one

51 2 1
                                    

Konečně mám volno. Jelikož studuji na vysoké škole, tak máme volno před zkouškovym obdobím. Abych se představila, jsem Liliana Lašková. Spoustu lidí mi říká Lee. Je mi 20 let, teda jakoby 19, ale za dva měsíce mám 20 narozeniny. Užívám si svoje poslední období kdy jsem ještě náctiletá, takže si s kámoškama chodím užívat na všelijaké koncerty po republice. Studuji vysokou školu ekonomie a managementu (VŠEM), kam chodí i Carrie Kirsten a mám pocit že i Anička Šulcová. Sem tam je občas potkám, ale zas tak moc je neznám a maximálně se s nima pozdravím a občas, když s jednou z nich mám přednášku tak pokecáme. Nic extra, vlastně jsem je neznala do té doby než mě pozdravili.

No, aby jsme se vrátili k tématu, dnes jdu s Týnkou, Sašou a Lexi na majáles. Nejvíce se asi těším na Sheena, Steina a Calina. Se všema třema se tak nějak bavím. Ne nic extra, ale bavíme se. Je 12 dopoledne a na majáles jdu tak za 2 hodiny. Bydlím v Praze na Střížkově, takže jedu jen chvilku busem. Holky spolu vlastně bydlí hned vedle mě v bytě, kam mě zvali abych tam šla bydlet taky, ale když už mám svůj velký byt a hlavně soukromí, tak jsem je odmítla. Přeci jen nechcete bydlet se třema zvědavýma holkama. Sice i přesto že bydlím jen vedle, stejně se s nimi vídám každý den. Ať už chci nebo ne. Tak dost okecávání, jdu se připravit. Decentně se namaluju. Dám si pouze červené linky, které jsou na denním pořádku.

Moje klasika, miluju! Vezmu si khaki cargo kalhoty, bílej top a na to croplou holografickou vestu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Moje klasika, miluju! Vezmu si khaki cargo kalhoty, bílej top a na to croplou holografickou vestu. Dokonalost. K tomu si vezmu military 4  a jsem hotov.

Nevim jestli je to dobrej nápad si brát tak drahý boty na tak velkou akci, ale fuck it

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nevim jestli je to dobrej nápad si brát tak drahý boty na tak velkou akci, ale fuck it. Yolo.  Kdyžtak koupim další. Nicméně, jdu si udělat oběd, protože před tim než se jde chlastat tak by jste se měli dobře najíst. Objednala jsem si poke bowl a došlo mi to asi do 20 minut. Snědla jsem to do 10 minut a bylo na čase jít. Do kabelky jsem si sbalila 5000kč, mobil, powerbanku s kabelem, rtěnku, zrcátko, mini hřeben, mini voňavku a vlhčený ubrousky. Navoněla jsem se parfémem od Ariany Grande a byla jsem ready to go.
           Napsala jsem holkám, že čekám před vchodem a do 5 minut byly dole. Šli jsme na bus a za pár desítek minut jsme byly na slíbeném majálesu, na který jsme se tak těšili. Pak jsem šla jen za klukama na chvilku pokecat a s holkama jsme šli dom. Byly jsme nachcaný jak debil a skoro netrefili domů. No nevadí.
           Ráno jsem se vzbudila asi v 10, protože už jsem takhle zvyklá a šla jsem si dát prášek. Málem to semnou švihlo, když jsem viděla Nik Tenda spát na MYM gauči, v MYM bytě, pod MOJÍ dekou. Vedle něj spal Sheen, což mě celkem uklidnilo, ale furt jsem byla vystrašená. Z toho mě hlava rozbolela ještě víc, a tak jsem si šla konečně dát ten zasloužený prášek. Natočila jsem si vodu do skleničky a vložila ibalgin do úst. Poté ho zapila a šla se převléct. Kluky jsem nechala spát, i když nechápu co tu dělá Nik, ale tak co. Chudák, musel být vyčerpanej. Vzala jsem si tenhle outfit, sice není moc holčičí, ale co. Jsem doma, a je to pohodlný, tak proč ne.

Šla jsem si udělat snídani, která se skládala z ovesné kaše, jahod, banánů, broskví, borůvek a z malin

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem si udělat snídani, která se skládala z ovesné kaše, jahod, banánů, broskví, borůvek a z malin. Bylo to výborný, a udělala jsem rovnou i pro kluky. Udělala jsem omylem trochu rámus, takže se kluci vzbudili ale mně to akorát hrálo do karet. Aspoň jim ta snídaně nevystydne.
,,Dobré ránko šípkové růženky, tady máte prášek na hlavu a snídani"
,,Děkujeme moc, divím se že nás spíš nechceš vyhodit" Řekl Viktor a zasmál se co mu tělo dovolilo.
,,Děkujeme, jsi hodná. Jak se jmenuješ čiči?" Řekl Nik a já se usmála. Budu tu hru hrát s ním.
,,Viki, vždyť jste byli vyčerpaní a naprosto vás chápu. Není důvod vás vyhazovat. A Niku, čiči se jmenuje Lee" Řekla jsem a pohodila vlasama.
,,Dominiku nebal jí vole, vloupal jsi se jí do bytu a už by jsi jí tahal do postele" Promluvil k němu Viktor a já mu věnovala pohled který značil slovo ,,Děkuji".
          Hned co kluci dojedli snídani, Viktor musel odjet kvůli dcerce. Nik tu zůstal a šli jsme se dívat na telku. Sedla jsem si na druhý konec gauče ale Nik se prostě musel posunout vedle. Mám pocit, že když mě prostě bude chtít, tak že neodolám. A přesně to se stalo.
,,Kotě, já vim že mě chceš tak nehraj nedostupnou"
,,Kotě má jméno, Niku."
,,Tak sorry, už si ho nepamatuju. Daisy? Ne počkej! To druhý! Lee! Jo takhle, no Lee, já vim že mě chceš."
,,Nechci no, nechceš si sbalit saky paky a už odejít? Celkem mi tu překážíš a zachvíli by měly přijít holky. A to nechceš." Plácla jsem aby už šel pryč, protože už fakt nemám náladu. Jsem nervózní, když někdo CIZÍ sedí u mě v obýváku a mám třeba uklízet.
,,Babe, fajn, ale ještě se uvidíme." Dal obličej k mému a udělal to co jsem opravdu nečekala. Dlouze a vášnivě mě políbil. Byla jsem v euforii. To byl asi ten nejkrásnější polibek který jsem kdy zažila. Než jsem se stihla vzpamatovat, už byl pryč jako můj smysl života a v zápětí zvonily holky.
,,Už jdu!" Řekla jsem naprosto zmateně a šla jim otevřít.




Tak co, co říkáte na první část? Xd doufám, že tuhle knížku dopíšu a má celkem urychlený začátek, zato ho má ale podle mého dobrý.

cittovoholkaok
2023
935 slov

Everything okay |NikTendo|Kde žijí příběhy. Začni objevovat