Tajemství

6 1 0
                                    

Všechno  to začalo jednoho dne když měl muž jménem Rafael den před svojí maturitou. Cítil se opravdu úžasně a věděl že má celý život před sebou. V tom čase ,ale neměl ani nejmenší tušení co se vlastně v jeho životě skutečně děje. Jeho život začal na začátku osmdesátých let měl osm sourozenců a navzdory tomu ,že byl mezi ním a sestrou velký věkový rozdíl nikdy se nad tím zkutečně nezamýšlel. Jeho rodiče Sue a Barney Montrousovy mu prostě říkaly ,že chtěly dalšího syna a tak se narodil on i přesto že je mezi nimi takový věkový rozdíl. Nikdy se nad tím nezamýšlel a věřil že mu jeho rodiče nelžou ,přesto byli rodiče jediný na které se mohl spolehnout. Celá rodinka rodiče a devět dětí bydlely v malém farmářském domě. žil tedy takový běžný život ,který se na farmě dá žít. V tom čase bylo všechno v pořádku no netušil ,že brzy zažije šok. Rodiče mu nikdy netajily ,že nebyl jejich dítě a ,že si ho adoptovali.  A navzdory tomu se Rafael cítil jako součást rodiny jako sám prozradil v hlavě se mu začala honit myšlenka proč si ho vlastně rodiče adoptovaly když už měly osm dětí. Už v minulosti tušil ,že tu něco nehraje a v rodině se skrývá tajemství. Přešlo dalších několik roků a stále nezjistil skutečnou pravdu. Rafael vždy přemýšlel kdo sou vlastně jeho pravý rodiče a jako dospělý je plánoval hledat, ale vždy když se zeptal svých kamarádů jestli o nich náhodou něco nevědí vypadaly v té chvíly nějací rozrušení. Pomyslel si že se o tom asi nechtějí bavit a co se týká adopce je to pro ně citlivé téma. V jeho osmnácti letech den před maturitou mu jeho dva nejlepší kamarádi chtěly konečně prozradit tajemství. Je to sice zvláštní ale o tomto tajemství věděla celá rodina i jeho kamarádi. Věděli to všichni kromě Rafaela. Kamarádi mu to chtěly povědět ,protože už byl dospělý a i tak by se to musel někdy dozvědět. Den před maturitou za ním domů přišly dva nejlepší kamarádi zavřely se do pokoje a chtěly mu povědět celé tajemství. Tam oba dva kamarádi chtěli povědět ,že oba vědí kdo je jeho skutečná matka. Už toto bylo pro Rafaela zarážející no netušil že ten největší šok teprve přijde. Jeho skutečná matka mu byla celý čas před očima ,protože jeho biologická matka byla zároveň jeho nejstarší sestrou. V té chvíly zůstal zaražený a ztratil řeč. Osoba která celý čas byla při tom a myslel si že je to jeho starší sestra byla jeho matka.

TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat