Zsolti Szülinap

209 12 6
                                    

Na hát el is jött az a bizonyos szombati nap... Hát az biztos, hogy életem egyik legemlékezetesebb estéje... De ne szaladjunk ennyire előre...

Hat óra van. Szombat. És csörög az ébresztőm. Álmosan a fejemet a parnámba fúrtam, hátha valami boszorkány berepül az ablakon és elhallgattatja az idegesítő hangot, de nem jött.
Ezért kénytelen voltam felkelni és lekapcsolni. Még vissza aludtam volna de muszáj felkelnem ha még időben oda akarok érni a Jacht Clubba ahol Zsolti szülinapja lesz.
Szóval csak a szokásosat csináltam... Meg reggeliztünk Cikcakkal (természetes külön reggelit ettünk😂),  kitereggtem pár ruhát, elmosogattam, felvettem pár kényelmes cuccot majd leugrottam a kisboltba.
Azért illik egy szülinapi bulira valami sütit vinni nem? Hát szerintem igen ezért neki álltam muffint sütni.
Amiből az lett, hogy a lépcsőn felfelé jövet (ugyanis nincs lift, mert a gondnok nem képes megcsinálni a már kb 3 hónapja rossz liftet) leejtetem két zacskó lisztet ami mind kiömlött így gyorsan hívtam felmentő sereget.

Lottesz👀💙

Dodi🙈💙:  Embeeeerrrr... Nincs véletlen otthon 2 zacskó liszted?

Lottesz👀💙: Mit akarsz vele? Szellemet űzni? Azt mondják a búza dara hatásosabb! 🤔

Dodi🙈💙: Muffint akarok sütni és nem szellemet űzni...

Lottesz👀💙: Ohh... Amúgy van lisztem! Tíz perc és viszem!

Dodi🙈💙: Köszke💗. Te vagy a legjobb

Lottesz👀💙: Tudom. Na pá❤️

És tényleg tíz perc alatt ide is ért. Már rontott is be az ajtón.
-Szeva te szerencsétlen/ dobta le a szatyor lisztet a konyhapultra.
-Hallod ha te is kiborítod a lisztet.../ugrottam a nyakába
-Nem borítom én ki/ legyintett
-Na süssünk/ csapta össze a tenyerét majd a konyhába ugrándozott.
Végül egy egész jó kis muffint dobtunk össze, remélem Zsoltiéknak is izleni fog.
-Na Lotti baba! Mit vegyek fel? /álltam csípőre tett kézzel a gardrób szekrény előtt.
-Na majd mindjárt kitalálom. Valami nyári kell/ vágta le magát a szekrény elé majd a ruhák közé furta magát.
Végül ezt a szettet dobta össze nekem Lotti:

 Végül ezt a szettet dobta össze nekem Lotti:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Nagyon jó lesz ez a ruci. Dávid oda lessz érted/ nézett rám selytelmes mosollyal.
-Áhh nem hiszem/ haraptam be a számat.
-Amúgy... Amíg te a buliban vagy... Itt maradhatok nálad? /dobta le magát a kanapéra.
-Azért, hogy megint feledd a hűtőmet? /húztam fel a szemöldököm.
-Láttam egy bontatlan pille cukros zacskót/ vigyorgott
-Persze, maradj csak/ legyintettem mosolyogva.
-Kocsival mész a bulira? /tömött magába egy pille cukrot
-Ahha/ dobtam be a táskámba a kocsi kulcsot.
-Na mennem kell/ öleltem meg.
-Érezd jól magad/ dobott egy puszit a levegőbe majd eltűnt a nappaliba.

Az én csodaszép fehér Audimba pattanva, indultam el összeszedni Enikőt, aki már tegnap leutazott Pestre, hogy ne kelljen érte Sopronba elmennem.
-Enciiii/ köszöntöttem a kocsiba ülő barátnőmet.
-Jajj de jó látni/ ölelt meg mosolyogva
-Indulhatunk? / kérdeztem amire mosolyogva bólintott.
-Akkor nyomás/ toltam fel max hangerőre Dua Lipa számát, majd indultunk is a Duna partra.

Mikor megérkeztünk, egy nagyon szépen feldíszített tér tárult elénk.
-Enci, Dorka!/szaladt oda hozzánk Zsolti majd egy szoros ölelésbe vont.
-Tessék, sütöttem egy kis sütit/ nyújtottam neki oda.
-Ohh köszönjük szépen, nagyon jól néz ki/ mosolygott.
Szerencsére Zsolti az ajándéknak is nagyon örült.
-Gyertek beljebb. Be szeretnélek mutatni titeket valakinek/ mentünk oda a többiekhez.
-Had mutassam be nektek a barátnőmet/ karolt át egy szép lányt. Igazából teljesen természetes volt. Természetes arc, semmi smink, letisztult ruhák, hosszú barna haj. Nagyon illett Zsoltihoz.
-Sziasztok. Kosiba Barbi vagyok/ fogtunk kezet mosolyogva.
-Szabo Dorka, Koloszár Enikő/ mutatkoztunk be, majd a bajnok csapathoz indultunk.
-Úristennnnn/ ugrott a nyakunkba Brigi, Gabi és Nóri
-De jó titeket látni/ ötletem magunkhoz őket
-Hali csajok/ karolta át a vállunkat Oli
-Mi a helyzet Oli/ öleltem meg őt is.
-Semmi sok. Üdvözlöm a hugodat/ kacsintott majd vissza ment Geri mellé. Hát igen... Oli elég erősen udvarol a húgomnak. Meglátjuk mi lesz ebből.
Majd hirtelen két kezet éreztem még a vállamon. Majd megfurdulva egy izmos felsőtesstel találkoztam.
-Hát helló/ húzott magához Dávid, majd szorosan megölelt.
-Örülök, hogy látlak/ ütöttem meg játékosan a vállát.

-Boldog Szülinapot Zsolti/ énekeltünk neki. Elég sok vendége volt Zsoltinak. Nem mindenkit ismertem de azért a kis bajnok csapatunk ott volt nekem.

Estére kezdett oldódni a hangulat. A fiúk elég rendesen fogyasztották a koktélokat. Én csak üdítőt ittam, egyrészt mert kocsival vagyok, másrészt mert nem szoktam inni.

Már hajnali egy óra lehetett amikor el kezdett szólni a zene és mindenki táncra perdült. Táncoltam a csajokkal, Szilveszterrel, Olival, Misivel, Dáviddal, Zsoltival, Gerivel és még sok mással. Kivéve Zozoval. Igyekeztem kerülni a múltkori után.
Már nagyon kellet mosdóba mennem, így végül elindultam megkeresni.
A mosdóból, miután végeztem, vissza akartam menni a többiekhez, amikor valakinek neki ütköztem.
-Jajj bocsi/ hallotam egy ismerős hangot.
-Zozo? /néztem rá a korom sötétben.
-Ohh Szia/ támaszkodott neki vigyorogva a falnak.
-Miért nem írtál vissza? /kérdezte.
-Mert... / kezdtem el volna válaszolni, amikor hirtelen lekapott. Nem tudtam mit gondoljak, teljesen leblokkoltam. Majd miután észbe kaptam, ellöktem magamtól.
-Te meg mi a szent szart csinálsz/ néztem rá, miközben a szemeim csak úgy szórták a szikrákat.
-Én azt hittem, hogy... / kezdett bele totál zavartan.
-Mit gondoltál? Zozo! Te nem vagy normális! Köztünk nincs semmi. Barátok vagyunk! / szóltam rá erélyesen.
-Mi folyik itt? /lépett ide hozzánk Dávid
-Semi, csak egy félreértés/ dadogta zavartan Zozo, majd elment.
-Minden oké? /fűrkészte az arcomat Dávid.
-Persze/ bólogattam.
-Akkor jó/ mondta majd mikor azt hittem, hogy elmegy hirtelen oda hajolt és lágy csókot adott a számra. Majd se szó, se beszéd elment.

Hajnali négykor értem haza, mikor Lotti már elterülve a kanapén aludt.
Már éppen dőltem volna be az ágyba, amikor üzenetem jött.

Zozo

Szia! Ne haragudj a bulin történtek miatt. Nagyon restellem. Nem tudom mi ütött belém. Csak a pia hatása miatt. Ezt az üzit is úgy diktálom egy kevésbé részegnek.
Szóval, tényleg nagyon sajnálom. Tudom, hogy mi csak barátok vagyunk és ezt én is így gondolom. Meg hát erről ne is beszéljünk, hogy baromira bele vagyok zúgva valakibe...😂
Ne haragudj Dorka.

Az üzit látva elmosolyodtam halványan. Örülök, hogy ebbe Zozo sem képzel többet. Mellesleg kiváncsi lennék ki az a lány akiért úgy oda van.
Bár azt hiszem ez a buli, örök emlék marad...


___________________
Szerintetek ki lehet Zozo titokzatos kiszemeltje?? 😏🥴

Együtt az Exatlon után is... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora