-5-
1 AY SONRA
Emir işine dört elle sarılmıştı.Yiğit ile beraber çalışıyorlardı.Her şey yolunda gözüküyordu.Yiğit'i tanıdıkça bende sevmiştim.Şimdiye kadar hayal kırıklığı oluşturan bir durum olmamıştı.Tek sıkıntı nişanlısıyla bir türlü tanışamamıştık.Kendisi şehir dışında ailesiyle kışın son zamanlarının tadını çıkarıyor,nikah öncesi stres atıyordu.Söylediğine göre...Bu arada bende ev ve okul arasında gidip geliyordum.Kısaca günlerimiz yoğun geçiyordu.Evde olduğumuz süre dışında Emir ile birbirimizi çok fazla göremiyorduk.Ama bu iş durumlarının oturması için sabrediyordum.En azından benim açımdan durum bu şekildeydi.Hamileliğe alışmaya başlamıştım.İlk 3 ay bugünlerde geride kalmıştı.Zaman aslında oldukça hızlı ilerliyordu.Bu süre zarfında arkadaşlarımız dışında ailelere söyleyememiştik.Emir hala kendi ailesine tam olarak güvenemiyordu.Belki saklanamadığı zaman açıklamanın daha iyi olacağını düşünüyordu.Benim durumum ise karışıktı.Halam bana Gülsüm yüzünden tavırlıydı.Babam artık selamlarımızı alsa da tam olarak durumumuzu kabul edemiyordu.Bu duruma hala üzülüyordum.Her ne olursa olsun onlar benim ailemdi.Onlar beni silmiş olabilirlerdi ama ben onları kestirip atamıyordum işte.Belki de bu düşüncem yüzünden zarar gören taraf ben oldum ama onların açısından da baktığımda onlara da zarar vermiş oldum işte.Her neyse...Bir gün düzelecek diye umut etmekten başka çarem yoktu.Mehmet nerede ve kimle çalıştığını tam olarak açıklamadan şimdilik her akşam olmasa da ufak ufak Hills'te çalışmaya başlamıştı.Emir eline geçen ilk parayı ona verecek ve Levent beye olan borcunu ödemesini sağlayacaktı.Bunu iple çekiyordu.Çünkü geçen süre ve ne yaşanırsa yaşansın Levent beyin bana olan duygularından dolayı ondan hoşlanmıyordu hala.Aynı şey Koray içinde geçerliydi.Ama o en azından zamanla Hande'nin oyununun farkında varmıştı ve Levent beye olan öfkesi biraz gerilemişti.Onun başında daha büyük sıkıntılar vardı.Boşanmak istiyordu evet.Gülsüm buna tek başına direnemezdi.Hem bence direnmesi saçma olurdu.Niye diretiyordu.Geçen zaman ne Koray'ın onu sevmesini sağlıyordu ne de onun sevgisi ikisine yetiyordu.Aynı döngü içinde durup duruyorlardı.Gülsüm Koray ile boşanacaklarını annesine söylediğinden beri halam bunun içinde bize karşı tavırlıydı.Hal böyle olunca bebek haberini onunla paylaşamadım.
Yorucu bir okul gününün ardından kendimi eve attım ve elimdeki poşetleri hemen mutfağa taşıdım.Yemek yapmaya koyulmam lazımdı.Yatak odasına gidip üzerimi değiştirdim ve daha rahat ev kıyafetleri giydim.Emir son anda bir değişiklik olmazsa bu akşam evde olacaktı.Şimdilik Hills istediği gibi değildi ama o yöne gidiyordu.Bunun için yakında bir parti planlıyorlardı.Elveda kış partisi.Sabahtan akşama kadar ekibiyle ve tabi Yiğit ve resmi olmayan çalışanı Koray ile birlikte partiyi planlıyorlardı.Mutfağa geçtim ve işe koyuldum.Çok zorlu ve uzun sürecek şeyler yapmama vakit yoktu.İlk iş makarna suyu koydum ve poşetlerden marketten aldığım hazır çorbanın paketini çıkardım.Evet çok doğru bir şey yapmıyordum.Zararlıydı biliyorum ama arada kurtarıcı olduklarını hepimiz kabul ederiz.Makarnaları suya bıraktıktan sonra çorbayı pişirdim ve salata malzemelerini yıkamaya koyuldum.Sebzeler suda beklerken de köfteleri kızartmaya başladım.Bir aksilik olmazsa her şey planladığım sürede bitecekti.Göz ucuyla telefonumdaki saate baktım.Emir gelmek üzereydi.Yapılacak iş kalmayınca salona gittim ve masayı hazırlamaya başladım.Tam o sırada zil çaldı.Emir olmalı diye düşünerek kapıya koştum.Doğru tahmindi.Emir gelmişti ve elinde bir kutu vardı.İçeri girdikten sonra kutuyu bana uzattı.
''Sana'' dedi.Gülümseyerek.
Kutunun üzerindeki kurdeleyi çözdüm.
''Aslında teknik olarak senin sayılmaz ama ne bileyim işte.Öyle görünce dayanamadım ve aldım.''dedi heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
Roman d'amour"...Bu zamana kadar bir sürü şey yaşamıştık ve birbirimize dönmeyi başarabilmiştik.Peki bu her zaman böyle mi olacaktı? Her şeye rağmen yine birbirimize dönebilecek miydik?" Hepinize yeni hikayemle merhabalar.Hikayem Emir&Feriha üzerine kurulu.Ama g...