43°

226 12 4
                                    

Zajebem ju raz! Porazí ma z nej!

Hoci som mal ledva otvorené oči, vystrelil som z postele ako raketa. Prešiel som do obývačky, kde na zemi bolo jedine moje tričko, ako dôkaz včerajšej noci.

Z bytu zmizli jej veci aj topánky. Vrátil som sa do mojej spálne a zo skrine si zobral oblečenie. Hodil som na seba rifle a prvé tričko, ktoré sa mi dostalo pod ruku. V kuchyni som sa napil vody a išiel si umyť zuby. Všetko som robil rýchlo a agresívne, moje pocity sa plne vyplavovali na povrch.

Ani nie o desať minút som vychádzal z domu pevne rozhodnutý. Môj posledný pokus nejak sa s ňou dohodnúť. Práve mi došla trpezlivosť.

Zaparkoval som pred jej bytovkou. Miesto som hľadal asi desať minút a strašne som pri tom nadával. Ak by ma niekto veriaci počul, asi by ma za to poslal priamo do pekla.

Keď som konečne zaparkoval, utekal som k dverám, ktoré si práve otvárala nejaká pani so psom. Pustila ma a ja som vybiehal schody po dvoch. Prišiel som pred daný byt a rázne zaklopal.

,, Čo horí? "roztvorila dvere Tania, keď moje klopanie len silnelo. Keď ma zbadala, viditeľne sa zarazila.

,, Čo to robíš?" zamračila sa na mňa.

,, Hľadám tvoju kamošku. V noci prespala u mňa a ráno zmizla. Prosím ťa, ušetri ma ďalších nepríjemností a jednoducho mi povedz, kde sa nachádza! " prosil som ju.

,, Ja neviem kde je. Nie som jej pestúnka. "povedala mi nepríjemne a nad mojimi slovami sa vôbec nezarazila.

,, Neprekvapilo ťa, že sme spolu spali, takže si sa s ňou určite bavila. Prosím, povedz mi kde je."

,, Bolo mi jasné, že sa spolu vyspíte, už keď s tebou včera odišla. Ruby totiž rada hovorí jednu vec a urobí druhú." vysvetlila mi a mne to nedalo.

,, Ty o nej vieš všetko, však? Všetko to, čo mi zatiaľ nechce povedať? "opýtal som sa zvedavo.

,, Áno, Ryan a ja vieme všetko." povedala a mňa ešte viac vytočilo, že opäť padlo jeho meno. Žiarlil som. To nemôžem poprieť.

,, Čo sa jej to stalo, že stále uteká? " vyšla zo mňa zúfalá otázka. Bol som frustrovaný z toho, ako sa správa jedna dospelá žena.

,, Nie! Ja ti nič nepoviem. A už vôbec nie Ryan. Ruby je moja najlepšia priateľka a Ryanova spriaznená duša. Z nás nič nedostaneš, ale si mi sympatický a hodíš sa k nej, takže ti dám ti jednu radu. Na ňu musíš ísť veľmi pomaly a získať si jej dôveru. Ak ti bude veriť, povie ti to. To ti garantujem. Viem, že sa ti páči a aj ty jej. S ňou tieto veci pôjdu slimačím tempom a nemôžeš ju do ničoho tlačiť. To je to najhoršie, čo pri nej môžeš urobiť. Jemný náznak tlaku a ujde ti pomedzi prsty. " povedala mi so snahou pomôcť. Tania mi bola od začiatku sympatická, ale dnes si u mňa získala pár bodov navyše.

,, Ďakujem za radu. Povedz mi ešte kde je a budem ti navždy zaviazaný." ťažko som vydýchol.

,, Zajebe ma, ak ti to poviem. " zaváhala a prestúpila nervózne z nohy na nohu.

,, Prosím! Potrebujem sa s ňou porozprávať! Toto je môj posledný pokus niekam sa dostať. Ak znova ujde, už ju naháňať nebudem." povedal som jej niečo, čím som ju nakoniec presvedčil.

,, Dobre, poviem ti to. Je na streche tejto budovy. Keď sem prišla, nejakým spôsobom získala kľúče a chodí tam fajčiť. Vyjdeš na posledné poschodie a uvidíš tam bočné sivé dvere." naviedla ma a ja som jej od samej radosti vybozkával obe líca.

,, Ďakujem ti!" zvolal som a rýchlo sa otočil na odchod. Potreboval som sa k nej dostať čím skôr.

Schody som opäť bral po dvoch, až kým som neprišiel na strechu budovy.

Ruby som zbadal hneď. Sedela bokom na vyvýšenom okraji strechy s nohami vyloženými pred sebou a pomalým tempom vyfukovala dym. Hlboko som si povzdychol a pomaly prešiel priamo k nej. Nezaregistrovala ma.

,, Tentoraz skočíš z tej strechy, aby si sa so mnou nemusela rozprávať?" opýtal som sa úplne ironicky a založil si ruky na hrudi.

Trhla sa za mojim hlasom a nechápavo si ma prezrela. Bez jej povolenia som si sadol priamo vedľa nej. Potreboval som, aby mi pri našom rozhovore hľadela do očí.

,, Ako si ma tu našiel? Budem hádať! Tania? " opýtala sa ma prekvapene. K mojej irónií sa radšej nevyjadrovala.

,, Môže ti byť jedno, ako som ťa našiel! Pôjdem priamo k veci, pretože ma tieto tvoje hry vôbec nebavia. Prisahám, že dnes si ma po niekoľký raz dostala na pokraj šialenstva! Položím ti jednoduchú otázku a ty mi úprimne odpovieš." prehovoril som a na chvíľu sa odmlčal. Bola ticho a očami sa mi vyhýbala. Asi jej to prišlo po včerajšku trápne.

,, Páčim sa ti tak, ako ty mne, alebo je toto pre teba nejaká jebnutá hra na schovávačku? Ak je to hra, tak mi to povedz teraz a prestaneme strácať čas! " trošku som na ňu vyletel. Viem, že Tania mi povedala, nech na ňu idem pomaly, ale musel som trochu pritlačiť na pílu.

,, Nerozprávaj sa takto so mnou." šepla potichu.

,,A ako sa mám s tebou rozprávať?! Už fakt neviem! Idem na teba po dobrom a utečieš, po zlom to isté! Včera sme spolu spali a nemôžeš poprieť, že máme neuveriteľnú chémiu. Nie som jeden z tých, ktorí sa zahráva a to isté očakávam od teba. Tak mi konečne povedz, čo vlastne chceš!" vychrlil som na ňu a ona zareagovala tak, ako som nečakal.

Chytila ma za obe líca a vášnivo ma pobozkala. Držala ma za tvár, aj keď jej jazyk bojoval s tým mojim. Aj vtedy, keď som jej položil ruku na kríže a pritiahol si ju k sebe, telo na telo.

Privádzala ma do šialenstva nielen svojim správaním, ale aj jej reakciami. Často mi pripomínala oheň. Mala v sebe iskru, ktorá dokázala ľahko zapáliť aj mňa neskutočným spôsobom.

,, Privádzaš ma do šialenstva. " prehovoril som jej priamo do pier, keď sme sa oddelili kvôli chýbajúcemu vzduchu.

Ruby sa jemne usmiala a svoje ruky nechala na mojej tvári. Chytil som jej jednu ruku a dal jej pusu na jej chrbát. Úsmev sa jej o niečo roztiahol.

,, Nie je to pre mňa hra na schovávačku. Priťahuješ ma a jediné, čo ma drží späť je myšlienka, že ti dojebem život. "povedala a v mojej tvári sa zračilo prekvapenie.

,, Prečo by si mi dojebala život?" pustila ma a o niečo sa narovnala.

,, Nevieš, kto som a čo mám za sebou. Raz to zistíš a nebude sa ti to páčiť. "

,, Včera som sa vyjadril hádam jasne. CH-C-E-M Ť-A! Nech už je tvoja minulosť akákoľvek, som si istý, že si nikoho nezabila. " pousmial som sa a končekmi prstov ju pohladil po tvári.

,, To nie, ale... Raz ma za to možno budeš nenávidieť. "povzdychla si a prebehla rukami po tvári.

,, Pochop, že mi dvaja sa môžeme vyhýbať koľko chceme, vždy nás to nejakým zvráteným spôsobom zmetie dokopy. Takže moja posledná otázka : skúsime to alebo nie? Nerozmýšľaj nad tým, že mi dojebeš život. Som si istý, že sa to nestane. " opýtal som sa jej zásadnú otázku a ona na moment privrela oči.

,, Nebudeš ma nenávidieť?"

,, Nebudem. Uvidíme ako nám to spolu pôjde, dobre? Nikto nevie čo sa môže stať. " nastavil som jej ruku.

,, Dobre, skúsime to! Ale musíš ísť na mňa pomaly, nie som na takéto veci zvyknutá. " šepla a ja som jej od radosti položil ruku na šiju ťahajúc ju čo najbližšie k sebe.

,, Prisahám, že ešte aj slimák bude oproti nám utekať! Znova už nezdrhneš?" uistil som sa a ona sa naplno rozosmiala.

,, To mi budeš vyhadzovať na oči ešte dlho, však?" opýtala sa a ja som sa tiež zasmial.

,, To teda hej! A ver mi, že odteraz, keď budeme u mňa, kľúče nenájdeš!" zvolal som a obaja sme sa začali rehotať.

Pobozkal som ju a sám pre seba sa spokojne usmial. Uvidíme, kam nás toto dostane.

Čo vravíte? Čo podľa vás Ruby skrýva? Zaujímali by ma vaše názory! 😊😊😊

Chyba pribudne v priebehu tohto týždňa. 💞💞💞

BojovnýWhere stories live. Discover now