1.5 Kanımın Gücü❈

627 62 163
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 29.09.2020 (23:59)

Bölüm Şarkısı:  Dynasty - MIIA

İyi Okumalar!

weepingqueen yaptığı bu inanılmaz-güzel-mükemmel videoyu izleyin, izletin. Gerçekten harika, harika ve yine harikaaa! Teşekkür ederim, canım adaşım.♥ Bu bölüm de sana gelsin.

Naymahaen Krallığı - Petur

Bartan - Yaş:23

Nişan al diye bağırdım, askerler hızla oklarını yerleştirmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nişan al diye bağırdım, askerler hızla oklarını yerleştirmişti. Atış dedim ve hepsi oklarını serbest bıraktılar. Kimileri hedef tahtasına başarılı bir şekilde ulaştırmıştı, kimileri ise yere saplarken kimilerinin uzağa gitmişti. Yeni askerliğe başlayan 16-17 yaşındaki çocukları eğitiyordum. Ben bir askerdim, çocukluğumdan beri babam beni böyle yetiştirmişti. Dikkat çekmemek adına ordu içinde kaybolabileceğime inanmıştı. Ben de bunu düşünüyordum ama 15 yaşında hanemin reisi ben olunca aslında bu isteğin imkansız olduğunu anladım. Benim ailem, bu ülkeyi kuran aileydi. Naymahaen'i kurmuş, 7 büyük aileyi birleştirmişti. İnsanların aileme olan saygısı bu yüzden büyüktü ayrıca diğer 6 aile için dikkat çekiciydi. Özellikle Kentair ailesi için Mengael ailesinin sevilmesi iyi değildi. Bu duruma karşı koymak istiyorlardı ama zordu.

Kentair ailesi benim ailemi taht ve hükümdarlıktan uzaklaştırmıştı. Komutan Soyambike'nin isyanı ailemin sonu olmuştu. Masum insanlar öldürülmüştü, geri kalanlar ise aşağılanarak Kentair ailesinin uşağı olmuştu. Kraliçe Soyam daha fazla Mengael katlederse insanların tepkisinin çekeceğini biliyordu bu yüzden geri kalanları yaşatmıştı. Özellikle güçsüzleri seçmişti, onun soyuna ihanet etmeyecek olanları. Başarılı olmuş muydu? Evet! Bu zamana kadar hiçbir Mengael kanı taşıyan insanlar Kentair soyuna isyan etmemişti. Bu durumu insanlar yadırgıyordu. Mutlaka diğer savaşçı Mengaellere çeken birisi olmalıydı ama yoktu. Korkaklardı. Bu korkaklık hala devam ediyordu. Amcamlar ve halamlar sırf ailenin reisi olmamak için beni 15 yaşımda reis olarak seçmişlerdi. Acaba gerçekten Kraliçe Soyam bizim ailemize büyü yapmış olabilir miydi? Bunu sık sık sorguluyordum. O kadın, iktidarı için her şeyi yapan birisiydi sonuçta.

Bugünlük yeter dediğimde çaylaklar çok sevinmişti. Onları gün boyu çalıştırmıştım, dinlenmeyi hakkediyorlardı. Ben de saraydan ayrılıp kendi evime gidecektim. Sarayda kalabilmeme izin vardı. Kraliçe Dargena bunu çok istiyordu ama ben istemiyordum. Kentairlerin evcilleştirdiği bir kuş olmayacaktım. Evet, taht istemiyordum ama tamamen Kentairlere teslim olamazdım. Bir çıkış yolu bulmaya çabalıyordum. Eğer kendimi Lussamus sınırına gönderebilirsem olurdu. Gerçekten bunu istiyordum. Kafam rahat olurdu, Petur insanlarının dikkatini çekmezdim. Onlar için ben bir umut ışığıydım. Ben bile kral olabileceğime inanmıyor iken onlar nasıl inanabiliyordu?

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin