcând la fel.După ce terminăm de măncat,spăl vasele,apoi plecăm spre cafenea.Ajungem în mai puțin de 10 minute.Intrăm în cafenea și ne apucăm să aranjăm mesele.După ce terminăm de aranjat mesele ne facem o cafea și așteptăm să vină clienți.

N/t:De ce nu vin clienți?

Hea:Este ora 7:45.Nimeni nu vine la ora asta.Trebuie să ai puțină răbdare.Du-te și cântă.

N/t:Ok.

Mă ridic de pe scaun și urc pe șcenă.Pornesc melodia și încep să cânt.

După ce termin de cântat mă întorc la masa unde este Hea.

Hea:Ce dor mi-a fost să te aud cântând.

N/t:Și mie mi-a fost dor să cânt.

Hea:În seara asta mai cânți cum făceai de obicei?

N/t:Normal.

Hea:Dacă tot vrei atât de mult să lucrezi,du-te și iale comanda clienților de la masa 3.

N/t:Acum mă duc.

Mă ridic de la masă și merg să le iau comanda persoanelor de la masa 3.În timp ce le iau comanda văd că încep să vină clienți.

Seara,ora 19:40*

Jimin pov*

Acum am plecat de la BigHit.Suntem în pauză așa că am decis să mergem să ben o cafea,știind că mai avem mult de stat la BigHit din cauza concertului de săptămâna viitoare.Am decis să mergem la cea mai apropiată cafenea.Am mai băut cafea acolo și este foarte bună,dar de o săptămână nu am mai apucat să bem cafea acolo.Ultima dată când am fost nu am văzut-o pe N/t.Sper să fie bine și să o văd cât mai curând.Chiar dacă nu o cunosc simt că m-am îndrăgostit de ea.În fiecare seară adorm cu gândul la ea.Îmi este dor de zâmbetul ei,de vocea ei,îmi este dor de tot ce ține de ea.Sunt scos din gândurile mele de Jungkook care îmi spune că am ajuns la cafenea.Intrăm în cafenea și încep să mă uit de jur împrejur sperând să o văd.Mă uit mai bine și o văd pe N/t stând la tejghea.Este atât de frumoasă.Nu îmi vine să cred că o văd după atâta timp.Mergem și ne așezăm la o masă și așteptăm să vină cineva să ne ia comanda.Nu după mult timp o văd pe N/t îndreptându-se spre noi.Se apropie de noi cu zâmbetul pe buze asta făcându-ma și pe mine să zâmbesc.Ne ia comanda apoi se îndreaptă spre tejghea.Îi dă comanda noastră Heei,apoi ia microfonul și urcă pe șcenă.

Te-am iubit și încă o facUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum