Ještě ten den si všichni tři společně zahráli několik her. Ať už deskových, počítačových, nebo pohybových, jako třeba X-PAD [kdyžtak si to vyhledejte, pokud nevíte o co gou] nebo Twister, při kterém se všichni málem zabili, ale rozhodně se nasmáli.
,,Takžeee...co budeme dělat teď?" Zeptala se Emily, když už nevěděli, co hrát a prohlédla si dva chlapce.
,,Co třeba jít do skateparku? Dneska je celkem pěkně a čerstvý vzduch nám prospěje." Navrhl Jack a těm dvěma nestačilo nic víc, než souhlasit, protože potřebovali něco, aby se zabavili.
Všichni se šli převléct do něčeho na ven a poté vzali dva skateboardy a kolo, aby měl každý na čem jet, přičemž se různě střídali. Jako první se na bicykl posadila bruneta a Finn se postavil na skate, načež se chytil za kraj nosiče, který byl vzadu na kole. Dívka se rozjela a jejich přítel jim byl v patách.
Sice se několikrát málem rozbili, ale nakonec do skateparku dojeli všichni celí, bez jakékoliv zlomeniny nebo ještě hůř.
,,Notaaak, Emilkoooo." Odfkl si vysoký tmavovlásék, když se společně s Jackem už asi pět minut snažili přemluvit dívku, aby se naučila jezdit na skateboardu.
Awww...on je tak roztomilý, když se mě k něčemu snaží přesvědčit. Pomyslela si a poté se zapřemýšlela. ,,Hmmm...tak jo, ale jestli se zabiju, je to na vás." Objasnila jim předčasně a oni s pochybami souhlasili. ,,A neříkej mi Emilko, díky." Dodala a ušklíbla se.
,,Takžeee.." Finn si radostně zatleskal, načež se otočil směrem k brunetě. ,,Odrážet se na tom umíš ne?" Zeptal se s úsměvem a ona s obavami kývla. ,,Umíš zatáčet?" Ptal se dál a ona opět přikývla. ,,Výborně! Takže teď tě můžeme naučit ollie." Zaradoval se a přistoupil k ní.
,,To je co?" Zadrhla se a on se uchechtl.
,,Jeden z nejjednodušších a nejzákladnějších triků, které se můžeš naučit." Odpověděl a postavil se na skateboard. ,,Vypadá to nějak takhle.." Prohlásil a jakmile se ujistil, že ho bruneta sleduje, udělal takzvané ollie.
,,To nemyslíš vážně." Vyvalila své modré oči a nechápavě se na něj dívala. ,,Tohle v životě neudělám!" Podceňovala se, u čehož mávala rukama do všech světových stran.
,,Ale joo...s naší pomocí ano." Vložil se do toho Jack, který právě přicházel s hotdogem, jenž si před pár momenty koupil.
,,Prvně se musíš naučit tohle." Slova se opět ujal Finn a zadek skatu "stlačil" jednou nohou k zemi. ,,Teď ty." Ukázal na Emily a předal jí tu vražednou věc, na které ji nutí se učit. ,,Jestli chceš, můžu tě držet." Nabídl tišším hlasem a ona se pousmála, což mělo být myšlené jako ano. Kudrnáč ji tedy chytil za ruce a učení mohli začít.
Několik pádu střídalo neustálé vymlouvání a stěžování si, ale chlapci si nedali říci a pořád ji nutili, aby to aspoň zkoušela.
Když konečně uznali, že toho Emily udělala dost, rozhodli se jejich výuku ukončit tím, že se projede a zkusí ollie za jízdy. [guys nejsem v tomhle ještě bůhvíjaký přeborník, takže netuším, jestli tohle má přesně určitý název, ale určitě chápete, co myslím ✌️]
Bruneta se pomalu rozjela a postupně přidávala na rychlosti a nakonec se pokusila udělat určitý trik. Samozřejmě by se to povedlo, jenže jí do cesty vlezla nějaká osoba, do které narazila a společně s tím vetřelcem v její dráze se svalila na zem.
,,Sakra neumíš se koukat, jestli někdo jede?!" Vyhrkla ihned a z osoby slezla. ,,Mluvím s te- KELLY?!" Když se podívala, kdo jí vlastně vstoupil pod kolečka, vykulila oči.
ČTEŠ
𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽
Fanfiction,,Ano, tati?" Chlapec pohlédl vzhůru do obličeje svého otce a poté na dvě osoby, přicházející z vedlejší místnosti. ,,Musím ti někoho představit." Pousmál se a jeho syn nechápal. ,,C-cože? K-koho?" Díval se zmateně kolem sebe a v jeho očích se objev...