3. Růže ✓

1.2K 91 19
                                    

Louis

Ráno mě jako vždy vzbudí náš dokonalý budíček, v podobě bouchání do dveří, přičemž to vypadá, jako kdyby je chtěl někdo vyrazit.

I přes několik hodin spánku jsem pořád vyčerpaný z toho, co se včera stalo. A jako vždy mě v mých snech pronásledovaly hrůzné myšlenky na mé spolužáky.

Nakonec se tedy vyhrabu z postele a hned na to ji ustelu. Obléknu se do obyčejných skinny jeans, černého trička a velké žluté mikiny. Oversize mikiny jsou jedna z věcí, které úplně zbožňuju.

Připravím se na ranní motlibu a  po jejím vykonání, se přesunu do jídelny. Sednu si úplně do rohu, tak abych nebyl moc na očích. Nemám rád, když je na mě upřeno více pozornosti, než by bylo třeba.

Stačí mi jediný pohled do mého talíře, na kterém se nachází nějaká hmota, podle kuchařek snídaně. Raději to hned odnesu, jelikož nechci riskovat otravu jídlem. 

Po zaznění oznámení, že si máme jít pro věci do školy a vydat se do školy, se zvednu a vyjdu do svého pokoje. Zde si přehodím batoh přes rameno a rychlým krokem dojdu ven.

Lukas dneska nejde, protože je údajně nemocný, ale já vím, že se mu jenom nechce. Ostatně jako vždy.

Pomalým krokem si to šinu ke škole a už se psychicky připravuju na Zayna a jeho partičku, která na mě už určitě čeká a těší se na to, až mě zase zmlátí.

Dojdu ke škole a oddechnu si, když je nikde nespatřím. Dnes to vypadá na šťastný den, ale radši nebudu nic říkat, ať to nezakřiknu.

Vstoupím do školy a přesunu se ke skříňkám. Otevřu tu svou a hned na mě vykoukne další papírek od onoho cizince.

Ahoj Lou, doufám, že už je ti lépe. Jak rád bych tě už držel v náručí s vědomím, že tě mám konečně u sebe a nikdo mi tě nevezme. Ale už brzo, nemáš se čeho bát. Nikdy bych ti neublížil. Chráním tě jako ten nejcennější drahokam na světě, jelikož přesně to jsi.

All the love   H

Vážně mě to mile překvapilo. Chová se ke mně tak hezky. Možná je to moc náhle, co já vím, ale začínám ho mít rád. Říká se, že lidé kteří nikoho nemají, se rychle na někoho upnou. Myslím, že je to právě můj případ. Ale abych pravdu řekl, vůbec mi to nevadí. Jen mě docela zarazilo, to s tím brzy. No nechám se překvapit. Nic horšího než můj momentální život určitě neexistuje.

Zkusím mu na to něco odpovědět, nechám mu to tady a budu doufat, že si to přečte.

Drahý cizinče, vážně by mě zajímalo, kdo vlastně jsi. Viděl jsem tě už někdy? Jak se jmenuješ? A ta nejdůležitější otázka: proč zrovna já? Vždyť jsem jen nula, kterou nemá nikdo rád. Všeho se bojím a skoro vůbec nemluvím. Co je na mě tak jiného, že se mnou chceš něco mít?

Louis

Nechám ho tam a vydám se na první hodinu. Vážně by mě zajímalo, co odpoví a jestli mi vůbec odpoví.

Celou hodinu jsem jako na trní. Hned jak zazvoní, se zvednu a dojdu k mé skříňce s nadějí, že by tam mohlo něco být. S velkým očekáváním ji tedy otevřu. Je tam. Nový vzkaz. Rozklepanýma rukama ho vezmu a otevřu.

Zlatíčko, na tvoje otázky ti bohužel odpovědět nemůžu, ale když si počkáš, vše se dozvíš. Dovol, abych ti řekl jednu důležitou věc, kterou bys měl už dávno vědět. Lou, ty jsi dokonalý, jak zevnitř, tak zvnějšku. Jsi krásný. Tvoje vlásky barvy karamelu, kterými bych se chtěl pořád prohrabovat. Tvůj malinký roztomilý nosík, který vždycky tak roztomile nakrčíš, když něco nevíš. Tvoje malinké rtíky barvy malin, které bych chtěl pořád líbat. Tvoje nádherné oči, které jsou jako oceány, do kterých bych chtěl pořád koukat. A taky tvoje výška. Jsi tak malinký, což tě dělá ještě více roztomilého.
Tak prosím Lou, pochop, že jsi dokonalý.

All the love   H

Potom co to dočtu, mi okamžitě vhrknou slzy do očí. Něco tak pěkného mi nikdo v životě neřekl, respektive nenapsal. Položím si ho na hruď a usměju se. Jediné na co se zmůžu je tohle:

Děkuju

Louis

Tento vzkaz položím zpátky do skříňky a rozejdu se do třídy, kde mě čeká další nezáživná hodina matematiky.

Když se o další přestávce dostanu ke skříňce, najdu v ní rudou růži. Přivoním si k ní a spokojeně vydechnu. Tato romantická gesty jsou pro mě něčím výjimečná. Díky nim je tento den jeden z těch nejlepších, co jsem kdy zažil.

Ahojky všichni, tak Harry se nám chová jako romantik. Co na to říkáte? Užívejte si víkend.

All the love                                  E

Extraordinary love.  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat